Przetargi.pl
Zarządzanie targowiskiem przy ul. Ludowej

Gmina Dąbrowa Górnicza ogłasza przetarg

  • Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2956700 , fax. 32 2625032, 2956700
  • Data zamieszczenia: 2012-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa Górnicza
    ul. Graniczna 21 21
    41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 32 2956700, fax. 32 2625032, 2956700
    REGON: 27625531200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dabrowa-gornicza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zarządzanie targowiskiem przy ul. Ludowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zwanej dalej Ustawą, o wartości zamówienia poniżej 200.000,00 EUR. 1. Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie targowiskiem przy ul. Ludowej zlokalizowanym na działce nr 18 z karty mapy 132 obrębu Dąbrowa Górnicza. 2. Na terenie targowiska zlokalizowane jest 50 kiosków, które przeznaczone są do handlu stacjonarnego, z ich właścicielami Gmina zawarła umowy najmu gruntu, lub obciąża ich za korzystanie z terenu. 3. Na terenie targowiska znajduje się pomieszczenie sanitarne z bieżącą wodą i toaletami, które stanowi własność gminy. 4. Targowisko otwarte jest od poniedziałku do soboty. 5. Przyjmuje się, że działalność handlową w handlu obwoźnym i obnośnym prowadzi średnio 5 osób dziennie. 6. Zarządca zawiera umowy i rozlicza się z dostawcą energii elektrycznej i Przedsiębiorstwem Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. oraz z firmą posiadającą zezwolenie na wywóz odpadów stałych: 6.1. Wywóz odpadów stałych Przyjmuje się średnią miesięczną ilość wywożonych odpadów stałych z targowiska ok. 5 m3 6.2. Pobór energii elektrycznej Kioski zlokalizowane na terenie targowiska posiadają podłączenie do energii elektrycznej. Właściciele kiosków we własnym zakresie mają podpisane umowy z dostawcą energii i rozliczają się z nim. Przyjmuje się średnie miesięczne zużycie energii elektrycznej na potrzeby administracyjne na ok.200kWh 6.3. Pobór wody Targowisko zlokalizowane na ul. Ludowej w Dąbrowie Górniczej podłączone jest do sieci wodociągowo - kanalizacyjnej Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. Z o.o. Pobór wody odbywa się z pomieszczenia sanitarnego i rozliczany jest z zarządcą według miesięcznego zużycia wody. Obecnie tylko 2 kioski posiadają przyłącze wod-kan, oraz indywidualne wodomierze. Przyjmuje się średnie miesięczne zużycie wody, ok. 50 m3. 7. Lokalizację targowiska oraz przebieg uzbrojenia terenu określa załącznik nr 6 do SIWZ. 8. Obowiązki zarządcy: a)utrzymanie porządku i czystości na terenie targowiska oraz terenach przyległych, zaśmiecanych w wyniku działalności handlowej targowiska, b)umieszczenie w widocznym miejscu tablicy informacyjnej określającej - dni i godziny handlu - imię i nazwisko Zarządcy targowiska, jego adres i telefon - wysokość opłaty administracyjno-sanitarnej pobieranej od osób handlujących na targowisku - treść obowiązującej uchwały w sprawie opłaty targowej - treść regulaminu targowiska c)wyznaczanie miejsc do handlu obwoźnego, d)ustalenie i oznakowanie drogi ewakuacyjnej, e)odśnieżanie oraz utrzymanie szorstkości nawierzchni targowiska w czasie zimy, f)zapewnienie dostępu handlującym do: -pomieszczenia sanitarnego z bieżącą wodą i toaletami, utrzymywanie w czystości, należytym stanie technicznym, a także jego konserwacja. -do punktu pierwszej pomocy medycznej (apteczka) g)współpraca z Policją Państwową i Komendą Straży Miejskiej w celu zapewnienia przestrzegania przepisów prawa, h)bieżąca kontrola w zakresie zajmowanego terenu i prowadzonej działalności przez kupców posiadających zawarte umowy z Gminą i zawiadamianie o wszelkich zmianach Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miejskiego, i)usuwanie awarii i konserwacja urządzeń infrastruktury technicznej będących w utrzymaniu i eksploatacji Zleceniobiorcy, własnym kosztem i własnym staraniem, j)egzekwowanie od targujących przestrzegania regulaminu placu handlowego, k)rozstrzyganie problemów i sporów pomiędzy handlującymi oraz kupującymi, l)prowadzenie dokumentacji związanej z zarządzaniem targowiska. 9. Zarządca jest odpowiedzialny za prawidłowe funkcjonowanie targowiska zgodnie z uchwałą Rady Miejskiej Nr LVII/1005/02 z dnia 19.06.2002r w sprawie zatwierdzenia regulaminu targowisk miejskich oraz zobowiązany do wykonywania czynności wymienionych w załączonym projekcie umowy. 10. Zarządca ponosi wszelkie koszty związane z funkcjonowaniem targowiska z pobieranej opłaty administracyjno-sanitarnej za korzystanie z targowiska. Opłatę administracyjno-sanitarną Zleceniobiorca będzie pobierał za pokwitowaniem od wszystkich osób prowadzących na targowisku działalność handlową, w wysokości jak w ofercie. Nadwyżka nad kosztami stanowić będzie dochód Zarządcy. 11. Zarządca zgodnie z Uchwałą Rady Miejskiej Nr XVIII/361/2003 z dnia 10.12.2003 w sprawie opłaty targowej na terenie miasta Dąbrowy Górniczej zmienioną uchwałą NR LVI/1070/06 z dnia 26.04.2006r jest wyznaczony do poboru opłaty targowej na targowisku przy ul. Ludowej. 12. Zarządca winien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem czynności zarządzania, zgodnie z art. 186 ust. 3 ustawy z o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity z 2010r Dz.U. nr 102 poz. 651 z późn. zmianami). 13. Przed podpisaniem umowy zarządca przedstawi Zamawiającemu kserokopię aktualnej licencji zarządcy nieruchomości, nadanej w trybie przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2010r Nr 102 poz. 651 z późn. zmianami), wraz z jej oryginałem do wglądu Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794200004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowa-gornicza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach