Przetargi.pl
Administrowanie Centralnym Ośrodkiem Szkolenia Inspekcji Transportu Drogowego w Radomiu

Główny Inspektorat Transportu Drogowego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-807 Warszawa, Al. Jerozolimskie 94
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 2204801 , fax. 22 2204899
  • Data zamieszczenia: 2016-02-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Główny Inspektorat Transportu Drogowego
    Al. Jerozolimskie 94 94
    00-807 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 2204801, fax. 22 2204899
    REGON: 01742760400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gitd.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Administrowanie Centralnym Ośrodkiem Szkolenia Inspekcji Transportu Drogowego w Radomiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Centralny Ośrodek Szkolenia Inspekcji Transportu Drogowego w Radomiu mieści się przy ul. Bolesława Limanowskiego 29A, a jego powierzchnia liczy około 1631,82 m2. W ramach zamówienia Wykonawca zapewni m.in. obsługę recepcyjną części hotelowej ośrodka, utrzymanie porządku i czystości na terenie ośrodka, obsługę części hotelowo-szkoleniowej ośrodka, obsługę techniczną budynku. Wykonawca zobowiązuje się ubezpieczyć prowadzoną działalność od odpowiedzialności cywilnej za szkody powstałe w związku z wykonywaniem czynności administrowania Ośrodkiem na kwotę minimum 2.000.000,00 zł i utrzymywanie ubezpieczenia na tym poziomie przez cały okres obowiązywania umowy. Na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 4 ustawy pzp (Klauzula społeczna) Zamawiający wymaga by Wykonawca (lub podwykonawca) realizował usługi recepcyjne przy pomocy co najmniej dwóch osób zatrudnionych przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umów o pracę, każda w wymiarze pełnego etatu. Szczegółowy opis przedmiotu zamowienia zawarty został w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703300003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 22 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 16.000,00 (słownie: szesnaście tysięcy) złotych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas przystąpienia do usunięcia usterek lub awarii
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gitd.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach