Przetargi.pl
Zastosowanie OZE w gospodarce komunalnej

Gmina Stawiguda ogłasza przetarg

  • Adres: 11-034 Stawiguda, ul. Olsztyńska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 895 126 475 , fax. 895 126 910
  • Data zamieszczenia: 2020-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stawiguda
    ul. Olsztyńska 10
    11-034 Stawiguda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 895 126 475, fax. 895 126 910
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.stawiguda.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zastosowanie OZE w gospodarce komunalnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji o mocy zainstalowanej 156kWp, podłączonej do sieci dystrybucyjnej 230/400 (3/N/PE) wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. Moduły fotowoltaiczne typu polikrystalicznego, o mocy znamionowej 260Wp, 6 falowników o min 25kW każdy o łącznej mocy nie mniejszej niż 150kW. Konstrukcja montażowa pod moduły PV, przyłącze ziemne, szafki zabezpieczeniowe i rozdzielnica elektryczna pośrednia. 1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) zabudowy złącza kablowo-rozdzielczego przy istniejącym złączu kablowo-pomiarowym obiektu, w celu umożliwienia wyprowadzenia nowego abonenckiego przyłącza kablowego nN 0,4kV kier. elektrownia PV oraz zabudowy wymaganych zabezpieczeń elektroenergetycznych, b) budowy linii kablowej nN 0,4kV w kierunku projektowanej elektrowni, zakończonej rozdzielnicą pośrednią, c) montażu wolnostojącej, naziemnej konstrukcji wsporczej oraz zabudowa modułów fotowoltaicznych, d) montażu falowników DC/AC wraz z szafkami zabezpieczeniowymi strony stałoprądowej i zmiennoprądowej, e) zabudowie zabezpieczeń po stronie stałoprądowej i zmiennoprądowej, f) podłączeniu elektrowni do sieci komputerowej Internet i uruchomienie monitoringu on-line stanu pracy elektrowni fotowoltaicznej, g) wykonaniu niezbędnych instalacji przepięciowych i uziemiających, h) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, i) przeglądy gwarancyjne w okresie rękojmi obejmujące w szczególności: • wykonanie przynajmniej dwóch bezpłatnych przeglądów technicznych wybudowanej instalacji fotowoltaicznej w okresie trwania rękojmi wynikających z instrukcji obsługi urządzeń. Terminy przeglądów zostaną ustalone z Zamawiającym oraz zostaną potwierdzone odpowiednimi protokołami, które zostaną przekazane Zamawiającemu w ciągu 14 dni od wykonania przeglądu technicznego instalacji. • obsługa napraw urządzeń w okresie gwarancyjnym i spełnienie formalności wynikających z wymagań producentów urządzeń objętych gwarancją. Zakres, sposób wykonania i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wynikający z art. 31 uPzp stanowi dokumentacja projektowa na wykonanie robót budowlanych, na którą składa się: 1) Dokumentacja projektowa wykonania elektrowni - stanowiąca załącznik Nr 1 do pozwolenia na budowę wydanego z upoważnienia Starosty Olsztyńskiego przez Dyrektora Wydziału Infrastruktury i Budownictwa - [załącznik nr 10 do siwz], który to dokument jest integralną częścią SIWZ oraz 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót [załącznik nr 11 do siwz], który to dokument jest integralną częścią siwz, a także 3) przedmiary robót - element pomocniczy do sporządzenia wyceny - [załącznik nr 12 do SIWZ]. 1.2. Wykonawcy w kalkulacji ceny za wykonanie przedmiotu zmówienia zobowiązani są uwzględnić koszty związane z zajęciem pasów drogowych oraz koszty związane z organizacją ruchu na czas trwania robót budowlanych oraz wycinki drzew i krzewów kolidujących z inwestycją.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości 12 500,00 zł z dopiskiem Wadium Zastosowanie OZE w gospodarce komunalnej Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, sposób przekazania przelew pieniężny na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: 98 8823 0007 2001 0100 1973 0008 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 310 ze zm.) sposób przekazania: w siedzibie zamawiającego – pokój nr 14 Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniądza uważa się za skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert znajdzie się ono na koncie Zamawiającego. Termin wniesienia wadium w wybranej formie – przed terminem składania ofert. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający informuje, że działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – Załącznik nr 1 2) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 3) kserokopia dowodu wniesienia wadium, 4) Oświadczenie o podwykonawcach – załącznik nr 7B 5) Informacja art. 91 ust. 3a ustawy Pzp – załącznik nr 7C 6) Oświadczenie dotyczące spełnienia wymogów Zamawiającego w zakresie zatrudnienia pracowników – załącznik nr 7D 7) Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO – załącznik nr 7E 8) Wstępny harmonogram rzeczowo – finansowy przedstawiający terminy wykonania i wartości poszczególnych etapów robót – załącznik nr 8 9) Kosztorys ofertowy uproszczony

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach