Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Białymstoku ogłasza przetarg
- Adres: 15-276 Białystok, ul. Marii Skłodowskiej - Curie 24A
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 7468000 , fax. 085 746 88 80
- Data zamieszczenia: 2009-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Białymstoku
ul. Marii Skłodowskiej - Curie 24A 24A
15-276 Białystok, woj. podlaskie
tel. 085 7468000, fax. 085 746 88 80
REGON: 00028861000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk.bialystok.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa preparatów do dezynfekcji - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa preparatów do dezynfekcji w okresie 12 miesięcy licząc od daty podpisania umowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336316008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub będą dysponować - w wyniku udostępnienia przez inne podmioty - potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. - przedłożą wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączą dokumenty potwierdzające, że te dostawy (minimum 1 dostawa) zostały wykonane należycie, zgodnie z informacją zawartą w Rozdz. IX pkt.1 lit. c); Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż wykonał należycie minimum 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. W przypadku, gdy wykonawca będzie dysponował - w wyniku udostępnienia przez inne osoby - potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia to winien przedstawić odpowiednie zobowiązanie tych podmiotów. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdz. IX pkt. 1 niniejszej SIWZ. 3. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty muszą być załączone następujące oświadczenia i dokumenty lub (w przypadku dokumentów) poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3); b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te dostawy (minimum 1 dostawa) zostały wykonane należycie. Zamawiający uważał będzie ten warunek za spełniony wtedy, gdy Wykonawca wykaże, że zrealizował co najmniej 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. 2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca winien załączyć do oferty: a) stosowne dokumenty dopuszczające do obrotu i używania dla każdego oferowanego preparatu zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi ( alternatywnie: Ustawą o Wyrobach Medycznych z dnia 20.04.2004 (Dz.U. nr 93 z 2004 r. poz. 896 ze zm.) Prawem Farmaceutycznym z dn. 06.09.2001r. ( Dz. U. z 2008r. nr 45 poz. 271 ze zm.), Ustawą o Produktach Biobójczych z dn. 13.09.2002r. ( Dz. U. z 2007r. nr 39 poz. 252 ze zm. ) b) dokładne instrukcje sporządzania roztworu roboczego, aktualne Karty Charakterystyki Substancji Niebezpiecznej bądź świadectwo rejestracji Wyrobów Medycznych oraz Środków Biobójczych, jeżeli produkt nie posiada Karty Charakterystyki. W przypadku wygrania pakietu Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć do Apteki Szpitalnej wraz z pierwszą dostawą 50 szt. instrukcji sporządzania roztworu roboczego z ulotką informacyjną o produkcie. c) oryginalne firmowe prospekty, opisy producenta oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzające spełnienie granicznych warunków określonych w Załączniku nr 1. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Parametry prezentowane w załączonych prospektach winny odpowiadać parametrom opisanym w Załączniku nr 1 do SIWZ. Jeżeli w prospekcie technicznym brak jest opisu danego parametru, dopuszcza się załączenie do oferty innych dokumentów producenta (np. część instrukcji obsługi), w których Zamawiający będzie w stanie zweryfikować zgodność opisu funkcji lub wartości danego parametru czy potwierdzić informację o produkcie d) deklaracje producenta o przydatności preparatu do dezynfekcji inkubatorów oraz o możliwości stosowania w oddziałach neonatologicznych oferowanego asortymentu w celu potwierdzenia informacji o produkcie ( dotyczy pakietu nr 5 ) Uwaga ! Dokumenty z punktu 2 podpunkty a) b) c) i d) muszą być zebrane w jedną całość i wpięte do oferty, tak aby Zamawiającemu ułatwić sprawdzanie. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości Zamawiający zastrzega sobie możliwość zażądania od wykonawców próbek oraz innych dokumentów (katalogi itp.) potwierdzających parametry czy warunki wymagane przez zamawiającego, które zostały określone w Załączniku nr 1. 3. Inne dokumenty: a) wypełniony i podpisany formularz cenowy tabel podanych utworzonych wg tabeli z Rozdziału I SIWZ oraz zgodnych z Załącznikiem nr 1; b) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - Załącznik nr 2; c) w przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, w myśl art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.usk.bialystok.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa środków myjąco-dezynfekujących przeznaczonych dla działu żywienia Szpitala Wojewódzkiego w Łomży
Dodano: 2016-07-22 - DOSTAWA ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH.
Dodano: 2016-06-27 - Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych do apteki szpitalnej
Dodano: 2016-06-24 - DOSTAWA PREPARATÓW DO DEZYNFEKCJI DLA SPZOZ W BIELSKU PODLASKIM
Dodano: 2016-06-03 - Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych oraz środków myjących i dezynfekcyjnych do myjni mechanicznych dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży
Dodano: 2016-04-25 - Przetarg nieograniczony na dostawę preparatów dezynfekcyjnych
Dodano: 2016-04-21 - Znak sprawy: SPZOZ DEZ / 2016
Dodano: 2016-04-14 - Dostawa środków dezynfekcyjnych dla potrzeb Szpitala Ogólnego w Kolnie
Dodano: 2016-04-01 - Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
Dodano: 2016-03-17 - Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych na potrzeby SP ZOZ w Hajnówce - UZUPEŁNIENIE (3 pakiety)
Dodano: 2016-02-11