Przetargi.pl
Zawarcie umowy ramowej na dostawę części zamiennych do autobusów z podziałem na zadania

Miejski Zakład Komunikacyjny Sp. z o.o. w Jeleniej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 58500 Jelenia Góra, ul. Wolności
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 76 48 736 , fax. 0-75 76 48 684
  • Data zamieszczenia: 2016-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Komunikacyjny Sp. z o.o. w Jeleniej Górze
    ul. Wolności 145
    58500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 76 48 736, fax. 0-75 76 48 684
    REGON: 2107346800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zawarcie umowy ramowej na dostawę części zamiennych do autobusów z podziałem na zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest ustalenie warunków dotyczących wykonania dostaw części do autobusów komunikacji miejskiej, z podziałem na zadania. Zadanie stanowi: Zadanie nr 1 – Dostawa części do autobusów marki MAN Zadanie nr 2 – Dostawa części do autobusów marki SOLARIS Zadanie nr 3 – Dostawa części do autobusów marki VOLVO Zadanie nr 4 – Dostawa części do autobusów marki JELCZ Zadanie nr 5 – Dostawa części do autobusów marki MERCEDES W ramach każdego z zadań Wykonawca będzie sukcesywnie dostarczał fabrycznie nowe części do autobusów Zamawiającego. Szczegółowy asortyment zawarty jest w załącznikach 1 do 5, odpowiednio dla każdego zadania. Wykonawca na dostarczone części udzieli Zamawiającemu 12 miesięcy gwarancji, licząc od daty ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać części własnym transportem, na własny koszt w terminie nie dłuższym niż 48 godzin, licząc od momentu złożenia zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach