Przetargi.pl
zawarcie umowy ramowej dotyczącej wykonania remontów lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi

Zarząd Lokali Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 90-514 Łódź, Al. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 628 70 00, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Lokali Miejskich
    Al. Tadeusza Kościuszki 47
    90-514 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 628 70 00, , fax. -
    REGON: 36375254600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlm.lodz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zawarcie umowy ramowej dotyczącej wykonania remontów lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    5.1. Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej obejmującej wykonywanie remontów w około 150 lokalach mieszkalnych, pomieszczeniach tymczasowych i częściach wspólnych budynków wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi w branży ogólnobudowlanej, elektrycznej i instalacyjnej. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: - oszacowanie kosztu remontu na podstawie zakresu rzeczowego robót koniecznych przekazanego przez Zamawiającego, - roboty demontażowe, rozbiórkowe, - roboty murowe, - roboty odgrzybieniowe, izolacyjne, iniekcje, impregnacje, - roboty tynkowe, wewnętrzne (w tym przygotowanie starych tynków do malowania), - roboty gipsowe i z prefabrykatów gipsowych (ściany, okładziny ścian i sufitów z płyt gipsowo- kartonowych na ruszcie stalowym z wypełnieniem wełną mineralną), - wewnętrzne roboty malarskie, - podkłady pod posadzki (naprawa, remont, wymiana), - roboty posadzkowe, wykładzinowe i okładzinowe, - remont stolarki okiennej i drzwiowej, - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, - roboty zduńskie, wymiana piecy węglowych przenośnych i przenośnych kuchni węglowych - naprawę, wymianę instalacji elektrycznej z osprzętem, montaż grzejników elektrycznych, - naprawę, wymianę instalacji wodociągowej z osprzętem i urządzeniami (wymiana kranów, baterii itp.), - naprawę, wymianę instalacji kanalizacyjnej z osprzętem i urządzeniami (wymiana syfonów, zlewów, zlewozmywaków, muszli ustępowych, desek sedesowych, brodzików, wanien itp.), - doszczelnienie przewodów kominowych, wymianę wewnętrznej instalacji gazowej z wymianą osprzętu i urządzeń (elastyczne przyłącza, kuchnie gazowe, bojlery, piece dwufunkcyjne, itp.), - remont, naprawę, wymianę wewnętrznej lokalnej instalacji CO. i CWU przy zastosowaniu piecy jedno- i dwufunkcyjnych z wymianą osprzętu i urządzeń ( piece CO., grzejniki itp.), - doszczelnienie, montaż wkładów kwasoodpornych, - uzyskanie pozytywnych opinii kominiarskich na zakończenie robót remontowych, - wytworzenie dokumentów odbiorowych instalacji oraz dokumentów związanych z koniecznością zawarcia umów przez przyszłych mieszkańców z dostawcami mediów (próby szczelności: wod-kan, gaz oraz skuteczność zerowania instalacji elektrycznej i rezystancji izolacji). Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części. - Część 1 obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia na terenie RON- ów nr 4, 5, 6, 7; (dzielnica: Górna) w 75 lokalach. - Część 2 obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia na terenie RON- ów nr 8, 9, 10 (dzielnica: Polesie) w 75 lokalach. 5.2. Miejsce realizacji, szczegółowy zakres robót będą każdorazowo precyzowane przez Zamawiającego przy składaniu zleceń w zakresie umowy ramowej. Ilość lokali jest wartością szacowaną i nie może być podstawą roszczenia wobec Zamawiającego z tytułu nie wywiązania się z umowy ramowej. W ramach poszczególnych zamówień Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z: - zakresem rzeczowym niezbędnych do wykonania robót, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót, stanowiącymi załącznik nr 10 do SIWZ. - wymaganiami technicznymi ujętymi w normach państwowych i innych Rozporządzeniach, w zakresie wykonania robót oraz ich odbioru końcowego. Zamawiający w przedmiocie zamówienia będzie wymagał od Wykonawcy: 1) określenia kosztu remontu zgodnie z zakresem rzeczowym niezbędnych do wykonania robót przekazanych przez Zamawiającego; 2) prowadzenia robót budowlanych pod ścisłym nadzorem osób uprawnionych, posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno – budowlanej lub architektonicznej oraz przynależnych do właściwej izby samorządu zawodowego i przy udziale pracowników wyznaczonych przez Zamawiającego; 3) stosowania materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; 4) okresu gwarancyjnego na wykonane roboty budowlane - min. 36 miesięcy, na stolarkę okienną 60 miesięcy; na wbudowane urządzenia min 24 miesiące; 5) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47 poz. 401, ze zm.); 6) odpowiedzialności za jakość wykonanych robót oraz ich zgodność z dokumentacją; 7) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów w zakresie p/poż; 8) odpowiedzialności za całość szkód powstałych na skutek prowadzonych robót; 9) przestrzegania praw osób trzecich, gdyż wszelkie spory z tego wynikające mogą być rozstrzygane na drodze sądowej w sądach powszechnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach