Przetargi.pl
Zawarcie umowy ramowej na dostawę mebli biurowych, w tym gabinetowych oraz krzeseł i foteli obrotowych dla Kierownictwa i pracowników Ministerstwa Finansów

Ministerstwo Finansów, Biuro Logistyki ogłasza przetarg

  • Adres: 00-916 Warszawa, ul. Świętokrzyska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 694 54 00 , fax. 22 694 52 68
  • Data zamieszczenia: 2020-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Finansów, Biuro Logistyki
    ul. Świętokrzyska 12
    00-916 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 694 54 00, fax. 22 694 52 68
    REGON: 22170000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/finanse

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zawarcie umowy ramowej na dostawę mebli biurowych, w tym gabinetowych oraz krzeseł i foteli obrotowych dla Kierownictwa i pracowników Ministerstwa Finansów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem Umowy Ramowej jest dostawa do siedziby Zamawiającego (Warszawa, ul. Świętokrzyska 12 oraz Warszawa, ul. Moniuszki 1A) wraz z ich montażem i przemieszczeniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. 2. Na podstawie Umowy Ramowej Zamawiający będzie udzielał Wykonawcy pojedynczych zleceń w ramach procedury określonej w Umowie Ramowej (dalej Zlecenie). Zamawiający będzie wyłaniał oddzielnie dla każdego Zlecenia jego Wykonawcę, przy czym: 1) Zlecenie A obejmuje dostawę wg potrzeb Zamawiającego określonych w Zleceniu mebli biurowych: a) Biurko proste z kontenerem, b) Biurko proste z regulacją wysokości z kontenerem, c) Biurko proste z kontenerem 80 cm, d) Biurko proste z regulacją wysokości z kontenerem 80 cm, e) Szafka, f) Szafka gospodarcza, g) Kontener 4 szufladowy pod biurko, h) Stolik okolicznościowy na stelażu metalowym, i) Wieszak stojący, j) Stół konferencyjny modułowy: i) Moduł 1 stołu konferencyjnego, ii) Moduł 2 stołu konferencyjnego, iii) Krzesła do stołu konferencyjnego modułowego, k) Fotele kubełkowe wypoczynkowe (średniej wielkości), l) Stolik 40x40 cm, m) Stolik 50x40 cm, n) Stolik 60x60 cm, o) Stół 4 osobowy, p) Stół 6 osobowy, q) Szafka aktowa, r) Szafka aktowa z nadstawką, s) Regał, t) Wieszak ścienny z półką, u) Regał magazynowy skręcany, v) Zestaw meblowy do sekretariatu: i) Biurko proste z kontenerem, ii) Biurko proste z wąskie, iii) Łącznik 90° łączące biurka, iv) Szafka dół zamknięty, góra otwarta, v) Szafka wąska zamknięta, vi) Szafka otwarta narożna, vii) Wieniec górny, 2) Zlecenie B obejmuje dostawę wg potrzeb Zamawiającego określonych w Zleceniu mebli biurowych: a) Zestaw gabinetowy nr 1: i) Biurko gabinetowe z kontenerem, ii) Biurko gabinetowe, iii) Biurko gabinetowe komputerowe, iv) Stół konferencyjny 160 cm, v) Stół konferencyjny 140 cm, vi) Stolik okolicznościowy na stelażu metalowym, vii) Komoda, viii) Regał, b) Zestaw gabinetowy nr 2: i) Biurko gabinetowe, ii) Pomocnik do biurka, iii) Stół konferencyjny 8 osobowy, iv) Kredens 3 częściowy, v) Szafka RTV/kredens, vi) Witryna, vii) Regał aktowy prawy, viii) Regał – garderoba lewa ix) Fotel – krzesło, c) Zestaw gabinetowy nr 3: i) Biurko gabinetowe, ii) Końcówka biurka, iii) Pomocnik do biurka, iv) Stół konferencyjny, v) Regał wysoki, vi) Witryna wysoka, vii) Garderoba, viii) Regał niski, ix) Witryna niska, x) Regał niski wąski, xi) Wieniec nakładany xii) Fotel-krzesło 3) Zlecenie C obejmuje dostawę wg potrzeb Zamawiającego określonych w Zleceniu krzeseł: a) Krzesło obrotowe wzór 1, b) Krzesło obrotowe wzór 2, c) Krzesło konferencyjne, d) Fotel dyrektorski, e) Krzesło, f) Krzesło drewniane, g) Krzesło tapicerowane h) Krzesło do kuchni. Przy czym wszystkie meble wymienione w pkt 1) -3) są zwane dalej „Meblami”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310). 4. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z Ustawą, w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. 5. Wadium wniesione w pieniądzu musi być przelane na rachunek bankowy Ministerstwa Finansów: BGK Oddział w Warszawie 56 1130 1017 0020 0675 9990 0002 6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi zostać złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Oznacza to, że skuteczne wniesienie wadium w formie poręczenia lub gwarancji wymaga złożenia dokumentu sporządzonego w: 1) postaci elektronicznej (np. zaopatrzonego w kwalifikowany podpis elektroniczny pracownika instytucji udzielającej poręczenia lub gwarancji, upoważnionego do sporządzenia i wydania dokumentu), w przypadku składania oferty w postaci elektronicznej, 2) postaci papierowej, w przypadku składania oferty w postaci papierowej, zapewniającej spełnienie wymogu złożenia dokumentu w oryginale, chyba, że złożenie kopii dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium nie ogranicza Zamawiającemu możliwości zatrzymania Wadium, a w przypadku wpłaty pieniężnej – zaleca się złożenie kopii dowodu wykonanej operacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach