Przetargi.pl
Zawarcie umowy ramowej na dostawę i/lub na zakup komputerów, sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych, licencjonowanego oprogramowania systemowego, biurowego, specjalistycznego i użytkowego oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów wg bieżących potrzeb Instytutu Chemii i Techniki Jądrowej przez okres trzech lat od daty zawarcia umowy ramowej

Instytut Chemii i Techniki Jądrowej ogłasza przetarg

  • Adres: 03-195 Warszawa, ul. Dorodna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2019-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Chemii i Techniki Jądrowej
    ul. Dorodna 16
    03-195 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ichtj.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zawarcie umowy ramowej na dostawę i/lub na zakup komputerów, sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych, licencjonowanego oprogramowania systemowego, biurowego, specjalistycznego i użytkowego oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów wg bieżących potrzeb Instytutu Chemii i Techniki Jądrowej przez okres trzech lat od daty zawarcia umowy ramowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Umowa ramowa, której wzór zawarty jest w Załączniku Nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) stanowiącym jej integralną część, zostanie zawarta: 1) z Wykonawcami, których oferty uzyskają największą liczbę punktów w kryterium „łączna cena brutto oferty”, o którym jest mowa w Rozdziale XV SIWZ, nie mniejszą jednak niż 80 pkt.; 2) na okres 3 lat licząc od daty jej zawarcia, w związku z art. 100 ust. 1 ustawy. 2. Umowa ramowa swoim zakresem przedmiotowym obejmować będzie dostawy i/lub zakupy dostosowane do potrzeb oraz działalności Zamawiającego, tj. dostawy i/lub zakupy: 1) komputerów i sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych, tj.: a) komputerów i sprzętu komputerowego (Grupa 1A), w szczególności: komputerów stacjonarnych, komputerów przenośnych i stacji dokowania, serwerów sprzętowych, monitorów do komputerów i serwerów, podzespołów komputerowych (np.: procesorów, płyt głównych, pamięci komputerowych, dysków twardych, napędów wewnętrznych, zasilaczy, kart sieciowych), klawiatur i myszy komputerowych, obudów, napędów zewnętrznych, czytników, kontrolerów, adapterów, głośników, ups-ów, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, skanerów stacjonarnych i przenośnych, ploterów, kamer internetowych, projektorów, rzutników, ekranów wielkoformatowych, itp., b) akcesoriów komputerowych (Grupa 1B), w szczególności płyt cd/dvd/blu-ray, toreb i plecaków do komputerów przenośnych, podkładek pod mysz, baterii/akumulatorów, pendrivów, listew zasilających, ładowarek, kabli sygnałowych i zasilających, przedłużaczy, słuchawek, wskaźników, materiałów do konserwacji komputerów i sprzętu komputerowego, itp.; Komputery i sprzęt komputerowy i akcesoria komputerowe, muszą posiadać na indywidualnych opakowaniach logo producenta, nazwę (typ, symbol) wyrobu, numer katalogowy, opis zawartości. 2) licencjonowanego oprogramowania systemowego, biurowego, specjalistycznego i użytkowego (Grupa 2) dla dostaw którego wymaga się aby Wykonawca posiadał uprawnienia do sprzedaży oprogramowania z licencją edukacyjną przynajmniej wydane przez MathWorks, Microsoft, Adobe, Origin, Statistica, Symantec, ESET oraz dostawy słowników języków obcych, subskrypcji automap, itp.; 3) materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów (Grupa 3), które obejmować będą dostawę tonerów, tuszy, w szczególności tonerów zapewniających w wydrukach; a) monochromatycznych: strona A4 – 5% pokrycie zgodnie z normą ISO/IEC 19752 (lub równoważną), b) kolorowych: strona A4 – 20% pokrycie (po 5% na każdy kolor składowy: czarny, cyjan, magenta, żółty) zgodnie z normą ISO/IEC 19798 (lub równoważną), dla wydajności wskazanych przez producentów drukarek. Materiały eksploatacyjne dla drukarek nowych, będą zamawiane w oryginale, fabrycznie nowe, nienoszące śladów uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego używania oraz nie mogą być regenerowane. Materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach indywidualnych logo producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, numer katalogowy, opis zawartości, informację o dacie produkcji lub dacie upływu gwarancji, a ich użycie nie może powodować utraty gwarancji dla danego urządzenia. Dalszy szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości = 20 000,00 zł przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał spełnienie niniejszego warunku udziału w postępowaniu w następujący sposób: 1) poprzez złożenie wraz z ofertą (art. 25a ust. 1 ustawy) w zakresie niniejszego warunku oświadczenia/eń (wg Wzoru zawartego w Załączniku Nr 3A do SIWZ) aktualnego/ych na dzień składania ofert. Informacje zawarte w powyższym/ych oświadczeniu/ach stanowić będą wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek udziału w postępowaniu; 2) i poprzez posiadanie i złożenie Zamawiającemu (w terminie wyznaczonym w trakcie postępowania w wezwaniu Zamawiającego – zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy) aktualnego/ych i obowiązującego/ych na dzień złożenia, zezwolenia/eń na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu tych zużytych materiałów eksploatacyjnych lub zwolnienia z uzyskania tego zezwolenia/eń zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21, z późn. zm.), ważnego/ych co najmniej przez okres 6 miesięcy od zakończenia trwania umowy ramowej zawartej z Zamawiającym. Informacje zawarte w złożonym/ych zezwoleniu/eniach stanowić będą udokumentowane potwierdzenie, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek udziału w postępowaniu w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Zgodnie z wymaganiami zawartymi w V Rozdziale SIWZ w ust. 5 Tabela poz. Lp. 1 pkt. 2 Wykonawca składa Zamawiającemu (po otwarciu ofert) w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których jest mowa w art. 86 ust. 5 ustawy – oświadczenia/eń Wykonawcy aktualnego/ych na dzień złożenia o przynależności albo o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt. 23 ustawy, wg Wzoru zawartego w Załączniku Nr 5A do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiazania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócania konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, powyższe oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności dom tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej każdy z Wykonawców może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie poprowadzą do zakłócania konkurencji w postępowaniu. Powyższe oświadczenie/a z ust. 4. pkt. 1 Wykonawca składa pisemnie w oryginale w języku polskim; 2) Podmiot trzeci a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w sowich oświadczeniach składanych na podstawie zapisów zawartych w V Rozdziale SIWZ w ust. 2, tj.: • w swoim oświadczeniu dotyczącym przesłanek wykluczenia z postępowania – wg Wzoru zawartego w Załączniku Nr 3B do SIWZ (dotyczy zapisów zawartych w ust. 1 pkt. 1), • i w swoich oświadczeniach dotyczących spełnienia warunków udziału w postępowaniu – wg Wzoru zawartego w Załączniku Nr 3A do SIWZ (dotyczy zapisów zawartych w ust. 1 pkt. 2), b) Ponadto w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda również od Wykonawcy, który podlega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów zgodnie z wymaganiami Zamawiającego zawartymi w ust. 2 pkt. 1 lit. a-d), c) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, d) Wykonawca na mocy art. 22a ustawy może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, e) Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 i ust. 5 ustawy, f) w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeżeli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane, z zastrzeżeniem zapisów zawartych w ust. 3 pkt. 1, g) Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy; 3) Wykonawcy zagraniczni – jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2: a) pkt. 1 lit. a) – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, b) pkt. 1 lit. c-d) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że • nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, c) dokumenty, o których mowa w ust. 4 pkt 3 lit. a) i pkt 3 lit. b) w tiret 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a dokument/ty, o którym/ych mowa w ust. 4 pkt 3 lit. b) w tiret 1, powinien/inny być wystawiony/e nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4 pkt 3 lit. a-b), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 4 pkt 3 lit. c) stosuje się, e) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu, f) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu, g) Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych Wykonawców lub Wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym Wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymaganych w niniejszym postępowaniu w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu i w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu. 5. Inne dokumenty niewymienione w ust. 1-4 1) W przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba(y) inne(a) niż ujawnione w dokumencie, o którym mowa w ust. 2 pkt. 1 lit. d), do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres; 2) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, zgodnie z art. 23 ustawy, zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy oraz załączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo określające jego zakres; 3) Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w pkt. 2 zostanie wybrana, Zamawiający żąda dostarczenia do wglądu oryginału umowy regulującej współpracę tych Wykonawców w terminie, o którym mowa w XVI Rozdziale SIWZ w ust. 4, a kopia tej umowy zostanie umieszczona w aktach niniejszego postępowania; 4) Niezależnie od dokumentu, o którym mowa w pkt. 2, Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia składają jedną ofertę, przy czym: a) żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu nie spełnienia okoliczności, o których mowa w niniejszej Ogłoszenia, a wymagane w Ogłoszeniu oświadczenia i dokumenty składa każdy z Wykonawców oddzielnie, b) wymagane oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w niniejszym postępowaniu, składa każdy z Wykonawców oddzielnie lub w imieniu Wykonawców składa ustanowiony pełnomocnik do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu, posiadający takie uprawnienia wskazane w tym zakresie w pełnomocnictwie, o którym mowa w ust. 5 pkt. 2, c) wymagane oświadczenia i dokumenty, Wykonawcy składają w taki sposób, aby wykazać spełnienie danego warunku łącznie d) kopie dokumentów dotyczących Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia są poświadczane za zgodność z oryginałem przez każdego Wykonawcę, którego dany dokument dotyczy, jeżeli w zakresie pełnomocnictwa, o którym mowa w ust. 5 pkt. 2 nie zostało ustanowione inaczej; 5) Wykonawca załącza do oferty zaakceptowany podpisem na stronie tytułowej lub na ostatniej stronie przez Wykonawcę wzór umowy – Załącznik Nr 4 do SIWZ wraz ze wzorem Umowy realizacyjnej, który jest zawarty w Załączniku Nr 1 do Załącznika Nr 4 do SIWZ; 6) Wykonawca załącza do oferty wypełniony formularz ofertowy, którego wzór zawarty jest w Załączniku Nr 2 do SIWZ; 7) Wykonawca(y) złoży(żą) Zamawiającemu (w terminie wyznaczonym w trakcie postępowania w wezwaniu Zamawiającego aktualne na dzień złożenia Oświadczenie, że w trakcie realizacji zamówienia (umowy ramowej) w przypadku upływu terminu ważności dokumentu/ów potwierdzającego/ych, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (kontraktowej i deliktowej) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w kwocie minimum 300 000,00 zł, o którym/ych jest mowa w VI Rozdziale SIWZ w ust. 3 pkt. 2, zobowiązuje(ją) się do: • kontynuacji ubezpieczenia oraz utrzymywania go przez okres umowy ramowej i 30 dni po jej zakończeniu, • przedkładania Zamawiającemu, bez odrębnego wezwania, przed upływem terminu obowiązywania poprzednio przedłożonego dokumentu/ów, dokument/ty potwierdzający/e kontynuację ubezpieczenia wraz z potwierdzeniem opłacenia. Kopia dokumentu/ów potwierdzającego/ych, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej wraz z potwierdzeniem opłacenia zostanie załączona do Umowy. Wzór przedmiotowego oświadczenia zawarty jest w Załączniku Nr 5B do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach