Przetargi.pl
Zawarcie umowy ramowej na dostawy soli drogowej do zimowego utrzymania dróg w Mieście Mysłowice w sezonie 2022-2023

Zakład Oczyszczania Miasta Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-400 Mysłowice, Stadionowa 11
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322226043
  • Data zamieszczenia: 2022-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Oczyszczania Miasta Sp. z o.o.
    Stadionowa 11
    41-400 Mysłowice, woj. śląskie
    tel. 322226043
    REGON: 270647904
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zomm.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zawarcie umowy ramowej na dostawy soli drogowej do zimowego utrzymania dróg w Mieście Mysłowice w sezonie 2022-2023
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy soli drogowej do zimowego utrzymania ulic w Mieście Mysłowice w sezonie 2022/2023. Dostawy soli drogowej w ilości do 700 Mg będą się odbywać do magazynu Zamawiającego znajdującego się na terenie Zaplecza Technicznego Spółki zlokalizowanego w Mysłowicach przy ul. Miarki 38.Zamawiający nie jest zobowiązany do zakupu całej ilości soli drogowej określonej powyżej. Ilość ta jest ilością szacunkową i służy do skalkulowania ceny oferty. Faktyczna ilość zakupionej soli uzależniona będzie od warunków atmosferycznych oraz ilości robót wykonywanych przez Zamawiającego, związanych z zimowym utrzymaniem Wykonawca nie może wnosić roszczeń wobec Zamawiającego z tytułu zakupu mniejszej niż planowana ilości soli drogowej w okresie obowiązywania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34927100-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadiumWarunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na przedmiot zamówienia na kwotę: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych i zero groszy).2. Termin wniesieniaWadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert tj. do dnia 28.09.2022 r. godz. 9.00W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniuw terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego.3. FormaWadium można wnieść:a. w pieniądzu (przelew),b. w poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,c. gwarancjach bankowych,d. gwarancjach ubezpieczeniowych,e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2016.359 z późn. zm.), przy czym w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu, powinno wskazywać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek 02 1050 1214 1000 0090 3246 4308 prowadzony w banku ING Bank Śląski S.A. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć wraz z ofertą w formie oryginału.4. Zwrota. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postepowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 17.4 lit. f) i g) SWZ.b. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.c. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.d. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 17.4 lit. a) SWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.e. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.f. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.g. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:a. nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale 9 SWZ,b. spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z zapisami SWZ.2. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który:a. prowadzi działalność, która pozwoli na wykonanie dostaw określonych przez Zamawiającego,b. wykazuje średni roczny obrót z trzech ostatnich lat (2019, 2020 i 2021); a w przypadku jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to średni obrót z tego okresu) wynikający z działalności tożsamej z przedmiotem zamówienia jest nie mniejszy niż 500.000,00 zł netto,c. posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100.000,00 zł,d. wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, dostawy soli drogowej w ilości nie mniejszej niż 700 Mg, z zastrzeżeniem, iż ilość dostarczonej soli drogowej w ramach jednej umowy, w okresie maksymalnie 12 miesięcy, nie może być mniejsza niż 5000 Mg.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach