Przetargi.pl
„Zastosowanie systemu inteligentnego LEDowego oświetlenia na terenie Gminy Przedbórz w systemie zaprojektuj i wybuduj”

Gmina Przedbórz ogłasza przetarg

  • Adres: 97-570 Przedbórz, ul. Mostowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7812261 do 65 , fax. 447 812 180
  • Data zamieszczenia: 2019-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przedbórz
    ul. Mostowa 29
    97-570 Przedbórz, woj. łódzkie
    tel. 044 7812261 do 65, fax. 447 812 180
    REGON: 59064829600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.przedborz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zastosowanie systemu inteligentnego LEDowego oświetlenia na terenie Gminy Przedbórz w systemie zaprojektuj i wybuduj”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: „Zastosowanie systemu inteligentnego LEDowego oświetlenia na terenie Gminy Przedbórz” w formule zaprojektuj – wybuduj. Zamówienie obejmuje: 1) sporządzenie projektu budowlano – wykonawczego przebudowy oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Przedbórz na bazie planowanego zakresu przebudowy oświetlenia drogowego oraz na podstawie warunków technicznych PGE Dystrybucja S.A. 2) przebudowę oświetlenia drogowego w zakresie: a) demontaż istniejącego oświetlenia, b) zakup i montaż opraw LED o mocy 28 W: 147 szt. c) zakup i montaż opraw LED o mocy 56 W: 291 szt. d) zakup i montaż opraw LED o mocy 56 W z ogniwami PV: 9 szt. e) zakup i montaż opraw LED o mocy 84 W: 11 szt. 3) wykonanie pomiarów elektrycznych odbiorczych wybudowanych elementów oświetlenia drogowego, 4) pozyskanie warunków technicznych przyłączenia z PGE Dystrybucja S.A. 5) uzyskanie wynikających z przepisów uzgodnień, w tym ZUD oraz PGE Dystrybucja S.A., oraz zezwoleń, 6) zgłoszenie, w imieniu Zamawiającego, rozpoczęcia robót budowlanych we właściwym organie administracji budowlanej i uzyskanie zaświadczenia o nie wniesieniu sprzeciwu na dokonane zgłoszenie, 7) wykonanie robót budowlanych na podstawie przygotowanego projektu budowlano –wykonawczego, 8) przeprowadzenie wymaganych badań, 9) przygotowanie dokumentów (inwentaryzacja powykonawcza, atesty na zabudowane materiały, itp.). 3.5.2. Uwaga: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno - Użytkowy – Załącznik Nr 9 do SIWZ; 2) Przed przystąpieniem do złożenia oferty wskazana jest wizja w terenie; 3) Przyjęte rozwiązania projektowe, winny minimalizować ilość i zakres kolizji z istniejącymi elementami infrastruktury technicznej; 4) Dokumentacja, winna spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 25 kwietnia 2012 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (t. j. Dz. U. z 2018 roku, poz. 1935); 5) Dokumentacja projektowa, winna być sporządzona zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót budowlanych oraz Programu Funkcjonalno – Użytkowego (t. j. Dz. U. z 2013 roku, poz. 1129); 6) Przedmiar robót i kosztorys inwestorski, należy wykonać zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (Dz. U. z 2004 roku, Nr 130, poz. 1389); 7) Roboty budowlane, należy realizować zgodnie ze sztuką budowlaną, Szczegółową Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, obowiązującymi przy wykonywaniu robót warunkami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz zgodnie z Projektem budowlanym i warunkami technicznymi; 8) Wykonawca, zobowiązany jest przez cały okres budowy, prowadzić nadzór autorski projektowy; 9) Po zakończeniu inwestycji Wykonawca, wykona kompleksową dokumentację powykonawczą; 10) Przed przystąpieniem do robót budowlanych, Wykonawca ma obowiązek uzyskać pisemne zatwierdzenie dokumentacji projektowej przez Zamawiającego; 11) Wykonawca, zobowiązany jest do zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych w organie właściwym dla siedziby Zamawiającego. Zamawiający upoważni Wykonawcę do wystąpienia w jego imieniu ze zgłoszeniem rozpoczęcia robót. Zadanie współfinansowane jest z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert wskazanym w pkt 13.1 SIWZ. 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Przedborzu: Nr rachunku: Bank Spółdzielczy w Przedborzu 76 8988 0001 0000 0012 2874 0209 z dopiskiem: „Wadium – IRŚ.271.1.8.2019” Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j.: Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie, o której mowa w pkt. 8.3 ppkt 2-5 wówczas Wykonawca dołączy do oferty kopię dokumentu potwierdzoną przez Wykonawcę lub właściwą(-e) osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentacji danego Wykonawcy. Oryginał dokumentu wystawiony na rzecz Zamawiającego należy złożyć w siedzibie Zamawiającego – Sekretariat, p. 1 w trwale zamkniętym opakowaniu (np. kopercie) opisanym tak jak opakowanie z ofertą, z dopiskiem „WADIUM”. Dokument ten musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu – przelewem, Wykonawca dołączy do oferty kopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium - IRŚ.271.1.8.2019”. 5. Oferta Wykonawcy, która nie będzie zabezpieczona wadium zostanie odrzucona. 6. Zamawiający będzie dokonywał zwrotu wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny; Ocena spełniania wskazanego powyżej warunku, zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę Oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 7.1 SIWZ, 3) dowód wniesienia wadium, 4) wykaz robót budowlanych, które Wykonawca powierzy podwykonawcom – z wykorzystaniem wzoru określonego w Załączniku Nr 6 do SIWZ (zgodnie z punktem 26.2 SIWZ Wykonawca, który nie będzie powierzał prac podwykonawcom przy realizacji przedmiotu zamówienia, nie dołącza do oferty w/w załącznika), 5) w przypadku oferty wspólnej pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, 6) w przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych - zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie, o którym mowa w zdaniu pierwszym wykonawca załącza do oferty w formie pisemnej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach