Przetargi.pl
Dostawa fabrycznie nowych akcesoriów do samochodów służbowych garnizonu dolnośląskiego policji

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-040 Wrocław, Podwale
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48713403716 , fax. +48717824171
  • Data zamieszczenia: 2021-04-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
    Podwale 31-33
    50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +48713403716, fax. +48717824171
    REGON: 93015621600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaska.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa fabrycznie nowych akcesoriów do samochodów służbowych garnizonu dolnośląskiego policji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest są sukcesywne dostawy fabrycznie nowych i kompletnych części zamiennych (akcesoriów) oryginalnych oraz porównywalnej jakości do pojazdów służbowych obsługiwanych / naprawianych przez Komendę Wojewódzką Policji we Wrocławiu, według wykazu asortymentowo-cenowego akcesoriów określonych w załączniku nr 1.1 do SIWZ; sprawa numer Pu-2380-196-028-162/2020/AB. 2. Dostarczone części zamienne (akcesoria) będą: 2.1. nowe, pochodzące z aktualnego katalogu części zamiennych producenta danej marki samochodu, 2.2. tej samej jakości, co komponenty stosowane do montażu pojazdu samochodowego produkowane zgodnie ze specyfikacjami i standardami produkcyjnymi ustalonymi przez producenta tych pojazdów, 2.3. dopuszczone do stosowania zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2016r. poz.2022 z późn. zm.). Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca okaże deklarację zgodności, potwierdzając spełnienie tego warunku, 2.4. w opakowaniu oznaczonym logo – znakiem towarowym producenta pojazdu lub producenta części (nr katalogowy lub numer części wg producenta). 3. Wykonawca na własny koszt, w terminie do pięciu dni po podpisaniu umowy, dostarczy Zamawiającemu program wraz z licencją na dwa stanowiska robocze (pełen katalog części zamiennych – wraz z jego aktualizacjami) lub umożliwi dostęp do platformy internetowej, służące do identyfikacji i doboru części oraz udzieli wsparcia technicznego. Ponadto w tym terminie przeprowadzi szkolenie dla wyznaczonych pracowników Zamawiającego. 4. Program lub platforma internetowa muszą spełniać następujące wymagania: 4.1. możliwość dokumentowania zamówień Zamawiającego, 4.2. możliwość podglądu dokumentów sprzedażowych Wykonawcy, 4.3. możliwość wyszukiwania danej części po numerze katalogowym, 4.4. możliwość wyszukiwania danej części po nr VIN i katalogu pojazdów, który powinien zawierać ( model, typ, rok prod., pojemność, moc w KM i kW), 4.5. możliwość podglądu online zapasu magazynowego danej części zamiennej u Wykonawcy, 4.6. możliwość podglądu różnicy cen między ceną detaliczną sprzedaży a ceną hurtową zgodnie z przyznanym opustem, 4.7. możliwość podglądu cen detalicznych stosowanych w sprzedaży detalicznej dla klientów indywidualnych i podmiotów gospodarczych (brak przypisanego opustu), 4.8. możliwość podglądu online zdjęć bądź rysunku technicznego danej części zamiennej oraz parametrów technicznych tj. (dane podstawowe, numery zamienne katalogowe oraz zastosowanie w różnych markach pojazdów). 5. Wykonawca w terminie do pięciu dni po podpisaniu umowy umożliwi nieodpłatny dostęp w czasie trwania umowy do portalu: partslink24 lub równoważnego – dostęp do katalogów producenta pojazdów danej marki w celu ustalenia numerów katalogowych i cen zamawianych części zamiennych do w/w marek w okresie obowiązywania umowy. 6. Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia, faktyczna liczba oraz asortyment zamawianych sukcesywnie części zamiennych będzie zależna od bieżących potrzeb Zamawiającego przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy lub do wyczerpania wartości umowy. 7. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia, w tym wynagrodzenie, warunki płatności, terminy i procedury realizacji zamówień, miejsc dostawy zamawianych części (akcesoriów), zabezpieczenie należytego wykonania umowy, gwarancję, kary umowne i inne istotne warunki realizacji zamówienia – zostały określone przez Zamawiającego w Istotnych Postanowieniach Umowy (dalej: IPU), stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34300000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach