Przetargi.pl
Zarządzanie realizacją projektu Informatyzacja państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz opracowanie systemu organizacji, zarządzania i udostępniania przez Internet

Samorząd Województwa Pomorskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 80-810 Gdańsk, ul. Okopowa 21/27
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3261555 , fax. 058 3261556
  • Data zamieszczenia: 2009-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samorząd Województwa Pomorskiego
    ul. Okopowa 21/27 21/27
    80-810 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3261555, fax. 058 3261556
    REGON: 19168644300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.woj-pomorskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zarządzanie realizacją projektu Informatyzacja państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz opracowanie systemu organizacji, zarządzania i udostępniania przez Internet
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zarządzanie realizacją projektu Informatyzacja państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz opracowanie systemu organizacji, zarządzania i udostępniania przez Internet- zwany dalej Projektem. W ramach przedmiotu umowy Zarządzający Projektem utworzy tzw. Biuro Projektu. 1.Do zadań Biura Projektu będzie należało w szczególności: 1) uruchomienie Centrum Ekspertyz w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, 2) dobór i zapewnienie obsługi Biura przez specjalistów o najwyższych kwalifikacjach zawodowych, 3) kierowanie realizacją ww Projektu, 4) opracowanie SIWZ i Warunków Technicznych na wybór Wykonawcy Projektu, 5) opracowanie SIWZ i Warunków Technicznych na wybór Dostawcy Sprzętu, Oprogramowań i Szkoleń, 6) kontrola i bezpośredni nadzór nad Wykonawcą Projektu, 7) nadzór nad dostawą sprzętu , oprogramowań i szkoleń, 8) odbiór wykonanych prac od Wykonawcy Projektu (zasady odbioru opisano w projekcie umowy), 9) odbiór dostarczonego sprzętu i oprogramowań (zasady odbioru opisano w projekcie umowy), 10) prowadzenie sprawozdawczości dla Lidera Projektu, 11) prowadzenie sprawozdawczości dla Mechanizmu Finansowego EOG i Norweskiego Mechanizmu Finansowego (za pośrednictwem Instytucji Pośredniczącej i KPK), przygotowanie sprawozdań kwartalnych, rocznych i sprawozdania końcowego dla Projektu, 12) obsługa finansowa, a w szczególności kontrola dokumentów źródłowych pod względem formalno-rachunkowym dla Lidera Projektu, w ścisłej współpracy z Departamentem Finansów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego w Gdańsku, 13) obsługa finansowa dla Mechanizmu Finansowego EOG i Norweskiego Mechanizmu Finansowego (za pośrednictwem Instytucji Pośredniczącej i KPK), przygotowanie wniosków o płatność, 14) prowadzenie informacji i promocji Projektu, 2.Wymienione w ust.1 zadania należy wykonać z należytą starannością w oparciu o: 1) dokumentację techniczną dla realizacji Projektu , dostarczoną przez Zamawiającego, 2) Plan Wdrażania Projektu , 3) zapisy zawarte we wniosku aplikacyjnym, 3. Zamawiający zobowiązuje się do czasu zakończenia Projektu, wynająć na swój koszt odpowiedni lokal na siedzibę Biura Projektu. Koszt wynajęcia nie może przekroczyć kwoty ujętej w budżecie Projektu 4. Zamawiający zobowiązuje się pokryć wszystkie koszty związane z realizacją promocji dla ww Projektu. Koszt promocji nie może przekroczyć kwoty ujętej w budżecie Projektu. Projekt Informatyzacja państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz opracowanie systemu organizacji, zarządzania i udostępniania przez Internet jest realizowany w ramach Priorytetu 2.4 ROZWÓJ ZASOBÓW LUDZKICH, wzmacnianie potencjału ludzkiego w samorządowych służbach publicznych Mechanizmu Finansowego EOG i Norweskiego Mechanizmu Finansowego, na podstawie pozytywnej decyzji wniosku o dotację nr PL0440 Komitetu Mechanizmu Finansowego i Norweskiego Ministerstwa Spraw Zagranicznych z dnia 6 marca 2009 r. ( Grant Offer Letter ). Liderem Projektu i wnioskodawcą jest Samorząd Województwa Pomorskiego, który realizować będzie projekt w partnerstwie z 16 Starostwami Powiatowymi, z którymi zostały zawarte odpowiednie umowy o współpracy i przy udziale Głównego Geodety Kraju, Wojewody Pomorskiego oraz The Norwegian Mapping and Cadastre Authority (NMCA).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712480008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy, w szczególności : a) prowadzili i rozliczali, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jeden projekt finansowany z Mechanizmu Finansowego EOG i Norweskiego Mechanizmu Finansowego lub Funduszy Unii Europejskiej.. b) wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usługi/prace o podobnym charakterze. Pod pojęciem usług o podobnym charakterze rozumie się prace związane z informatyzacją państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w Ośrodkach Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej wymienione poniżej: b.1 minimum jedno zamówienie obejmujące prace eksperckie w zakresie tworzenia koncepcji lub projektów funkcjonowania lub standardu technicznego, w zakresie wykorzystania danych państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, b.2 minimum jedno zamówienie obejmujące skanowanie dokumentacji archiwalnej z państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz umieszczenie ich w repozytorium pracującym w środowisku relacyjnej bazy danych, b.3 minimum jedno zamówienie obejmujące wdrożenie portalu internetowego do udostępniania skanowanych dokumentów dla wykonawców prac geodezyjnych i umożliwiającego składanie przez Internet zgłoszeń prac geodezyjnych. b.4 minimum jedno zamówienie obejmujące wdrożenie systemu informatycznego dla minimum 3 jednostek administracji publicznej (3 lokalizacji odrębnych geograficznie) w jednym zamówieniu. b.5 minimum jedno zamówienie obejmujące wdrożenie systemu metadanych, wprowadzenie i publikacje metadanych wg norm ISO 19115, 19139 i Polskiego Profilu Metadanych lub równoważnych oraz uruchomienie serwisu katalogowego (ang. CSW) b.6 minimum jedno zamówienie obejmujące uruchomienie systemu w architekturze zorientowanej na usługi (ang. SOA) wraz z uruchomieniem usług sieciowych udostępniających dane zgodnie ze standardem WMS i WFS. b.7 minimum jedno zamówienie obejmujące wprowadzenie danych do systemu EWID. b.8 minimum jedno zamówienie obejmujące wprowadzenie danych do systemu GeoEdytor c) dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienia lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi kwalifikacje niezbędne do realizacji zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ, w tym: c.1 dysponują minimum jedną osobą z wykształceniem wyższym technicznym, posiadającą certyfikat jednej z metodologii prowadzenia projektów np. PRINCE2, PMI lub równoważnej i pełniącą funkcję kierownika projektu, c.2 dysponują minimum jedną osobą z wykształceniem wyższym geodezyjnym, posiadającą uprawnienia geodezyjne z zakresu 1 i 2, pełniącą funkcję kierownika prac geodezyjnych w minimum jednym zamówieniu podlegających zgłoszeniu zgodnie z ustawą Prawo geodezyjne i kartograficzne, c.3 dysponują minimum jedną osobą z wykształceniem wyższym informatycznym lub telekomunikacyjnym, posiadającą certyfikat potwierdzający znajomość technologii usług sieciowych i pełniącą funkcję związaną z wdrażaniem takich usług w minimum jednym zamówieniu, c.4 dysponują minimum jedną osobą ze znajomością struktur danych oprogramowania EWID, posiadającą certyfikat ze szkolenia w programie EWID i wykonującą prace w oprogramowaniu EWID dotyczące integracji danych w minimum jednym zamówieniu, c.5 dysponują minimum jedną osobą ze znajomością struktur danych oprogramowania GeoEdytor, posiadającą certyfikat ze szkolenia w programie GeoEdytor i wykonującą prace w oprogramowaniu GeoEdytor dotyczące integracji danych w minimum jednym zamówieniu, c.6 dysponują minimum jedną osobą z wykształceniem wyższym ekonomicznym i dobrą znajomością języka angielskiego, mającą doświadczenie w prowadzeniu księgowości budżetowej, posiadającą dobrą znajomość ustawy o finansach publicznych i aktów wykonawczych. 2. Posiadają ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności opiewające na kwotę przynajmniej 1 000 000 zł. Polisa obowiązywać ma przez cały okres trwania umowy. W przypadku upływu terminu ważności ubezpieczenia w trakcie realizacji umowy, wykonawca przedstawi zamawiającemu, na 14 dni przed wygaśnięciem ubezpieczenia nową polisę, obejmującą okres pozostały do zakończenia trwania umowy. 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2. 4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń, przedłożonych przez wykonawcę wraz z ofertą i wyszczególnionych w punkcie Informacja o oświadczeniach i dokumentach(...), na zasadzie kwalifikacji spełnianie spełnia. 5. W przypadku wykonawców występujących wspólnie warunki określone w ust. 1 pkt 1 lit. a i b wykonawcy spełniają łącznie (dokumenty wskazane w punkcie Informacja o świadczeniach i dokumentach (...) ust. 1 pkt 1-5 składa każdy z wykonawców występujących wspólnie we własnym imieniu), warunek wskazany w ust. 2 spełnia każdy z wykonawców występujących wspólnie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- wg. wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te usługi zostały wykonane należycie - załącznik nr 4 do SIWZ.; 5) wykaz osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ; 6) Polisa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności opiewający na kwotę przynajmniej 1 000 000 zł 2. Dokumenty sporządzone w języku obcym będą składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 3. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu będą składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę - na każdej stronie zawierającej informacje. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 4. Dokumenty składane przez wykonawców zagranicznych. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie Informacja o swiadzeniach i dokumentach (...) ust. 1 pkt 2 i 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 5. Dokument, o którym mowa w ust. 4 pkt 1 lit. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 4 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Do aktualności tego dokumentu mają odpowiednie zastosowanie zapisy ust. 5.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: meritum
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotapomorza.pl/pl/bip/umwp
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach