Przetargi.pl
zarządzanie targowicą miejską przy ul. 1-go Maja - Targowa i Międzyrzecka - Berka Joselewicza w Łosicach teren o łącznej powierzchni 25 190m2 w okresie 01.01.2010r. - 31.12.2012r

Miasto i Gmina Łosice ogłasza przetarg

  • Adres: 08-200 Łosice, ul. Piłsudskiego 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 083 3573542 , fax. 083 3572701
  • Data zamieszczenia: 2009-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Łosice
    ul. Piłsudskiego 6 6
    08-200 Łosice, woj. mazowieckie
    tel. 083 3573542, fax. 083 3572701
    REGON: 03023740500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zarządzanie targowicą miejską przy ul. 1-go Maja - Targowa i Międzyrzecka - Berka Joselewicza w Łosicach teren o łącznej powierzchni 25 190m2 w okresie 01.01.2010r. - 31.12.2012r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie targowicą miejską przy ul. 1-go Maja - Targowa i Międzyrzecka - Berka Joselewicza w Łosicach teren o łącznej pow. 25 190m2 w okresie 01.01.2010r. - 31.12.2012r., które swym zakresem obejmuje : - prowadzenie targowiska zgodnie z Regulaminem porządkowym Targowicy Miejskiej, - nadzór i utrzymanie obiektu we właściwym stanie technicznym w zakresie budowlanym, p.poż, sanitarnym i ochrony środowiska, - prowadzenie bieżących remontów oraz napraw obiektów i urządzeń znajdujących się na targowisku w zakresie i terminie uzgodnionym z Zamawiającym, - zabezpieczenie obiektu przed kradzieżą i dewastacją mienia, - pobieranie od sprzedających, zarówno na targowisku jak i na innych terenach miejskich,opłaty targowej na warunkach i w wysokości ustalonej uchwałą Rady Miasta i Gminy Łosice, za pokwitowaniami pobranymi z Urzędu Miasta i Gminy, - świadczenie innych usług, między innymi rezerwacja stanowisk handlowych zgodnie z regulaminem targowiska, - wyznaczenie minimum dwóch inkasentów do opłat targowych, - prowadzenie szaletu i jego utrzymanie oraz pokrywanie wszystkich kosztów związanych z jego eksploatacją, - utrzymanie czystości i porządku na terenie targowicy, - odśnieżanie targowisk w okresie zimowym, - koszenie traw z przyległych do targowicy rowów, - uiszczanie opłat za energię elektryczną, wodę, wywóz nieczystości, obsługę weterynaryjną oraz innych kosztów związanych z utrzymaniem targowicy, w tym opłat określonych odrębnymi przepisami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703300003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (wg załącznika nr 1), 2. Aktualny (tzn. zawierający dane od ostatniej zmiany) odpis lub zaświadczenie z właściwego organu rejestrowego, stwierdzającego status prawny lub formę prawną. Odpis lub zaświadczenie musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy. Wykonawcy, którzy złożyli wnioski o dokonanie wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego winni załączyć potwierdzoną kserokopię wniosku. W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki cywilnej i zaświadczenia o zgłoszeniu działalności gospodarczej każdego uczestnika spółki. W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum, wymagane jest złożenie dokumentów, o których mowa wyżej, przez każdego partnera konsorcjum odrębnie. Odpisy lub zaświadczenia muszą być wystawiane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 3. Wykaz osób posiadających wymagane uprawnienia, a przewidzianych do wykonania zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji i doświadczenia w wykonywaniu zamówień jak w niniejszym postępowaniu - załączyć licencję zawodową w zakresie zarządzania nieruchomościami. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 4. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 pkt 1-4 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art.24 ustawy - na formularzu ofertowym (zał. nr 1), 5. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na warunki płatności określone w umowie, będącej załącznikiem nr 3 do niniejszej specyfikacji - na formularzu ofertowym (zał. nr 1), 6. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz warunkami przetargu i nie wnosi żadnych uwag - na formularzu ofertowym (zał. nr 1), 7. Oświadczenie o związaniu złożoną ofertą przez okres 30 dni licząc od dnia składania ofert - na formularzu ofertowym (zał. nr 1), 8. Oświadczenie wykonawcy, iż w przypadku wygrania przetargu zobowiązuje się on do zawarcia umowy na określonych w ofercie warunkach oraz we wzorze do umowy stanowiącej załącznik do dokumentacji przetargowej i zawarcia umowy we wskazanym przez Zamawiającego terminie - na formularzu ofertowym (zał. nr 1). Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (wg załącznika nr 1), 2. Aktualny (tzn. zawierający dane od ostatniej zmiany) odpis lub zaświadczenie z właściwego organu rejestrowego, stwierdzającego status prawny lub formę prawną. Odpis lub zaświadczenie musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy. Wykonawcy, którzy złożyli wnioski o dokonanie wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego winni załączyć potwierdzoną kserokopię wniosku. W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki cywilnej i zaświadczenia o zgłoszeniu działalności gospodarczej każdego uczestnika spółki. W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum, wymagane jest złożenie dokumentów, o których mowa wyżej, przez każdego partnera konsorcjum odrębnie. Odpisy lub zaświadczenia muszą być wystawiane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 3. Wykaz osób posiadających wymagane uprawnienia, a przewidzianych do wykonania zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji i doświadczenia w wykonywaniu zamówień jak w niniejszym postępowaniu - załączyć licencję zawodową w zakresie zarządzania nieruchomościami. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 4. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 pkt 1- 4 ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art.24 ustawy - na formularzu ofertowym (zał. nr 1), 5. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na warunki płatności określone w umowie, będącej załącznikiem nr 3 do niniejszej specyfikacji - na formularzu ofertowym (zał. nr 1), 6. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz warunkami przetargu i nie wnosi żadnych uwag - na formularzu ofertowym (zał. nr 1), 7. Oświadczenie o związaniu złożoną ofertą przez okres 30 dni licząc od dnia składania ofert - na formularzu ofertowym (zał. nr 1), 8. Oświadczenie wykonawcy, iż w przypadku wygrania przetargu zobowiązuje się on do zawarcia umowy na określonych w ofercie warunkach oraz we wzorze do umowy stanowiącej załącznik do dokumentacji przetargowej i zawarcia umowy we wskazanym przez Zamawiającego terminie - na formularzu ofertowym (zał. nr 1). Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: losicegmw.e-bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach