Przetargi.pl
Zarządzanie zasobem lokalowym

Miasto Jasło ogłasza przetarg

  • Adres: 38200 Jasło, ul. Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 486 311 , fax. 134 486 360
  • Data zamieszczenia: 2016-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Jasło
    ul. Rynek 12
    38200 Jasło, woj. podkarpackie
    tel. 134 486 311, fax. 134 486 360
    REGON: 37044030100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zarządzanie zasobem lokalowym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zarządzaniu w imieniu Zamawiającego: a) lokalami mieszkalnymi i użytkowymi będącymi własnością Miasta Jasła znajdującymi się w budynkach wspólnot mieszkaniowych –zał. nr 1 do umowy b) nieruchomościami komunalnymi zabudowanymi budynkami, lokalami mieszkalnymi i użytkowymi stanowiącymi własność Miasta Jasła – zał. nr 2 do umowy Zarządzanie budynkami i lokalami polegać będzie na podejmowaniu wszelkich decyzji i wykonywaniu wszelkich czynności zmierzających do utrzymania mieszkaniowych i użytkowych zasobów Miasta Jasła w stanie niepogorszonym, zgodnie z ich przeznaczeniem. W ramach czynności zarządzania budynkami i lokalami Zarządca zobowiązany będzie do: I. Wykonywania czynności w zakresie eksploatacyjno – konserwacyjnym i pokrywania kosztów z tym związanych, a w szczególności : 1) Zapewnienia utrzymania odpowiedniego stanu sanitarno - porządkowego pomieszczeń budynku służących do wspólnego użytku mieszkańców /zał. nr 3 do umowy/, 2) Zawierania umów i regulowania z przedsiębiorstwami specjalistycznymi należności za dostawy mediów i usług komunalnych 3) Zapewnienia ciągłej ochrony technicznej oraz sprawnego działania urządzeń technicznych należących do części wspólnych nieruchomości budynków, /zał. nr 4 do umowy/ 4) Zapewnienie wykonania obowiązkowych, rocznych przeglądów technicznych nieruchomości, przedmiarów robót remontowo-konserwacyjnych oraz kosztorysów budowlanych, 5) Sporządzania planów remontowych nieruchomości w oparciu o przeglądy stanów technicznych, po zatwierdzeniu ich przez Miasto realizacja robót remontowych na koszt Miasta, 6) Nadzorowania prowadzonych remontów, prac konserwacyjnych oraz porządkowych; zawierania umów na roboty remontowe i modernizacyjne z wykonawcami wyłanianymi w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych /Dz. U. z 2015 r. poz. 2164/, 7) Zapewnienia opracowania niezbędnej dokumentacji budowlanej wynikającej z Prawa budowlanego w zakresie niezbędnym dla realizacji planowanych przedsięwzięć remontowych i modernizacyjnych 8) Prowadzenia książek obiektu budowlanego. 9) Do czynności zarządzania w schronach należy w szczególności zabezpieczenie przed uszkodzeniem, zniszczeniem, utrzymanie należytego stanu sanitarno-porządkowego II. Dokonywania czynności w zakresie zarządzania lokalami, polegających na wykony¬waniu praw i obowiązków wynajmującego w tym w szczególności: 1. Prowadzenia odrębnej dokumentacji dla każdego lokalu 2. Prowadzenia i aktualizowania ewidencji lokali wchodzących w skład zasobu lokalowego Miasta z uwzględnieniem powierzchni mieszkalnych i użytkowych 3. Sporządzania sprawozdawczości z przejętych zasobów lokalowych Miasta, w tym sprawozdawczości GUS 4. Prowadzenia spraw dotyczących zasiedlania i zwalniania lokali mieszkalnych i użytkowych 5. Prowadzenia ewidencji oraz informowanie Miasta o występujących pustostanach 6. Przyjmowania i ewidencjonowania zgłoszeń, interwencji i wniosków najemców oraz załatwianie ich zgodnie z obowiązującymi przepisami, z wyłączeniem prawa wynikającego z art.6882 Kodeksu cywilnego 7. Prowadzenia książki meldunkowej dla najemców lokali mieszkalnych 8. Potwierdzania danych zawartych we wniosku w sprawie dodatku mieszkaniowego III. Wykonywania czynności w zakresie obsługi finansowo - księgowej w szczególności: 1. Prowadzenia pełnego rozliczenia finansowego budynków po stronie kosztów 2. Prowadzenia rachunkowości pozwalającej ustalić: 3. wielkość przychodów z tytułu mediów i innych opłat należnych od najemców 4. stanu rozrachunków z tytułu mediów dotyczących najemców 5. wielkość pozostałych przychodów związanych z zarządzaniem zasobem Miasta 6. Wykonywania czynności związanych z ubezpieczeniem majątkowym zarządzanych nieruchomości i lokali w zakresie trwałych elementów budynków i lokali 7. Prowadzenia w ramach ewidencji Zarządcy obsługi finansowo-księgowej lokali mieszkalnych i użytkowych w zakresie opłat za świadczenia oraz rozliczeń z tytułu zużycia urządzeń technicznych, stanowiących wyposażenie lokali i innych opłat wraz z należnymi podatkami 8. Przyjmowania opłat za media na rachunek bankowy Zarządcy 9. Przyjmowania opłat czynszowych na rachunek bankowy Zarządcy i przekazywanie ich na wskazany rachunek Miasta 10. Przekazywania Miastu wyciągów bankowych z rachunku, na który będą dokonywać wpłat najemcy Miasta 11. Wystawiania i doręczania dłużnikom upomnień z tytułu zaległości czynszu i opłat 12. Wystawiania i doręczania najemcom aneksów w przypadku zmiany czynszu lub opłat związanych z najmem lokalu 13. Dokonywania rozliczeń z najemcami z tytułu świadczeń związanych z najmem lokali mieszkalnych i użytkowych 14. Przygotowania i doręczania najemcom lokali mieszkalnych książeczek opłat, odrębnie dla opłat czynszowych i odrębnie dla opłat pozostałych oraz doręczanie faktur najemcom lokali użytkowych IV. Dokonywania czynności prawnych w szczególności: 1. Sporządzania i zawierania umów w zakresie: 1) dostawy mediów i usług komunalnych 2) w imieniu Miasta umów najmu lokali mieszkalnych i użytkowych w oparciu o obowiązujące przepisy prawa na podstawie skierowań i zawartych w nich warunkach wydawanym przyszłym najemcom przez Miasto oraz przekazywanie informacji o wysokości przypisu czynszu w przypadku każdorazowej jego zmiany 2. Zmiany i rozwiązywania umów najmu lokali mieszkalnych i użytkowych z dotychczasowymi najemcami w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów prawa a także w przypadku pisemnych dyspozycji Miasta i na warunkach przez niego określonych 3. Podejmowania czynności związanych z dochodzeniem roszczeń z tytułu mediów i czynszu w postępowaniach sądowych w sprawach wynikających z art. 23 ust. 1 pkt 8 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami /Dz. U. z 2015 r. poz. 1774/ na podstawie odrębnego pełnomocnictwa, w tym w sprawach dotyczących czynszu na podstawie dokumentów przekazanych przez Miasto V. Dokonywania czynności w zakresie administrowania otoczeniem w szczególności: Zapewnienia utrzymania stanu sanitarno - porządkowego na działkach będących własnością Miasta, a stanowiących przyblokowe podwórka o łącznej pow. 4042m2 Aktualizowania powierzchni działek gruntowych stanowiących otocznie i przynależnych do administrowanych budynków Prowadzenia spraw związanych z umieszczeniem reklam i tablic informacyjnych na budynkach Wykonywania obowiązków właściciela nieruchomości wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach /Dz. U. z 2016 r. poz. 250/ Zapewnienia utrzymania stanu sanitarno-porządkowego na działkach stanowiących tereny zieleni przyblokowej a nie wchodzących w części wspólne nieruchomości mieszkaniowych VI. Wykonawca ma obowiązek: a) dysponować lokalem biurowym do obsługi najemców zarządzanych lokali, zlokalizowanym na terenie Śródmieścia ograniczonego ciągiem ulic: Metzgera, 3 Maja, Kraszewskiego, Jagiełły, Szajnochy, Modrzejewskiego, Gołębia, Rynek, P. Skargi, Śniadeckich , Piłsudskiego; b) zapewnić ochronę dokumentów przed dostępem osób nieuprawnionych, w tym zapewnić ochronę danych osobowych użytkowników lokali; c) zapewnić całodobową dyspozycyjność służb technicznych do usuwania awarii wewnętrznych instalacji wod.-kan.-gaz., elektrycznej, c.o. w lokalach i częściach wspólnych; d) prowadzić rachunek bankowy umożliwiający opłatę za mieszkanie bez ponoszenia kosztów przelewu przez najemcę lokalu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70330000-3

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach