Przetargi.pl
Zatrudnienie dwóch mentorów dla grupy 20 osób usamodzielnianych (2 części) w ramach projektu Droga do samodzielności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej)

Starostwo Powiatowe w Lęborku ogłasza przetarg

  • Adres: 84-300 Lębork, ul. Czołgistów 5
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8632810 , fax. 059 8632850
  • Data zamieszczenia: 2013-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Lęborku
    ul. Czołgistów 5 5
    84-300 Lębork, woj. pomorskie
    tel. 059 8632810, fax. 059 8632850
    REGON: 84115175650000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: powiat-lebork.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zatrudnienie dwóch mentorów dla grupy 20 osób usamodzielnianych (2 części) w ramach projektu Droga do samodzielności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług mentoringu, zgodnie z częścią 1 i częścią 2, w ramach projektu Droga do samodzielności, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej). Przedmiot zamówienia musi być wykonywany przez osoby prowadzące zajęcia spełniające warunki opisane w rozdziale 8 ust.1 pkt. 4 SIWZ. 2. Uczestnicy projektu Uczestnikami projektu (odbiorcami) będzie 20 osób zagrożonych wykluczeniem społecznym - usamodzielnianych na terenie powiatu lęborskiego: - wychowanków opuszczających placówki opiekuńczo - wychowawcze typu socjalizacyjnego, - rodziny zastępcze, - zakłady poprawcze, - specjalne ośrodki szklono - wychowawcze, - młodzieżowe ośrodki wychowawcze, w szczególności kontynuujący naukę, pozostający bez zatrudnienia. 3. Cel projektu Głównym celem projektu - wprowadzenia innowacji jest zwiększenie oferty instytucji z terenu powiatu lęborskiego działających na rzecz integracji społecznej (PCPR Lębork, Miejskie Ośrodki Pomocy Społecznej Lębork i Łeba, Ośrodki Pomocy Społecznej Wicko i Cewice, Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Nowa Wieś Lęborska) w latach 2012-2015 poprzez wypracowanie kompleksowego programu nowych form i metod pracy oraz działania z osobami opuszczającymi formy opieki zastępczej - usamodzielnianymi (prowadzące do zatrudnienia) oraz jego upowszechnienie i włączenie do głównego nurtu praktyki na terenie województwa pomorskiego. Cel ten zostanie osiągnięty m.in. poprzez zwiększenie aktywności zawodowej i społecznej grupy 20 (13K, 7M) usamodzielnianych wychowanków z terenu powiatu lęborskiego zagrożonych wykluczeniem społecznym poprzez udział w wypracowanym innowacyjnym kompleksowym programie działania z usamodzielnianymi do 30.06.2014r. 4. Opis Biura Mentoringu Celem działalności Biura Mentoringu jest zwiększenie aktywności społecznej i zawodowej osób usamodzielnianych z terenu powiatu lęborskiego na rynku pracy poprzez kompleksowe działania aktywizacyjne oraz szkoleniowo-doradcze. W Biurze Mentoringu główne usługi świadczyć będą dwaj mentorzy zatrudnieni na umowy zlecenie na okres roku (lipiec 2013 rok - czerwiec 2014 rok). Aby byli odpowiednio przygotowani do pełnienia swojej roli, przez pierwsze trzy miesiące zatrudnienia będą uczestniczyli w szkoleniu z zakresu usług Biura Mentoringu (72 h). Pozostały czas mentorzy poświęcą na pomoc w rekrutacji uczestników. Każdy mentor będzie musiał przepracować w każdym miesiącu średnio 40 godzin, a rozliczanie godzin pracy nastąpi na podstawie kart czasu pracy. Mentorami będą osoby, które pozytywnie przeszły proces usamodzielniania. Mają oni dzielić się wiedzą i doświadczeniem, aby wesprzeć wychowanków w przygotowaniu do usamodzielnienia. Podstawą przedsięwzięcia jest wiedza, że najlepszej pomocy mogą udzielić osoby, które znają doświadczenia tych, którzy jej szukają oraz że pomoc powinna płynąć ze zrozumienia i poczucia troski osoby pomagającej, a nie jedynie z konieczności zawodowej. Biuro Mentoringu ma za zadanie zapewnić trwałe wsparcie byłym wychowankom opieki zastępczej, m.in. poprzez poradnictwo indywidualne, wymianę informacji o możliwościach zatrudnienia, pozyskiwania środków finansowych czy pomoc w przełamywaniu problemu izolacji i samotności wśród wychowanków opieki zastępczej. Osoby usamodzielniane potrzebują szczególnej pomocy, wskazywania różnych możliwości, konfrontowania swoich marzeń, wizji i fantazji z rzeczywistymi celami oraz możliwościami - za udzielanie takiego wsparcia będą odpowiedzialni mentorzy. Wypracowanie efektywnego modelu angażującego usamodzielnionych wychowanków w pomoc młodszym kolegom i koleżankom z placówek i rodzin zastępczych stanowi unikalną w skali regionu oraz kraju koncepcję pracy z grupą docelową. Część 1 Zatrudnienie mentora dla grupy nr I dla 10 osób usamodzielnianych Zatrudnienie mentora na umowę zlecenie w okresie lipiec 2013 r. - czerwiec 2014 r. w wymiarze 40 godzin miesięcznie, łącznie 480 godzin od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2014 r. (240 godzin w 2013 r. i 240 godzin w 2014 r.). Niniejsza część obejmuje także pomoc w rekrutacji uczestników jako członek Komisji Rekrutacyjnej oraz promocję rekrutacji i zachęcanie osób usamodzielnianych (głównie z placówek opiekuńczo - wychowawczych) do wzięcia udziału w projekcie, także zorganizowanie spotkania rekrutacyjnego dla nich. Część 2 Zatrudnienie mentora dla grupy nr II dla 10 osób usamodzielnianych Zatrudnienie mentora na umowę zlecenie w okresie lipiec 2013 r. - czerwiec 2014 r. w wymiarze 40 godzin miesięcznie, łącznie 480 godzin od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2014 r. (240 godzin w 2013 r. i 240 godzin w 2014 r.). Niniejsza część obejmuje także pomoc w rekrutacji uczestników, m.in. promocja rekrutacji i zachęcanie osób usamodzielnianych (głównie z rodzin zastępczych) do wzięcia udziału w projekcie, a także zorganizowanie spotkania rekrutacyjnego dla nich. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje (wspólne dla części 1 i części 2): 1. Udział w 72-godzinnym szkoleniu z zakresu usług Biura Mentoringu - szkolenie nie wlicza się w ilość przepracowanych przez mentora godzin. 2. Świadczenie 480 godzin usług w ramach Biura Mentoringu w okresie: a) od dnia podpisania umowy (nie wcześniej niż od 15 lipca 2013) do 31.12.2013 r. 240 godzin. b) od stycznia 2014 r. do 30.06.2014 r. - 240 godzin. 3. Świadczenie usług musi odbywać się w oparciu o informacje uzyskane podczas szkolenia z zakresu usług Biura Mentoringu oraz w oparciu o dokumenty utworzone w ramach projektu Droga do samodzielności, m.in.: a) Strategia wdrażania projektu innowacyjnego testującego b) Kompleksowy program nowych form i metod pracy oraz działania z osobami opuszczającymi formy opieki zastępczej - usamodzielnianymi, którego nieodłącznymi elementami są: a. Konspekt działania Biura Mentoringu; b. Program instrumentów aktywizacyjnych mający doprowadzić do wejścia i/lub przywrócenia osób usamodzielnianych na rynek pracy oraz do ich integracji ze społeczeństwem; c. Skrypt dla pracowników Instytucji Integracji Społecznej z zakresu nowoczesnych i skutecznych metod pracy, efektywnie zwiększających aktywność zawodową i społeczną grupy osób usamodzielnianych. Ww. dokumenty dostępne są na stronie http://www.powiat-lebork.com/index.php?id=326,2367,0,0,1,0 oraz w siedzibie Zamawiającego. 4. Czynny udział w rekrutacji uczestników projektu. 5. Zadaniem mentora będzie prowadzenie zajęć zarówno grupowych, jak i indywidualnych, wg potrzeb uczestników. Jednakże zadaniem mentora jest także zachęcanie zrekrutowanych osób usamodzielnianych do uczęszczania na jego zajęcia, aby w pełni zrealizować cel projektu. Mentor musi tak zmobilizować grupę, aby podczas zajęć grupowych zapełniać listy obecności w minimum 80 procentach, a każda osoba usamodzielniana w każdym miesiącu odbyła co najmniej 1 godzinę zajęć indywidualnych (w tym przypadku, wyliczając frekwencję na zajęciach, zwolnienia lekarskie i pobyt w szpitalu traktuje się jako obecność). 6. Mobilizacja uczestników projektu do szeroko rozumianej aktywności i uczestnictwa w zajęciach dla nich przewidzianych. 7. W trakcie i/lub po każdych zajęciach - systematycznego wypełniania dokumentacji, m.in. dzienników zajęć i kart czasu pracy, przede wszystkim Informacji na temat wykorzystanego scenariusza/propozycji zajęć w celu akceptacji bądź modyfikacji/propozycji modyfikacji wykorzystanego scenariusza. 8. Współpracę z drugim mentorem - wymiana doświadczeń, informacji i dyskusja na temat programu zajęć oraz użytych scenariuszy w celu ich dostosowania do potrzeb grupy docelowej, a tym samym do osiągnięcia wysokiej jakości produktów stworzonych w ramach projektu. 9. Współpracę z pozostałym personelem projektu Droga do samodzielności, m.in. koordynatorem projektu, specjalistą ds. testowania opracowanego produktu i monitoringu beneficjentów ostatecznych, oraz kadrą prowadzącą pozostałe zajęcia dla uczestników: psycholog, doradca zawodowy, radca prawny. 10. Udział w dwudniowych wyjazdowych Warsztatach kompetencji społeczno - zawodowych z modułem autoprezentacji - wraz ze swoją grupą podopiecznych (wyjazd nie wlicza się do przepracowanych godzin - jest to dodatkowy czas, który mentorzy muszą przepracować przy projekcie). 11. Pomoc w opracowaniu przez uczestników Mojej propozycji talonu kariery oraz prowadzenie zajęć w sposób, który pomoże uczestnikom wybrać właściwą ścieżkę kształcenia. 12. Samodzielne poszukiwanie nowych tematów, propozycji oraz pomysłów na zajęcia, udokumentowanie ich scenariuszem oraz prowadzenie zajęć z użyciem dziennika zajęć i wszystkich jego załączników. 13. Dokumentacja własnej pracy: miesięcznymi kartami pracy, wypełnionymi przez uczestników/uczestniczek projektu ankietami, uzupełnianie Profili uczestników (stanowiących załącznik nr 6 do dokumentu Program Instrumentów Aktywizacyjnych) oraz kompletowanie dokumentów do Profili uczestników, m.in. dokumenty rekrutacyjne: formularz zgłoszeniowy wraz z jego ocenami; umowa uczestnictwa w projekcie wraz z deklaracją udziału w projekcie i oświadczeniem uczestnika o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz kwestionariusz; Indywidualny Program Usamodzielniania, który każdy uczestnik będzie musiał dołączyć do dokumentacji, aby każdy ze specjalistów mógł się z nim zapoznać i lepiej przygotować się do zajęć indywidualnych; Indywidualny Plan Działania - stworzony zostanie przez doradcę zawodowego podczas zajęć indywidualnych; karta świadczeń uczestnika projektu; Moja propozycja na talon kariery wraz z opiniami mentora, doradcy zawodowego i pracownika pomocy społecznej; Talon Kariery; kserokopie certyfikatów/zaświadczeń; ankiety ewaluacyjne uczestników. 14. Mentorzy odpowiedzialni będą także za przeprowadzenie monitoringu realizacji Indywidualnego Programu Usamodzielnienia z każdym z uczestników np. w trakcie realizacji usług z Talonu Kariery. 15. Bieżące informowanie uczestników o planowanych działaniach oraz ewentualnych zmianach, które mogą wystąpić przy realizacji zadań projektowych. 16. Sprawdzanie każdorazowo obecności uczestników na zajęciach. 17. Informowanie Koordynatora Projektu o każdej nieobecności uczestnika projektu (pisemnie lub e-mail lub telefonicznie), najpóźniej 2 dni po stwierdzeniu nieobecności. 18. Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego oznaczenia (zgodnie z wytycznymi w zakresie informacji i promocji, które zamieszczone są na stronie internetowej www.efs.gov.pl) wszystkich miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją usługi, tj. korespondencji dotyczącej Projektu i wszystkich innych dokumentów z nim związanych wychodzących od Wykonawcy poprzez zamieszczanie odpowiednich logotypów oraz informacji o współfinansowaniu. 19. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli sposobu realizacji obowiązków Wykonawcy wynikających z SIWZ oraz umowy. 20. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia ankiet wśród uczestników projektu. 21. Wykonawca zobowiązany jest do współudziału w opracowywaniu dokumentów sprawozdawczych, analitycznych informacyjnych i innych niezbędnych do realizacji projektu. 22. Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy przysługuje wynagrodzenie ryczałtowe, wypłacane w częściach, po zakończeniu każdego miesiąca. 23. Wykonawca wraz z rachunkiem/fakturą przedstawi Zamawiającemu comiesięczną prawidłowo wypełnioną kartę czasu pracy. 24. Zamawiający zastrzega sobie (w związku z finansowaniem ze środków unijnych) oraz instytucjom upoważnionym do przeprowadzenia kontroli prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowaniem zamówienia, w tym dokumentów finansowych. 25. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.926, z późn. zm.). 6. Opis wykonywanej pracy przez każdego mentora (pełen opis pracy mentorów opisany jest w dokumentach Strategia wdrażania projektu innowacyjnego testującego, Kompleksowy program nowych form i metod pracy oraz działania z osobami opuszczającymi formy opieki zastępczej - usamodzielnianymi, którego nieodłącznymi elementami są: a. Konspekt działania Biura Mentoringu; b. Program instrumentów aktywizacyjnych mający doprowadzić do wejścia i/lub przywrócenia osób usamodzielnianych na rynek pracy oraz do ich integracji ze społeczeństwem; c. Skrypt dla pracowników Instytucji Integracji Społecznej z zakresu nowoczesnych i skutecznych metod pracy, efektywnie zwiększających aktywność zawodową i społeczną grupy osób usamodzielnianych) 7. Wymagania niezbędne dotyczące osoby uczestniczącej w wykonaniu zamówienia: a. dla części 1: 1) ukończyła studia wyższe na kierunkach: pedagogicznym, psychologicznym, socjologicznym, resocjalizacyjnym lub pracownik socjalny - potwierdzone oświadczeniem Wykonawcy / Mentora w zał. nr 6 Wykaz osób (kadry dydaktycznej), które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia 2) wysoko rozwinięte umiejętności społeczne, łatwość nawiązywania kontaktów; Dociekliwość psychologiczna, zdolność empatii; Odpowiedzialność - potwierdzone oświadczeniem Wykonawcy / Mentora w zał. nr 6 Wykaz osób (kadry dydaktycznej), które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia 3) pozytywne przejście procesu usamodzielniania* - potwierdzone oświadczeniem Wykonawcy / Mentora w zał. nr 6 Wykaz osób (kadry dydaktycznej), które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. b. dla części 2: 1) ukończyła szkołę ponadgimnazjalną i uzyskała świadectwo dojrzałości po zdaniu egzaminu maturalnego - potwierdzone oświadczeniem Wykonawcy / Mentora w zał. nr 6 Wykaz osób (kadry dydaktycznej), które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia 2) wysoko rozwinięte umiejętności społeczne, łatwość nawiązywania kontaktów; Dociekliwość psychologiczna, zdolność empatii; Odpowiedzialność - potwierdzone oświadczeniem Wykonawcy / Mentora w zał. nr 6 Wykaz osób (kadry dydaktycznej), które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia 3) pozytywne przejście procesu usamodzielniania* - potwierdzone oświadczeniem Wykonawcy / Mentora w zał. nr 6 Wykaz osób (kadry dydaktycznej), które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. * Osoba usamodzielniana (zgodnie z ustawą o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej) jest to osoba opuszczająca, po osiągnięciu pełnoletności rodzinę zastępczą, rodzinny dom dziecka, placówkę opiekuńczo-wychowawczą lub regionalną placówkę opiekuńczo-wychowawczą oraz dom pomocy społecznej dla dzieci i młodzieży niepełnosprawnych intelektualnie, dom dla matek z małoletnimi dziećmi i kobiet w ciąży oraz schronisko dla nieletnich, zakład poprawczy, specjalny ośrodek szkolno-wychowawczy, specjalny ośrodek wychowawczy, młodzieżowy ośrodek socjoterapii zapewniający całodobową opiekę i młodzieżowy ośrodek wychowawczy. Osoba ta po opuszczeniu ww. instytucji zostaje objęta pomocą (przez odpowiednie Centrum Pomocy Rodzinie) pieniężną na kontynuowanie nauki, usamodzielnienie i zagospodarowanie. Dodatkowe formy pomocy obejmują wsparcie w uzyskaniu odpowiednich warunków mieszkaniowych i zatrudnienia. 8. Czas świadczenia usług mentora Część 1 - od dnia podpisania umowy, tj. nie wcześniej niż od 15 lipca 2013 r. do 30.06.2014 Część 2 - od dnia podpisania umowy, tj. nie wcześniej niż od 15 lipca 2013 r. do 30.06.2014 W przypadku kolizji świadczeń, świadczenie na rzecz Zamawiającego posiada pierwszeństwo przed świadczeniami na rzecz osób trzecich. Usługi będą realizowane przeważnie w dni robocze w godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Lęborku. Jednakże terminy i godziny zajęć dostosowane musza być do najbardziej pożądanych przez odbiorców (osoby usamodzielniane), dlatego dopuszcza się też pracę również w godzinach popołudniowych i w weekendy. Większość zleconych zadań odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego, ale część zadań musi zostać wykonana poza siedzibą (na terenie powiatu lęborskiego), m.in. promocja rekrutacji, spotkania rekrutacyjne z usamodzielnianymi, udział w warsztatach wyjazdowych z usamodzielnianymi, niektóre zajęcia z usamodzielnianymi itp. 9. Wytyczne dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia 1. Harmonogramy zajęć: a) Mentor będzie zobowiązany do opracowania harmonogramów przedmiotu zamówienia. Harmonogram należy ustalić we współpracy ze Zleceniodawcą i uczestnikami. Terminy spotkań ustalone zostaną podczas pierwszych zajęć wspólnie z uczestnikami. Harmonogramy należy ustalać w okresach miesięcznych i przedstawiać Zamawiającemu w terminie do końca każdego miesiąca poprzedzającego miesiąc świadczenia usługi. b) Harmonogram podlega akceptacji przez Zamawiającego. c) Wszelkie zmiany w harmonogramie wymagają pisemnej zgody Zamawiającego i nie spowodują konieczności dokonania zmian Umowy w formie aneksu. 2. W celu uzyskania lepszego zrealizowania rezultatów Projektu oraz lepszego dostosowania świadczenia przedmiotu zamówienia do potrzeb uczestniczących w nim osób usamodzielnianych, a także ze względu na innowacyjny charakter projektu, dopuszczalne jest wprowadzanie zmian w przedmiocie zamówienia. O zmianach takich Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego w formie pisemnej lub elektronicznej. Zmiany można wprowadzić dopiero po akceptacji Zamawiającego. 10. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą 1. Wykonawca będzie zobowiązany do potwierdzania w formie pisemnej lub elektronicznej dyspozycji otrzymanych od Zamawiającego, związanych z bieżącą realizacją zadań wynikających z realizacji przedmiotu zamówienia, w tym zwłaszcza dotyczących terminów i miejsc świadczenia usług. 2. Wykonawca będzie zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu bieżącej informacji o wszelkich nieprawidłowościach w wykonaniu przedmiotu zamówienia. 3. Wykonawca będzie zobowiązany do umożliwienia Zamawiającemu prowadzenia obserwacji realizowanych zajęć. 11. Dokumentacja wykonania przedmiotu zamówienia 1. Wykonawca będzie zobowiązany do rzetelnego sporządzania i prowadzenia na bieżąco dokumentacji z realizacji przedmiotu zamówienia oraz będzie zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu wypełnionych przez uczestników/uczestniczek projektu ankiet. 2. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu w terminie 7 dni od zakończenia każdego miesiąca przeprowadzonych zajęć: - oryginał dziennika zajęć wraz z listami obecności i Profilami uczestników, - miesięczną kartę czasu pracy, - prawidłowo wystawioną fakturę VAT/rachunek. 3. Po zakończeniu każdego miesiąca Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy przysługuje wynagrodzenie ryczałtowe za przepracowane godziny w danym miesiącu. Zapłata następuje w terminie 14 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo sporządzonej dokumentacji określonej w punkcie 8 ppkt.1 i 2. 12. Dodatkowe informacje (wymogi i obowiązki Wykonawcy oraz Zamawiającego) 1. Zamawiający zastrzega sobie (w związku z finansowaniem ze środków unijnych) oraz instytucjom upoważnionym do przeprowadzenia kontroli prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowaniem zamówienia, w tym dokumentów finansowych. 2. Usługi należy przeprowadzić w terminach i godzinach dostosowanych do najbardziej pożądanych przez odbiorców oraz zatwierdzonych przez Zamawiającego. 3. Zamawiający udostępni Wykonawcy nieodpłatnie pomieszczenia: salę wyposażoną w stoły i krzesła, z dostępem do WC, niezbędne do wykonania zamówienia. 4. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w miejscu wskazanym przez Powiat Lęborski na terenie miasta Lęborka. 5. Zamawiający zapewni sprzęt/urządzenia i inne materiały dydaktyczne niezbędne do zrealizowania usług zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie. Wymagania ogólne stawiane Wykonawcy: - Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczestników w czasie zajęć. - Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość oferowanych usług, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. - wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę i uczestników/uczestniczek podczas realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest również do: - bieżącego monitorowania obecności uczestników na zajęciach i indywidualnym mentoringu w celu udokumentowania uczestnictwa w projekcie, - przeprowadzenia wśród uczestników ankiet ewaluacyjnych na rozpoczęcie i zakończenie usług oraz w trakcie ich trwania - rozdanie i zebranie wypełnionych ankiet. - sporządzenia dokumentacji fotograficznej ze zrealizowanych zajęć - odpowiedniego oznaczenia wszystkich miejsc i dokumentów bezpośrednio związanych z realizacją zajęć pozaszkolnych, tj. korespondencji dotyczącej Projektu i wszystkich innych dokumentów z nim związanych wychodzących od Wykonawcy logotypów Unii Europejskiej oraz Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki wraz z zamieszczeniem napisu o współfinansowaniu przedmiotu zamówienia ze środków Unii Europejskiej zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (zgodnie z wytycznymi w zakresie informacji i promocji, które zamieszczone są na stronie internetowej: www.efs.gov.pl). - rzetelnego przygotowywania się do zajęć oraz stosowania materiałów opracowanych w ramach projektu Droga do samodzielności, także modyfikowania ich w celu zwiększenia jakości prowadzonych zajęć oraz powielenie i dostarczenie ich każdemu uczestnikowi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853123208
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat.leborski.samorzady.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach