Przetargi.pl
Administrowanie targowiskami w Jaśle.

Miasto Jasło ogłasza przetarg

  • Adres: 38-200 Jasło, ul. Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 486 311 , fax. 134 486 360
  • Data zamieszczenia: 2021-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Jasło
    ul. Rynek 12
    38-200 Jasło, woj. podkarpackie
    tel. 134 486 311, fax. 134 486 360
    REGON: 37044030100000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Administrowanie targowiskami w Jaśle.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1 Przedmiotem zamówienia jest w szczególności: a. Administrowanie targowiskiem „Mój Rynek” na Placu Bartłomieja w Jaśle, działka ewid. nr 2409 o pow. 1 852 m² - Obręb Nr 8 – Centrum i skwer przy ul. Stromej – północna część działki ewid. nr 2222 przylegająca do ul. Wałowej oraz chodniki i ciągi piesze ulic: Gołębia, Modrzejewskiego – teren stanowiący własność Miasta Jasła wraz z urządzeniami i wyposażeniem określonym w załączniku Nr 2 do umowy, b. Administrowanie targowiskiem „Bazar” przy ul. Targowej w Jaśle, obejmującym działki ewid. nr 2429/1, 2426/9, 2428/1 i 2430 Obręb Nr 8 – Centrum o łącznej pow. 6 292 m² i część działki ewidencyjnej nr 2425/3 oraz chodniki i ciągi piesze ulic: Targowej i Zielonej – teren stanowiący własność Miasta Jasła z wyłączeniem pasów gruntu objętych umowami najmu pod pawilony „DUO”, wraz z urządzeniami i wyposażeniem określonym w załączniku Nr 2 do umowy, c. Administrowanie targowiskiem artykułów wielkogabarytowych przy ul. Szajnochy w Jaśle, obejmującym działki ewidencyjne nr 157/6 i 161 o łącznej pow. 1 418 m² Obręb Nr 6 – Zachód - teren stanowiący własność Miasta Jasła. Lokalizację w/w targowisk określa załącznik nr 1 do umowy. 1.2. W ramach administrowania placami targowymi do podstawowych obowiązków Administratora Targowisk należy w szczególności: a. organizacja handlu zgodnie z Regulaminem Targowisk w Jaśle, b. przestrzeganie wymogów porządkowych, sanitarnych, weterynaryjnych i przeciwpożarowych wynikających z obowiązujących przepisów prawa, c. utrzymanie w odpowiednim stanie porządkowym, sanitarnym i czystości urządzeń, wyposażenia oraz powierzchni targowisk wraz z przyległymi terenami oraz pokrywanie kosztów z tym związanych, d. zapewnienie prawidłowej pod względem technicznym eksploatacji targowisk, urządzeń i wyposażenia, ze szczególnym uwzględnieniem technicznych parametrów eksploatacji targowiska „Mój Rynek” wynikających z dokumentacji technicznej, w tym zgłaszanie Zleceniodawcy wszelkich usterek, uszkodzeń i nieprawidłowości w ich funkcjonowaniu, e. zapewnienie odpowiedniej ilości kontenerów na odpady oraz pokrywanie kosztów związanych z wywozem odpadów i nieczystości, f. zimowe utrzymanie powierzchni targowisk określonych w załączniku nr 4 do umowy, a w szczególności odśnieżanie i usuwanie śliskości oraz pokrywanie kosztów z tym związanych, g. utrzymanie w należytym stanie technicznym i estetycznym tablic ogłoszeniowych umieszczonych na terenie targowisk oraz pokrywanie kosztów z tym związanych, h. usuwanie skutków aktów wandalizmu na targowiskach, i. przestrzeganie godzin funkcjonowania targowisk zgodnie z Regulaminem Targowisk w Jaśle, a za tym przestrzeganie godzin pracy Administratora Targowisk, j. ścisłe współdziałanie z Powiatowym Inspektorem Sanitarnym w Jaśle, Komendą Powiatową Policji w Jaśle i Strażą Miejską w Jaśle w zakresie prowadzenia targowisk, k. wyznaczanie stanowisk do sprzedaży poszczególnych grup towarów na targowisku „Mój Rynek” l. w okresie wysypu grzybów surowych dysponowanie przez okres co najmniej 2 godzin dziennie kwalifikowanym grzyboznawcą, m. zawieranie indywidualnych umów na rezerwację stanowisk handlowych na targowiskach, n. wystawianie faktur VAT w imieniu Miasta Jasła płatnych do 14 dni od daty wystawienia na rachunek bankowy Miasta Jasła Nr 6086 27 1011 2001 0048 6891 0026 za rezerwację stanowisk handlowych na targowiskach wg stawek określonych przez Burmistrza Miasta Jasła, o. w przypadku zmiany organizacji handlu uzgadnianie ze Zleceniodawcą i sprzedającymi lub ich przedstawicielami tych zmian, p. wykonywanie innych obowiązków niewymienionych powyżej, a wynikających z Regulaminu Targowisk. 1.3. Za administrowanie targowiskami Administratorowi Targowisk przysługuje miesięczne wynagrodzenie brutto stanowiące określoną procentowo część zainkasowanych miesięcznych wpływów z opłat za rezerwację stanowisk handlowych na targowiskach miejskich w Jaśle pomniejszonych o podatek VAT, płatne z konta Zleceniodawcy na podstawie przedłożonej przez Administratora Targowisk faktury VAT. 1.4. Wykonawca musi prowadzić działalność gospodarczą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70330000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach