Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 91-857 Łódź, Irysowa
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 233 96 06 , fax. 42 233 96 08; 233 96 75
- Data zamieszczenia: 2017-09-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi
Irysowa 2
91-857 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 233 96 06, fax. 42 233 96 08; 233 96 75
REGON: 01751157500154 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zarządzanie projektem: „Rozbudowa ulic Brzeźnicka i Piastowska wraz ze skrzyżowaniami z ulicami Piłsudskiego i Krakowską w Radomsku”, w tym pełnienie nadzoru nad realizacją robót. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zarządzanie projektem: „Rozbudowa ulic Brzeźnicka i Piastowska wraz ze skrzyżowaniami z ulicami Piłsudskiego i Krakowską w Radomsku”, w tym pełnienie nadzoru nad realizacją robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Gospodarstwa Krajowego /O Łódź, Nr 46 1130 1163 0014 7106 0790 0004 b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą powinny być złożone: a) Oświadczenia że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. b) Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega Wykonawca o braku istnienia podstaw do wykluczenia, c) Zobowiązania, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty określające: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą; jeżeli zakres wymaganych informacji nie wynika z Zobowiązań; d) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; e) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; f) Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego poprzez ustanowionych Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. ” Modernizacja kompleksów sportowych „Moje boisko – ORLIK 2012” Powiatu Tomasowskie
Dodano: 2024-07-16 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży drogowej nad realizacją zadania pn. Przebudowa odcinków dróg powiatowych Nr 4304E, 4346E, 4313E.
Dodano: 2024-06-05 - DZP.26.85.2024 Sprawowanie obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego dla nieruchomości Prywatnych i Współwłasnych administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi
Dodano: 2024-04-26 - Budowa i przebudowa kanalizacji w miejscowości Chełmo
Dodano: 2024-04-10 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Modernizacja dróg na terenie miasta Sieradza
Dodano: 2023-11-30 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadana inwestycyjnego: „Budowa przedszkola w miejscowości Bolesławiec”
Dodano: 2023-10-22 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania pn. „Dywersyfikacja źródeł energii w Uzdrowisku Uniejów poprzez inwestycje w odnawialne źródła energii.”
Dodano: 2023-10-10 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego: „Budowa kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Radostów Pierwszy i Drugi – Gmina Czastary”
Dodano: 2023-07-18 - Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zad „Opracowanie dokumentacji technicznej i budowa instalacji fotowoltaicznych o łącznej mocy 120 kWp na Oczyszczalni Ścieków i SUW w Łęczycy.”
Dodano: 2023-07-12 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadana inwestycyjnego: „Budowa przedszkola w miejscowości Bolesławiec”
Dodano: 2023-05-13