Przetargi.pl
Zarządzanie projektem pn.: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Gromniku i Golance z rozbudową i przebudową oczyszczalni ścieków do przepustowości 400 m3/d w Gromniku”

Gmina Gromnik ogłasza przetarg

  • Adres: 33-180 Gromnik, Witosa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146514202 , fax. 146514095
  • Data zamieszczenia: 2018-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gromnik
    Witosa 2
    33-180 Gromnik, woj. małopolskie
    tel. 146514202, fax. 146514095
    REGON: 851660950
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gromnik.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zarządzanie projektem pn.: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Gromniku i Golance z rozbudową i przebudową oczyszczalni ścieków do przepustowości 400 m3/d w Gromniku”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie zarządzania projektem pn.: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Gromniku i Golance z rozbudową i przebudową oczyszczalni ścieków do przepustowości 400 m3/d w Gromniku” dalej „Projekt”. Projekt współfinasowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 Oś 5 Ochrona środowiska Działanie 5.3 Ochrona zasobów wodnych Poddziałanie 5.3.2 Gospodarka wodno – kanalizacyjna – spr 2. Zakres świadczenia usług obejmuje: • Część I zamówienia: Koordynowanie projektem pn.:„Budowa nowej sieci kanalizacji sanitarnej o długości 7,8 km z przyłączeniem 140 budynków na terenie miejscowości Gromnik i Golanka”: 1) Zakres świadczenia usług przez Koordynatora projektu obejmuje: a) weryfikowanie realizowanych prac, b) sprawdzanie zgodności realizacji zadań z harmonogramem, c) zatwierdzanie pod względem formalnym dokonywanych wydatków, d) bieżące zarządzanie projektem, e) promocja projektu, f) sporządzanie raportów cząstkowych i końcowych z realizacji projektu, g) nadzór nad prawidłowym kwalifikowaniem kosztów. 2) Wymagania dodatkowe do zarządzania/koordynowania projektem: a) znajomość wytycznych Ministerstwa Rozwoju pn.: „Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020” z dnia 19 lipca 2017 roku, dalej „Wytyczne”, b) znajomość zasad funkcjonowania i użytkowania systemu SL2014, c) znajomość obowiązków informacyjnych i promocyjnych w zakresie realizacji projektów realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego. d) prawidłowe, skuteczne przygotowywanie, zarządzanie/koordynowanie i monitorowanie zadań w ramach Projektu, zgodne z obowiązującym prawem, „Wytycznymi” oraz przygotowanie Zamawiającego do prawidłowego i sprawnego wykonywania wszystkich zadań i obowiązków związanych z realizacją i wdrożeniem Projektu, e) współpraca z personelem i pod nadzorem personelu Zamawiającego w zakresie kompleksowego zarządzania Projektem, f) współpraca ze Specjalistą ds., rozliczeń projektu, g) aktualizacja harmonogramu realizacji Projektu i planu finansowania Projektu, h) przygotowywanie harmonogramu rzeczowo-finansowego dla Projektu na podstawie harmonogramów rzeczowo-finansowych opracowywanych przez Wykonawców poszczególnych Umów na roboty budowlane, i) przygotowywanie (skompletowanie i weryfikacja niezbędnych dokumentów, wypełnienie stosownych formularzy i przedstawienie ich Zamawiającemu do akceptacji) sprawozdań i raportów z realizacji Projektu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i „Wytycznymi” oraz zapisami zawartymi w umowie o dofinansowanie. Materiały i informacje niezbędne do wykonania ww. opracowań będą przekazane przez Zamawiającego w terminie i formie ustalonej wspólnie przez Strony, j) terminowe wypełnianie zobowiązań Zamawiającego wynikających z obowiązujących dokumentów, dla osiągnięcia zaplanowanego efektu rzeczowego, finansowego i ekologicznego Projektu, k) przygotowanie niezbędnych dokumentów wymaganych dla wypełniania zobowiązań Zamawiającego wobec instytucji zewnętrznych (np. Instytucji Zarządzającej), l) opracowanie raportu końcowego Projektu, m) miejsce świadczenia usług: siedziba Zamawiającego ¬– Urząd Gminy Gromnik, ul. Witosa 2; • Część II zamówienia: Rozliczanie projektu pn.:„Budowa nowej sieci kanalizacji sanitarnej o długości 7,8 km z przyłączeniem 140 budynków na terenie miejscowości Gromnik i Golanka”: 1) Zakres świadczenia usług przez Specjalistę ds. rozliczeń projektu obejmuje: a) rejestrowanie i sprawdzanie dokumentów księgowych oraz prowadzenie ewidencji księgowej w zakresie realizacji projektu, b) kontrola kwalifikowalności kosztów, c) prowadzenie rejestru umów i zleceń w zakresie projektu, d) prowadzenie rozliczeń finansowych w zakresie projektu, e) sporządzanie okresowych sprawozdań budżetowych oraz informacji, analiz i rozliczeń z wykorzystaniem środków na realizacje projektu, f) sporządzanie wniosków o płatność dla projektu. 2) Wymagania dodatkowe do rozliczenia projektu : a) znajomość wytycznych Ministerstwa Rozwoju pn.: „Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020” z dnia 19 lipca 2017 roku, dalej „Wytyczne”, b) znajomość zasad funkcjonowania i użytkowania systemu SL2014, c) znajomość obowiązków informacyjnych i promocyjnych w zakresie realizacji projektów realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego. d) efektywne koordynowanie i monitorowanie umów zawartych w ramach Projektu oraz właściwe zarządzanie finansowe Projektem, zgodne z obowiązującym prawem, „Wytycznymi”, oraz przygotowanie Zamawiającego do prawidłowego i sprawnego wykonywania wszystkich zadań i obowiązków związanych z realizacją i wdrożeniem Projektu, e) współpraca z personelem i pod nadzorem personelu Zamawiającego w zakresie rozliczania Projektu, f) bieżąca współpraca z Koordynatorem projektu, g) doradztwo przy wprowadzaniu koniecznych zmian dostosowawczych w stosowanym systemie księgowości, dotyczących m.in. planu kont i polityki rachunkowości, h) kwalifikowanie wydatków w oparciu o „Wytyczne”, i) prowadzenie ewidencji wydatków kwalifikowanych na potrzeby monitoringu i sprawozdawczości, j) przygotowywanie, wniosków o płatności zaliczkowe/pośrednie/końcowe, k) doradztwo w zakresie księgowego rozliczania projektu, l) bieżące doradztwo w zakresie obowiązującego prawa finansowego i podatkowego dla realizowanego Projektu, m) interpretacja przepisów prawnych regulujących kwestie rozliczeń finansowych, n) tworzenie i aktualizacja wszelkich planów finansowych Projektu oraz harmonogramów rzeczowo-finansowych, o) miejsce świadczenia usług: siedziba Zamawiającego ¬– Urząd Gminy Gromnik, ul. Witosa 2; 3. Przedmiot zamówienia winien być wykonany z należytą starannością, z zastosowaniem wiedzy i umiejętności niezbędnych do jego wykonania i odpowiadał standardom właściwym dla tego rodzaju usług. 4. Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych wynikających z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (teks jednolity: Dz. U. z 2016, poz. 922). 5. Podstawą realizacji usług, będących przedmiotem zamówienia są: 1) Wniosek aplikacyjny projektu pn.: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Gromniku i Golance z rozbudową i przebudową oczyszczalni ścieków do przepustowości 400 m3/d w Gromniku” nr RPMP.05.03.02-IZ.00-12-089/16 (w przypadku wprowadzenia zmian we wniosku o dofinansowanie Wykonawca zobowiązany jest do stosowania się do zaakceptowanej przez IZ wersji wniosku aplikacyjnego); 2) Umową o dofinasowanie projektu pn.: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Gromniku i Golance z rozbudową i przebudową oczyszczalni ścieków do przepustowości 400 m3/d w Gromniku” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś 5 Ochrona środowiska, Działanie 5.3 Ochrona zasobów wodnych, Poddziałanie 5.3.2 Gospodarka wodno – kanalizacyjna – spr – wraz z załącznikami (w przypadku wprowadzenia zmian w umowie o dofinansowanie, Wykonawca zobowiązany jest do stosowania się do zaakceptowanej przez IZ wersji umowy o dofinansowanie).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72224000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia (Załącznik nr 2 do SIWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca winien dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wynikającym ze wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, stanowiącego odpowiednio wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców w/w oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1. 4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu o którym mowa w ust 1. 5. Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia /Załącznik nr 6 do SIWZ/. 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia /konsorcjum/ winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo) chyba, że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia czego niezbędne będzie załączenie do oferty umowy spółki cywilnej). Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 7. Inne dokumenty, które należy dołączyć do oferty: 1) Formularz ofertowy wg wzoru zawartego w Załączniku nr 1 2) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeżeli dotyczy). Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej 1. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 2. Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP (informacje z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP (Załącznik nr 5). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Oświadczenie winno być złożone w oryginale/formie pisemnej na adres siedziby Zamawiającego: Urząd Gminy Gromnik, ul. Witosa 2, 33-180 Gromnik (dziennik podawczy/sekretariat).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach