Przetargi.pl
„Wymiana instalacji elektrycznej w części istniejącej budynku ZS w Marzeninie”

GMINA SĘDZIEJOWICE ogłasza przetarg

  • Adres: 98-160 Sędziejowice, ul. Wieluńska 6
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA SĘDZIEJOWICE
    ul. Wieluńska 6
    98-160 Sędziejowice, woj. łódzkie
    REGON: 730934594
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminasedziejowice.eu/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wymiana instalacji elektrycznej w części istniejącej budynku ZS w Marzeninie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn. „Wymiana instalacji elektrycznej w części istniejącej budynku ZS w Marzeninie”, która swoim zakresem obejmuje:- rozdzielnice elektryczne;- oprawy oświetleniowe – oświetlenie ogólne;- oprawy oświetleniowe – oświetlenie awaryjne ewakuacyjne;- instalacja gniazd wtykowych;- połączenia wyrównawcze;- okablowanie strukturalne LAN;- instalacja CCTV;- system RTV;- system alarmowy.Wszystkie materiały i urządzenia montowane w obiekcie muszą posiadać atesty i certyfikaty dopuszczające ich stosowanie jako materiałów budowlanych w Polsce, o ile przepisy nie stanowią inaczej. Wszystkie instalacje elektryczne objęte projektem winny być wykonane zgodnie z obowiązującymi polskimi przepisami i normami.Do obowiązków Wykonawcy należy zabezpieczenie i wygrodzenie terenów robót budowlanych, w szczególności odpowiednie zabezpieczenie mebli oraz wyposażenia sal lekcyjnych, a także przywrócenie do stanu pierwotnego po zakończeniu robót budowlanych. Wymiana podtynkowej instalacji elektrycznej wiąże się z bruzdowaniem i zaprawianiem bruzd. Po wymianie instalacji elektrycznej, zaprawione bruzdy należy wyrównać gładko licując je z pozostałą płaszczyzną ściany. Wszystkie pomieszczenia objęte tym zadaniem należy ponownie dwukrotnie pomalować farba lateksową posiadającą II klasę ścieralności. Za wszystkie inne uszkodzenia ścian, sufitów podłóg odpowiada Wykonawca i jest zobowiązany do naprawy uszkodzeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące 00/100 złotych).2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:3.1. pieniądzu :przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:Ludowy Bank Spółdzielczy w Zduńskiej Woli o/ SędziejowiceNr konta bankowego: 67 9279 0007 0050 3413 2000 0320z dopiskiem „Wadium – wymiana instalacji elektrycznej”;3.2. gwarancjach bankowych;3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;3.4. poręczeniach udzielanych przed podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.4. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 98 ustawy Pzp.5. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą.6. Uwaga! Wadium wnoszone w poręczeniach, gwarancjach bankowych, lub gwarancjach ubezpieczeniowych, musi być złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego i musi obejmować cały okres związania ofertą. Oryginał wadium, sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta, nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do gwaranta.Z treści tych dokumentów musi wynikać bezwarunkowe, (na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy. Ponadto wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, co oznacza, że dochodzenie roszczenia z tytułu zapłaty wadium nie może być utrudnione, w szczególności poprzez rozumienie terminu, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do Gwaranta lub Poręczyciela jako terminu ważności gwarancji i poręczeń. Terminu, w którym żądanie zapłaty Zamawiającego powinno dotrzeć do Gwaranta lub Poręczyciela musi dawać możliwość realnego zaspokojenia roszczeń Zamawiającego z Gwarancji lub Poręczenia w przypadku zaistnienia w terminie związania ofertą któregokolwiek z przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy. Termin ten musi uwzględniać w szczególności czas niezbędny na dostarczenie pisemnego żądania zapłaty Zamawiającego do Gwaranta lub Poręczyciela.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 57 ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu,2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 112 ustawy Pzp.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający określa w powyższym zakresie następujące warunki:a. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwa zadania polegające nawykonaniu, wymianie lub remoncie instalacji elektrycznych w budynku użyteczności publicznej, o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto każde,b. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: dysponuje lub będzie dysponował minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych ielektroenergetycznych do kierowania robotami budowlanymi lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie kwalifikacje uzyskane za granicą, uznane w Polsce na podstawie przepisów o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-11

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach