Przetargi.pl
Zarządzanie Zintegrowanym projektem rozwoju infrastruktury technicznej i ekspozycyjnej Muzeum Rolnictwa w Ciechanowcu - modułem 1.

Muzeum Rolnictwa im. ks. Krzysztofa Kluka w Ciechanowcu ogłasza przetarg

  • Adres: 18-230 Ciechanowiec, ul. Pałacowa 5
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2771328 , fax. 086 2771328
  • Data zamieszczenia: 2009-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Rolnictwa im. ks. Krzysztofa Kluka w Ciechanowcu
    ul. Pałacowa 5 5
    18-230 Ciechanowiec, woj. podlaskie
    tel. 086 2771328, fax. 086 2771328
    REGON: 00064654100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumrolnictwa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zarządzanie Zintegrowanym projektem rozwoju infrastruktury technicznej i ekspozycyjnej Muzeum Rolnictwa w Ciechanowcu - modułem 1.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie zarządzania Zintegrowanym projektem rozwoju infrastruktury technicznej i ekspozycyjnej Muzeum Rolnictwa w Ciechanowcu - modułem 1 dofinansowywanym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego obejmującym realizację inwestycji polegającej na: - przeniesieniu na teren skansenu kościoła i dzwonnicy z Bogut, - przeniesieniu na teren skansenu wikarówki z Kuleszy Kościelnych, - remoncie leśniczówki i stróżówki, - remoncie dachów obiektów: Dworu z Siemion, spichlerza z Rudki, lamusa z Rudy, młyna wodnego i chałupy z Dąbrowy, - remoncie kotłów c.o. w pałacu Starzeńskich, - remoncie instalacji odgromowej na terenie skansenu. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) wykonanie zadań w zakresie zarządzania projektem: - sprawowanie całościowego nadzoru nad realizacją projektu, - zapewnianie terminowej realizacji działań zgodnie z harmonogramem projektu oraz koordynowanie tych działań, - prowadzenie dokumentacji projektu zgodnie z zasadami Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego, - dokonywanie systematycznej kontroli i oceny postępów w realizacji projektu oraz uzyskanych efektów, - opracowywanie planów i sprawozdań związanych z realizacją zadania, - kontakt z instytucją Zarządzającą Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Podlaskiego oraz organizacjami zaangażowanymi bezpośrednio lub pośrednio przy realizacji projektu, -prowadzenie systematycznego monitoringu realizacji projektu oraz prowadzenie sprawozdawczości projektu zgodnie z terminami składania sprawozdań (kontrola terminów ich składania) i w oparciu o obowiązujące zapisy w dokumentach dotyczących Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego, b) wykonanie zadań w zakresie obsługi finansowej projektu: - sprawowanie nadzoru nad przepływem środków finansowych związanych z realizacją projektu oraz przygotowywanie wniosków o płatność, - monitorowanie postępu finansowego projektu dotyczącego wydatków w zakresie zgodności z harmonogramem płatności i budżetem projektu, - prawidłowe oznaczenie i opisywanie dokumentów księgowych przetwarzanych przy realizacji projektu, -prowadzenie monitoringu płynności finansowej w ramach realizacji projektu z uwzględnieniem wszystkich źródeł finansowania, -sporządzanie zestawień dokumentów rozliczeniowych przedstawiających wykorzystanie środków realizowanego projektu, -wstępna weryfikacja faktur pod względem formalno - rachunkowym i prawidłowości rozliczeń finansowych w ramach projektu, - nadzór nad płatnościami dla Wykonawcami, - prawidłowe rozliczenie finansowe projektu i przygotowanie wymaganych sprawozdań do właściwej Instytucji Zarządzającej, c) wykonanie zadań w zakresie zamówień publicznych: - zapewnienie stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) a także innych obowiązujących przepisów prawa niezbędnych do realizacji zamówień w ramach projektu, - prowadzenie korespondencji dotyczącej procedur zamówień publicznych z firmami i podmiotami zaangażowanymi w realizację zadań projektowych, - realizacja procedur zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, - dokumentowanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie zawodowe - w szczególności Wykonawca, jeżeli wykonuje zamówienie osobiście lub pracownik Wykonawcy jeżeli w imieniu Wykonawcy będzie wykonywał zamówienie, muszą posiadać: a)wykształcenie co najmniej wyższe ekonomiczne lub studia podyplomowe w zakresie rachunkowości i finansów, b)minimum dwa zrealizowane w ciągu 3 ostatnich lat zlecenia w zakresie monitoringu i ewaluacji projektów współfinansowanych ze środków pomocowych UE, c)co najmniej jedno zrealizowane w ciągu 3 ostatnich lat zlecenie w zakresie zarządzania projektem inwestycyjnym współfinansowanym ze środków pomocowych UE lub w zakresie koordynowania albo kompleksowej obsługi takiego projektu. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp., Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1)ofertę sporządzoną na formularzu załączonym do niniejszej Specyfikacji (załącznik nr 1), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3), 4) wykaz pracowników (pracownika) Wykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonywać będzie zamówienie z informacją na temat wymaganego wykształcenia (załącznik nr 4), 5) wykaz minimum dwóch zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat prac w zakresie monitoringu i ewaluacji projektów współfinansowanych ze środków pomocowych UE oraz załączone dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wykazanych usług (załącznik nr 5), 6)wykaz co najmniej jednego zrealizowanego w ciągu ostatnich 3 lat zlecenia w zakresie zarządzania projektem inwestycyjnym współfinansowanym ze środków pomocowych UE oraz załączone dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wykazanej usługi (załącznik nr 5), 7)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. od 4 do 8 (pkt 9 w przypadku podmiotów zbiorowych) ustawy PZP wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8)pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego, Uwaga: dokumenty wymienione w ust. 1 pkt. 2 i 7 należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, natomiast oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymienione w pkt. 3 oraz pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 8 w formie oryginału. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio. 4.Dokumenty, o których mowa w ust. 2, 3 niniejszego rozdziału należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. 5. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: 1)dokumenty wymienione ust. 1 pkt. 2, 3 i 7 składa każdy z wykonawców oddzielnie, 2) do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumrolnictwa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach