Przetargi.pl
Zastosowanie odnawialnych źródeł energii w GOTSiR NAUTICA w Gorzycach przy ul. Bogumińskiej 31

Gmina Gorzyce ogłasza przetarg

  • Adres: 44350 Gorzyce, ul. Kościelna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 4513056 w.11
  • Data zamieszczenia: 2017-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gorzyce
    ul. Kościelna 15
    44350 Gorzyce, woj. śląskie
    tel. 32 4513056 w.11
    REGON: 27625872400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzyce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zastosowanie odnawialnych źródeł energii w GOTSiR NAUTICA w Gorzycach przy ul. Bogumińskiej 31
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Zastosowanie odnawialnych źródeł energii w GOTSiR NAUTICA w Gorzycach przy ul. Bogumińskiej 31” na podstawie pozwolenia na budowę Starosty Wodzisławskiego nr 0298/17 z dnia 12.04.2017r. Wykonawca robót zobowiązany jest do uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie przedmiotu zamówienia. Roboty obejmują: - zabudowę pompy ciepła solanka/woda, - zabudowę dolnego źródła ciepła w postaci centrali wentylacyjnej, - zabudowę podgrzewaczy wody technologicznej oraz włączenie do istniejącej instalacji ogrzewania podłogowego poprzez zbiorniki buforowe, - roboty budowlane i towarzyszące, - zasilanie w energię elektryczną pompy ciepła solanka /woda, - zasilanie w energię elektryczną centrali wentylacyjnej, - budowę instalacji fotowoltaicznej o mocy 99,84 Kwp dla potrzeb zapotrzebowania w energię elektryczną budynku GOTSiR a, w tym: a) budowlane: - przekucia, - zamurowania, - ocieplenie ścian, - malowanie tynków, - ogrodzenie, - montaż konstrukcji pod centralę wentylacyjną i panele fotowoltaiczne, - uszczelnienie przebić poszycia dachu, - odwóz i utylizacja gruzu, b) elektryczne: - montaż paneli fotowoltaicznych, - montaż osprzętu elektrycznego, - wykopy pod kable, - układanie kabli, - badania i pomiary, - przewierty mechaniczne dla rury, - zasilanie elektryczne centrali wentylacyjnej, - zasilanie elektryczne pompy ciepła, - dobudowa instalacji odgromowej, c) sanitarne: - montaż pompy ciepła wraz z osprzętem, - montaż centrali wentylacyjnej wraz z osprzętem, - izolacja rurociągów Szczegółowy zakres prac został określony w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej. Roboty będą prowadzone w czynnym budynku basenu kąpielowego jak i na terenie do niego przylegającym. W związku z powyższym Wykonawca robót w szczególny sposób powinien mieć na uwadze zdrowie i bezpieczeństwo użytkowników obiektu a wszelkie czynności niezbędne do wykonania i wykończenia robót oraz usunięcia ewentualnych wad powinny być przeprowadzone w taki sposób, aby w granicach wynikających z konieczności wypełnienia zobowiązań umownych - nie zakłócać, więcej niż to jest konieczne warunków korzystania z obiektu jak i warunków pracy osobom zatrudnionym. Teren prowadzenia robót przez cały okres realizacji zadania powinien być zabezpieczony i niedostępny do osób trzecich. 6. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących prace pod kierownictwem kierownika budowy, kierownika robót lub Wykonawcy, w tym operatorów sprzętu, przy czynnościach w zakresie realizacji, tj.: - wykonania robót rozbiórkowych - wykonanie zamurowań, ocieplenia ścian, - malowanie tynków, - wykonanie ogrodzenia, - montaż konstrukcji pod centralę wentylacyjną i panele fotowoltaiczne, - wykonanie uszczelnienia przebić poszycia dachu, - montaż paneli fotowoltaicznych wraz z osprzętem elektrycznym, - wykonanie wykopów pod kable, - ułożenie kabli elektrycznych, - wykonanie badań i pomiarów instalacji elektrycznej, - wykonanie przewiertów mechanicznych dla rur, - wykonanie zasilania elektrycznego centrali wentylacyjnej, - wykonanie zasilania elektrycznego pompy ciepła, - dobudowanie instalacji odgromowej, - montaż pompy ciepła wraz z osprzętem, - montaż centrali wentylacyjnej wraz z osprzętem, - wykonanie izolacji rurociągów Powyższy wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie w jakim będą wykonywać osobiście usługi lub roboty na rzecz Wykonawcy. Obowiązek ten dotyczy także Podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego zawarto we wzorze umowy stanowiącym załącznik Nr 7 do SIWZ. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej wraz z uzgodnieniami, warunkami technicznymi, opiniami i decyzjami, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy w sporządzeniu oferty i wyliczeniu ceny ryczałtowej. Wykonawca powinien sprawdzić przedmiary z dokumentacją projektową na etapie przygotowania oferty i wycenić wszystkie prace określone w dokumentacji, w tym na rysunkach projektowych. W przypadku wykrycia na etapie przygotowywania oferty niezgodności pomiędzy dokumentacją, a przedmiarami, Wykonawca powinien zwrócić się na piśmie (faksem, drogą elektroniczną) do Zamawiającego z prośbą o wyjaśnienie. Wykonawca powinien uwzględnić odpowiedzi Zamawiającego i odpowiednio je wycenić. W przypadku, gdy Wykonawca nie uwzględni odpowiedzi Zamawiającego, ponosi ryzyko takiego działania i będzie zobowiązany do wykonania wszystkich prac wynikających z odpowiedzi w ramach ceny ryczałtowej. Uwaga: W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie usługi serwisowe urządzeń będących przedmiotem umowy w okresie objętym gwarancją.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 10.000,00 zł (sł. dziesięć tysięcy złotych). 2. Termin wniesienia wadium upływa dnia 20.12.2017 r. o godz. 09:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U.2016.359 ze zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr konta 87 8469 0009 0000 0257 2000 0009. Wniesienie wadium jest skuteczne tylko w przypadku uznania rachunku bankowego Zamawiającego należną kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert. Sama dyspozycja przelewu nie jest równoważna z dokonaniem wpłaty. Wykonawca winien dokonać czynność przelewu z odpowiednim wyprzedzeniem mając świadomość procedury przelewów międzybankowych i konieczności przeprowadzenia czynności kontrolnych i sprawdzających przez bank celem udostępnienia odbiorcy przelewu określonej kwoty pieniężnej. Zamawiający od momentu upływu terminu składania ofert powinien mieć potencjalną możliwość dysponowania kwotą wadium, aby można było uznać, że wniesienie wadium stanowi prawidłowe zabezpieczenie finansowe oferty Wykonawcy. Wadium wniesione w formie niepieniężnej należy zdeponować w księgowości Urzędu Gminy Gorzyce (p. Ilona Gawron) – pokój nr 18, kopię, potwierdzoną przez księgowość, należy dołączyć do oferty przetargowej, dopuszcza się dołączenie oryginału do oferty przetargowej (włożyć luźno do oferty, nie zszywać, nie spinać). 5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem: a) z treści gwarancji winno wynikać że jest gwarancją nieodwołalną oraz bezwarunkową, wykonalną na terenie Rzeczpospolitej Polskiej na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w związku z przesłankami określonymi w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy PZP, b) okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania z ofertą określony w niniejszej specyfikacji. Za pierwszy dzień przyjmuje się dzień, w którym upływa termin składania ofert. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy zobowiązani są wraz z ofertą złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz oferty wg zał. Nr 1, 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, jeżeli oferta będzie podpisana przez osobę(y) upoważnioną(e) lub w przypadku występowania podmiotów wspólnie w trybie art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wg zał. Nr 2, 4) Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia, wg Zał. nr 3, 5) Zobowiązania podmiotów trzecich - jeżeli dotyczy, 6) Dowód wniesienia wadium (nie dotyczy formy pieniężnej). 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając do oferty zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, przed ustaloną datą podpisania umowy, ma obowiązek: 1) przedłożyć kosztorys ofertowy, 2) wskazać osobę(by), która będzie podpisywać umowę oraz przedłożyć dokument uprawniający osobę(by) wskazaną do podpisania umowy, o ile nie wynika to ze złożonych wraz z ofertą dokumentów (jeżeli dotyczy), 3) przedłożyć umowę regulującą wzajemną współpracę, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy), 4) dostarczyć kopię uprawnień budowlanych oraz zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, 5) dostarczyć oświadczenie kierownika budowy stwierdzające przyjęcie obowiązku kierowania budową i sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 6) wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach