Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg
- Adres: 70-323 Szczecin, ul. Gen. Sikorskiego
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 48 50 563 , fax. 091 48 57 603
- Data zamieszczenia: 2020-06-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
ul. Gen. Sikorskiego 3
70-323 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 48 50 563, fax. 091 48 57 603
REGON: 54333530000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mopr.szczecin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług koordynatora w zakresie zarządzania projektem "Kreator Bezpieczeństwa" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Wojewódzywa Zachodniopomorskiego 2014-2020 Działanie 7.6 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług koordynatora w zakresie zarządzania projektem „Kreator bezpieczeństwa” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 Działanie 7.6 ). Wykonawca świadczyć będzie usługi koordynacji zgodnie z budżetem i harmonogramem projektu, w szczególności w biurze projektu znajdującym się na terenie miasta Szczecin, jak i w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Do zadań wykonawcy należeć będzie w szczególności: 1) stały nadzór nad czynnościami wykonywanymi przez personel zatrudniony do obsługi projektu i potwierdzanie wykonania prac, 2) kontrolowanie wykonania zakresu obowiązków personelu, 3) zatwierdzanie list wynagrodzeń personelu zatrudnionego na potrzeby projektu, 4) bieżąca współpraca z koordynatorami grup zadaniowych, reagowanie na zgłaszane uwagi dotyczące realizacji projektu, 5) bieżące nadzorowanie postępu merytorycznego i finansowego projektu, analiza przedkładanych dokumentów, 6) nawiązanie kontaktów i bieżąca współpraca z wybranymi wykonawcami, 7) nadzór nad prawidłowością i terminowością realizacji prac zleconych związanych z realizacją projektu, 8) bieżące kontrolowanie sporządzanej dokumentacji oraz nadzór nad archiwizacją zgromadzonych dokumentów zgodnie z wytycznymi Instytucji Pośredniczącej, 9) terminowe i prawidłowe wypełnianie wniosków o płatność zgodnie z treścią zawartej umowy, w części dotyczącej postępu merytorycznego projektu oraz złożenie wypełnionego wniosku w siedzibie Instytucji Pośredniczącej, 10) stosowanie się do wszelkich zaleceń Instytucji Pośredniczącej w zakresie realizacji projektu, 11) bieżące składanie raportów z postępu realizacji projektu Dyrektorowi MOPR oraz informowanie o wszelkich problemach i nieprawidłowościach związanych z realizacją projektu, 12) przekazywanie Instytucji Pośredniczącej wszelkich informacji, które mogą mieć wpływ na realizację zawartej umowy, w szczególności zmian w projekcie skutkujących koniecznością spisania aneksu do umowy, a także wszelkich informacji, których zgłoszenia wymaga Instytucja Pośrednicząca, 13) złożenie Dyrektorowi MOPR pisemnego szczegółowego sprawozdania z realizacji zlecenia po jego zakończeniu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79421000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane przez Zamawiającego, które należy złożyć wraz z formularzem oferty, o którym mowa w Rozdziale I pkt 2 siwz: 1) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 1) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 2) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V pkt 4 ppkt 2) siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 4) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 4 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 5) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 6) wykaz zrealizowanych przez osobę wskazaną do koordynacji projektem usług w zakresie koordynacji projektów finansowanych/współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, na załączniku nr 1 do siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa kompleksowego zarządzania i prowadzenia projektu pn. "Gmina z Klasą - wzrost kompetencji kluczowych uczniów szkół podstawowych w Gminie Będzino"
Dodano: 2024-04-05 - Usługa koordynowania, zarządzania i realizowania projektu - Ekspert IT / VR
Dodano: 2024-02-20 - WYBÓR WYKONAWCY PEŁNIĄCEGO FUNKCJĘ INŻYNIERA KONTRAKTU DLA ZADANIA PN.:“ROZBUDOWA TEATRU POLSKIEGO W SZCZECINIE“
Dodano: 2023-08-31 - WYBÓR WYKONAWCY PEŁNIĄCEGO FUNKCJĘ INŻYNIERA KONTRAKTU DLA ZADANIA PN.:“ROZBUDOWA TEATRU POLSKIEGO W SZCZECINIE“
Dodano: 2022-10-24 - WYBÓR WYKONAWCY PEŁNIĄCEGO FUNKCJĘ INŻYNIERA KONTRAKTU DLA ZADANIA PN.:“ROZBUDOWA TEATRU POLSKIEGO W SZCZECINIE“
Dodano: 2022-08-11 - Świadczenie usług polegających na kierowaniu projektem pod nazwą Regionalne Centrum Wsparcia Osób Niesamodzielnych w Policach (kierownik projektu) współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 Działanie 7.6
Dodano: 2018-10-22 - Zarządzanie Projektem pn. „NOWE MOŻLIWOŚCI – aktywna integracja społeczno – zawodowa niepełnosprawnych Mieszkanek i Mieszkańców Gminy Goleniów”
Dodano: 2017-11-09 - Zarządzanie Projektem pn. CHCEMY WIĘCEJ – aktywna integracja społeczno – zawodowa niepełnosprawnych Mieszkańców i Mieszkanek Gminy Goleniów – przygotowanie do pracy w nowo utworzonym Zakładzie Aktywności Zawodowej w Goleniowskim Parku Przemysłowym.
Dodano: 2017-10-17 - Zarządzanie Projektem pn. CHCEMY WIĘCEJ – aktywna integracja społeczno – zawodowa niepełnosprawnych Mieszkańców i Mieszkanek Gminy Goleniów – przygotowanie do pracy w nowo utworzonym Zakładzie Aktywności Zawodowej w Goleniowskim Parku Przemysłowym.
Dodano: 2017-10-02 - Realizacja usługi – pełnienie funkcji asystenta koordynatora projektu pn. „Dobry klimat dla zawodowców” - wsparcie szkół prowadzących kształcenie zawodowe na terenie Powiatu Szczecineckiego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dodano: 2017-09-29