Przetargi.pl
Zarządzanie Projektem pn. CHCEMY WIĘCEJ – aktywna integracja społeczno – zawodowa niepełnosprawnych Mieszkańców i Mieszkanek Gminy Goleniów – przygotowanie do pracy w nowo utworzonym Zakładzie Aktywności Zawodowej w Goleniowskim Parku Przemysłowym

Gmina Goleniów ogłasza przetarg

  • Adres: 72100 Goleniów, Plac Lotników 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 698 200, , fax. 914 698 298
  • Data zamieszczenia: 0000-00-00
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Goleniów
    Plac Lotników 1
    72100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 698 200, , fax. 914 698 298
    REGON: 81168436700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleniow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zarządzanie Projektem pn. CHCEMY WIĘCEJ – aktywna integracja społeczno – zawodowa niepełnosprawnych Mieszkańców i Mieszkanek Gminy Goleniów – przygotowanie do pracy w nowo utworzonym Zakładzie Aktywności Zawodowej w Goleniowskim Parku Przemysłowym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usługi polegającej na kompleksowym zarządzaniu Projektem i koordynowaniu działań projektowych w zakresie przewidzianym do realizacji przez Kierownika Projektu, Specjalisty ds. organizacji, poradnictwa, warsztatów, szkoleń, asystencji oraz Specjalisty ds. sprawozdawczości, tj. członków wchodzących w skład Zespołu Zarządzającego. 1.1. Obowiązki i zadania szczegółowe dla Kierownika Projektu obejmują: 1) koordynowanie i realizację Projektu zgodnie z umową o dofinansowanie (stanowiącą załącznik nr 12 do SIWZ) oraz wnioskiem o dofinansowanie Projektu (stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ), 2) koordynowanie i nadzór nad pracą Zespołu Zarządzającego, Personelu Projektu i wykonawców realizujących dostawy i usługi związane z realizacją zadań objętych Projektem, 3) organizację pracy Biura Projektu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w jego siedzibie tj. Urzędzie Gminy i Miasta w Goleniowie; Kierownik Projektu będzie obecny w Biurze Projektu co najmniej trzy razy w tygodniu (od poniedziałku do piątku) po 4 godziny dziennie w godzinach pracy Urzędu, tj. między 7:30 – 15:30, lub w wymiarze wyższym zależnym od etapów realizacji Projektu i planowanych zadań, 4) nadzór nad rozliczeniem wydatków Projektu, w tym nad przygotowywaniem i składaniem wniosków o płatność, 5) zapewnienie warunków i udział w kontrolach Projektu oraz współpraca z przedstawicielami jednostek kontrolujących, 6) organizację (co najmniej raz w miesiącu) spotkań roboczych Zespołu Zarządzającego poświęconych w szczególności zweryfikowaniu stanu zaangażowania Projektu, realizacji harmonogramu, budżetu, wskaźników, ewentualnych programów naprawczych, 7) koordynację i nadzór nad pracą Zespołu Zarządzającego Projektu, 8) przeszkolenie członków Zespołu Zarządzającego z zasad równości szans i niedyskryminacji oraz zasad równości szans kobiet i mężczyzn, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wytycznymi, 9) komunikację i współpracę z opiekunem Projektu w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Szczecinie (w tym przygotowywanie i koordynacja wszelkiej korespondencji związanej z realizacją Projektu, prowadzonej z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Szczecinie), 10) we współpracy ze wskazanymi przez Zamawiającego pracownikami, wybór Personelu Projektu oraz wykonawców realizujących dostawy i usługi związane z realizacją zadań objętych Projektem, zgodnie z obowiązującymi Zamawiającego procedurami; przy czym Kierownik Projektu będzie zobowiązany w szczególności do: a) sporządzenia dla wszystkich zamówień związanych z realizacją zadań objętych Projektem, w tym dla zamówień publicznych o wartości zamówienia przekraczającej kwotę 30.000 euro, prowadzonych na podstawie przepisów ustawy Pzp: - opisów przedmiotów zamówień, - stosowanych dokumentów określających szacunkowe wartości zamówień, - dokumentów zawierających: kryteria oceny ofert, warunki udziału w postępowaniu, opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków, wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, - istotnych dla stron postanowień, które zostaną wprowadzone do treści zawieranych umów w sprawie zamówień, ogólne warunki umów albo wzory umów, b) uczestniczenia we wszystkich czynnościach przewidzianych w procedurach udzielania zamówień publicznych o wartości zamówienia przekraczającej kwotę 30 000 euro, prowadzonych na podstawie przepisów ustawy Pzp związanych z realizacją zadań objętych Projektem, c) udziału w Komisjach Przetargowych powoływanych do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych o wartości przekraczającej kwotę 30 000 euro, zgodnie z przepisami ustawy Pzp i związanych z realizacją zadań objętych Projektem, 11) nadzór nad prawidłową realizacją umów zawartych w ramach postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w tym prowadzenie wizyt monitorujących, 12) informowanie Zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach związanych z realizacją Projektu i podejmowanie działaniach zaradczych lub/i naprawczych w celu ich wyeliminowania, 13) koordynację i nadzór nad pracą Personelu Projektu, w tym rozliczanie czasu pracy – kart pracy, 14) przygotowanie koncepcji działań promocyjnych oraz treści merytorycznych materiałów informacyjno – promocyjnych z uwzględnieniem prawidłowego oznaczenia – wizualizacji zgodnie z wytycznymi dotyczącymi realizowanego Projektu, 15) nadzorowanie prawidłowego przeprowadzenia promocji Projektu, 16) we współpracy z członkami Zespołu Zarządzającego, opracowanie kompletu dokumentów projektowych (w szczególności: dokumentacja rekrutacyjna, doradcza, szkoleniowa) z uwzględnieniem prawidłowego oznaczenia – wizualizacji zgodnie z wytycznymi dotyczącymi realizowanego Projektu, 17) udział w pracach Komisji Rekrutacyjnej Uczestników Projektu, 18) monitoring postępu rzeczowo – finansowego Projektu i nadzór nad realizacją Projektu zgodnie z umową o dofinansowanie Projektu, wnioskiem o dofinasowanie (w tym w szczególności zgodnie z harmonogramem realizacji i budżetem Projektu) oraz przepisami krajowymi i unii europejskiej, 19) nadzór nad realizacją wsparcia merytorycznego Uczestników w Projekcie, 20) nadzór nad właściwym dokumentowaniem wydatków związanych z realizacją Projektu, w tym sprawdzanie pod kątem merytorycznym wszystkich faktur oraz innych równoważnych dokumentów księgowych oraz kwalifikowalności ponoszonych wydatków w Projekcie, 21) bieżące monitorowanie stopnia osiągnięcia wszystkich zawartych we wniosku o dofinansowanie wskaźników Projektu, 22) nadzorowanie prawidłowego i terminowego przygotowania i składania wniosków o płatność, w tym końcowego oraz innych wymaganych sprawozdań do Instytucji Pośredniczącej – Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie, 23) przygotowywanie części merytorycznej (niefinansowej) wniosków o płatność, w tym końcowego, 24) weryfikację i zatwierdzanie części finansowej wniosków o płatność, w tym końcowego, przygotowanych przez Specjalistę ds. sprawozdawczości, 25) obsługę Projektu z wykorzystaniem systemu SL 2014 (w szczególności przygotowywanie części sprawozdawczej i finansowej wniosków o płatność, wprowadzanie zmian do Projektu w oparciu o obowiązujące zapisy zawarte w dokumentacji konkursowej, umowie o dofinansowanie Projektu), 26) właściwe przechowywanie w Biurze Projektu dokumentów związanych z realizacją Projektu, 27) zapewnienie warunków do przeprowadzenia kontroli Projektu przez upoważnione do tego instytucje oraz udział i współpraca z przedstawicielami kontrolującej Projekt instytucji, 28) wdrożenie zaleceń pokontrolnych, 29) w przypadku konieczności zmian w Projekcie ( treść wniosku, budżet, harmonogram) lub / i opracowania programów naprawczych, po konsultacjach z Pełnomocnikiem ds. utworzenia ZAZ, Kierownik Projektu odpowiada za przygotowanie i uzgodnienie zmian / programów naprawczych z opiekunem Projektu, oraz złożenie stosownych dokumentów do Instytucji Pośredniczącej – Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie, 30) śledzenie dokumentów, wytycznych, które w trakcie realizacji Projektu mogą ulec zmianie w celu zapewnienia zgodności Projektu z wytycznymi, jak również prawem RP i UE, 31) nadzorowanie nad całością prac związanych z realizacją Projektu i ich jakością; koordynacja działań merytorycznych i logistycznych związanych z Projektem; zarządzanie planowanymi działaniami projektowymi, 32) przydzielanie i koordynowanie zadań objętych Projektem dla wszystkich osób zaangażowanych w realizację Projektu, 33) utrzymywanie stałych kontaktów i nadzór nad pracą w jednostkach Zamawiającego uczestniczących w przedmiotowym Projekcie (w szczególności pod kątem zgodności ich pracy z wymogami umowy o dofinansowanie Projektu), 34) prowadzenie sprawozdawczości projektowej oraz przekazywanie sprawozdań do uzgodnienia z Pełnomocnikiem ds. utworzenia ZAZ, 35) przygotowywanie i składanie do Pełnomocnika ds. utworzenia ZAZ raportów o stanie zaangażowania Projektu (raz w miesiącu), 36) terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z umowy o dofinansowanie Projektu, 37) przekazanie – po zakończeniu realizacji Projektu - całej dokumentacji Projektu, przygotowanej do archiwizacji, do Pełnomocnika ds. utworzenia ZAZ, 38) inne zadania niezbędne do prawidłowej realizacji Projektu nie wymienione powyżej, a zlecone przez Zamawiającego w ramach ogólnie pojętego zarządzania Projektem. 1.2. Obowiązki i zadania szczegółowe dla Specjalisty ds. organizacji, poradnictwa, warsztatów, szkoleń, asystencji obejmują: 1) opracowanie kompletu dokumentów doradczych, szkoleniowych, dotyczących asystencji z uwzględnieniem prawidłowego oznaczenia - wizualizacji, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi realizowanego Projektu, 2) współpracę w przygotowaniu procedur wyboru Personelu Projektu i wykonawców realizujących dostawy i usługi związane z realizacją zadań objętych Projektem, 3) przygotowywanie dokumentów projektowych, konsultowanie programów kursów i treści nauczania w celu dostosowania do wymagań egzaminacyjnych / zaliczeniowych zewnętrznych instytucji, 4) współpracę i kontakty z zewnętrznymi instytucjami egzaminacyjnymi / certyfikacyjnymi w ramach Projektu, 5) przygotowywanie raportów kwartalnych ze stanu realizacji postępu rzeczowego w Projekcie, 6) udział w pracach Komisji Rekrutacyjnej Uczestników Projektu – w szczególności kwalifikowanie Uczestników Projektu do Projektu zgodnie z kryteriami Projektu, 7) realizację Projektu w obszarze wsparcia merytorycznego Uczestników Projektu zgodnie z umową o dofinansowanie i wnioskiem o dofinansowanie Projektu, 8) bezpośrednią pracę nad organizacją grup doradczo - szkoleniowych w ramach wsparcia merytorycznego (w szczególności kwalifikowanie do poszczególnych grup, prowadzenie list uczestników, ustalanie harmonogramów, organizacja dojazdów, komunikacja z Uczestnikami Projektu i inne), 9) konstruowanie harmonogramów spotkań indywidualnych i grupowych, imprez i wydarzeń (w szczególności bezpośrednia komunikacja z Uczestnikami Projektu, współpraca z Personelem Projektu, przede wszystkim z Trenerami Aktywności, Psychologami, Doradcami Zawodowymi, Asystentami Osób Niepełnosprawnych), 10) przygotowanie kompletu dokumentów doradczo - szkoleniowym projektu (tj. w szczególności dokumentacja dydaktyczna - dzienniki, listy obecności, listy odbioru materiałów, karty spotkań indywidualnych, potwierdzenie korzystania ze wsparcia Asystenta Osób niepełnosprawnych i inne), 11) organizację i zabezpieczenie logistyczne wsparcia merytorycznego realizowanego przez Zamawiającego na rzecz Uczestników Projektu (tj. organizacja miejsc realizacji usług, w tym dojazdu Uczestników Projektu, planowanie zakupów: materiały, podręczniki, art. piśmiennicze i inne), 12) organizację i koordynowanie przeprowadzenia niezbędnych badań lekarskich /medycyna pracy, badania sanitarno-epidemiologiczne/ na rzecz Uczestników Projektu, 13) bezpośrednią współpraca z personelem doradczo - szkoleniowym Projektu oraz instytucjami szkoleniowymi realizującymi działania/usługi na rzecz Uczestników Projektu (w tym w szczególności kontrola ewidencji czasu pracy, prowadzonej dokumentacji dydaktycznej i doradczej, monitoring świadczonych usług), 14) obsługę Projektu z wykorzystaniem systemu SL 2014, 15) współpracę w obszarze sprawozdawczości Projektu w szczególności w obszarze monitoring Uczestników Projektu, 16) współpracę ze Specjalistą ds. sprawozdawczości w celu przygotowania rozliczenia finansowego Uczestników Projektu - kompletowane dokumentów źródłowych (gł. dzienniki zajęć, listy obecności, listy obecności spotkań indywidualnych, bilety i inne), 17) udział w spotkaniach roboczych (co najmniej raz w miesiącu) i szkoleniowych Zespołu Zarządzającego, 18) bieżące informowanie Kierownika Projektu o występujących trudnościach i problemach, ewentualnym zagrożeniu w realizacji Projektu, 19) współpracę z Pełnomocnikiem ds. utworzenia ZAZ i Kierownikiem Projektu przy konstruowaniu ewentualnych planów naprawczych, 20) archiwizowanie na bieżąco dokumentacji projektowej dotyczącej sprawozdawczości zgodnie z ustalonymi zasadami, 21) inne zadania niezbędne do prawidłowej realizacji Projektu nie wymienione powyżej, a zlecone przez Zamawiającego w ramach ogólnie pojętego zarządzania Projektem. 1.3. Obowiązki i zadania szczegółowe dla Specjalisty ds. sprawozdawczości obejmują: 1) kwalifikowanie kosztów Projektu, 2) weryfikację realizacji budżetu Projektu i przygotowywanie harmonogramów płatności, ich aktualizację, 3) realizacja Projektu w obszarze sprawozdawczości zgodnie z umową o dofinansowanie i wnioskiem o dofinansowanie Projektu, 4) kwalifikowanie kosztów Projektu - opisywanie faktur i innych dowodów księgowych, zgodnie z obowiązującym budżetem Projektu i wytycznymi, 5) bieżący nadzór nad stanem zaangażowania budżetu Projektu (tzw. realizacja budżetu), 6) sporządzanie wniosków o płatność w ramach Projektu, w tym końcowego, zgodnie z obowiązującymi wytycznymi i terminami oraz wykorzystaniem obowiązujących narzędzi teleinformatycznych, 7) obsługa Projektu z wykorzystaniem systemu SL 2014, 8) współpraca w przygotowaniu procedur wyboru Personelu Projektu i wykonawców realizujących dostawy i usługi związane z realizacją zadań objętych Projektem, 9) współpraca z obsługą księgową Projektu tj. Wydziałem Finansowym Urzędu Gminy i Miasta Goleniów, prowadzącym wyodrębnioną księgowość Projektu (głównie w zakresie kwalifikowanie dokumentów/kosztów w Projekcie zgodnie z obowiązującym budżetem Projektu, kwalifikowalność wydatków w kontekście wytycznych, wyodrębnionej księgowości Projektu, sprawozdawczość finansowa), 10) przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych Uczestników Projektu (m.in. listy odbioru stypendiów szkoleniowych, zwroty kosztów dojazdu i inne), 11) przygotowanie dokumentacji i czynny udział podczas kontroli Projektu oraz współpracę z przedstawicielami jednostek kontrolujących, 12) przygotowywanie wszelkich sprawozdań, raportów i analiz finansowych na potrzeby Kierownika Projektu, 13) bieżąca aktualizacja stanu wiedzy dotyczącej wytycznych i zasad finansowania, rozliczania i sprawozdawczości projektów realizowanych w ramach RPO WZ na lata 2014-2020 i EFS, 14) udział w spotkaniach roboczych (co najmniej raz w miesiącu) i szkoleniowych Zespołu Zarządzającego, 15) bieżące informowanie Kierownika Projektu o występujących trudnościach i problemach, ewentualnym zagrożeniu w realizacji Projektu, 16) współpraca z Pełnomocnikiem ds. ZAZ i Kierownikiem Projektu przy konstruowaniu ewentualnych planów naprawczych, 17) archiwizowanie na bieżąco dokumentacji projektowej dotyczącej sprawozdawczości zgodnie z ustalonymi zasadami, 18) inne zadania niezbędne do prawidłowej realizacji Projektu nie wymienione powyżej, a zlecone przez Zamawiającego w ramach ogólnie pojętego zarządzania Projektem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79421000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W przedmiotowym postępowaniu jest wymagane wadium. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PKO BP Regionalne Centrum Korporacyjne w Szczecinie, Al. Niepodległości 44, 70-404 Szczecin, nr konta: 06 1020 4795 0000 9802 0350 9361 z adnotacją na blankiecie przelewu: Wadium – Zarządzanie Projektem pn. CHCEMY WIĘCEJ. 4. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, zaleca się w interesie wykonawcy, w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie Zamawiającego tj. w Urzędzie Gminy i Miasta w Goleniowie z siedzibą przy Plac Lotników 1, 72–100 Goleniów przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: Kasa Zamawiającego czynna jest od poniedziałku do piątku, w godzinach od 08:00 do 14:00. Nie ma obowiązku załączać dokumentu wadium wniesionego w formie niepieniężnej do oferty (w przypadku, gdy wadium zostanie zdeponowane w oryginale w kasie Zamawiającego, o czym mowa w pkt 4.). Jeśli Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej zostanie jednak złożone w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty, zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 5. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. Jeśli treść wnoszonego wadium będzie ograniczać w jakikolwiek sposób bezwarunkowy i na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego wypłatę wadium Zamawiający uzna, że wadium zostało nieskutecznie wniesione i na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b) Pzp odrzuci ofertę wykonawcy. 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji / poręczeń, o których mowa w punkcie 2 gwarancja/poręczenie ma być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) oznaczenie postępowania, c) określenie przedmiotu postępowania, d) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, e) kwotę gwarancji, f) termin ważności gwarancji. W przypadku wadium wnoszonego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jako zobowiązanego należy oznaczyć wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6.1. W przypadku wniesienia przez Wykonawcę wadium w formie niepieniężnej, jako Beneficjenta należy oznaczyć Gminę Goleniów, Plac Lotników 1, 72-100 Goleniów. 7. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 8. Zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 9. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 10. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 1) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 2) Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 3) Wykonawca, którego oferta została wybrana, a który wniósł wadium w pieniądzu, może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 4) W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP oraz wadium wniesionego w formie niepieniężnej, wszelkie spory wynikające z wniesionego wadium rozpatrywał będzie wg prawa polskiego sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego. 11. Zgodnie z art. 46 ust. 4a Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 6 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: 1) Dokumenty składane przez wszystkich wykonawców: a) formularz ofertowy przygotowany dla zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, b) zestawienia kosztów zarządzania projektem w rozbiciu na poszczególne stanowiska – zgodnie z załącznikiem nr 1.1 do SIWZ. c) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, d) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 i 4 ustawy Pzp - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ; e) jeżeli wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części zamówienia podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 4 do SIWZ. f) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 2) Dokumenty składane tylko przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona – Wykonawca składa na wezwanie zamawiającego w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni) aktualne na dzień złożenia oświadczenia lub dokumenty potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 Pzp to jest: a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert (wykaz należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ), b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego - wykaz należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ, c) oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy lub kadry kierowniczej wykonawcy - oświadczenie należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 7A do SIWZ d) pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca będzie polegał celem spełnienia warunku udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy). 3) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach