Przetargi.pl
Obsługa projektu pn: Unowocześnienie infrastruktury w celu zwiększenia efektywności jednostki publicznej służby krwi" w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020

Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-540 Kraków, Rzeźnicza 11
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 261 88 20 , fax. 12 261 88 22
  • Data zamieszczenia: 2023-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie
    Rzeźnicza 11
    31-540 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 261 88 20, fax. 12 261 88 22
    REGON: 000297282
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.krakow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Obsługa projektu pn: Unowocześnienie infrastruktury w celu zwiększenia efektywności jednostki publicznej służby krwi" w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Unowocześnienie infrastruktury w celu zwiększenia efektywności jednostki publicznej służby krwi” współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020 - środki REACT EU
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72224000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2.000 zł w formach dopuszczonych ustawą PZP. Numer konta Zmawiającego: 23 1130 1150 0012 1266 5320 0004 (Bank Gospodarstwa Krajowego).2. Ilekroć w postanowieniach niniejszej Sekcji jest mowa o cenie należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu cenach towarów i usług (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 178).3. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą wyłącznie w walucie polskiej, tzn. w złotych polskich (PLN). Cenę oferty podaje się z zaokrągleniem do jednego grosza, zgodnie z polskim systemem płatniczym. Zaokrąglenia cen w złotych należy dokonać do dwóch miejsc po przecinku według zasady: końcówki poniżej 0,5 grosza pomniejsza się, a końcówki równe i powyżej 0,5 grosza zaokrągla się do 1 grosza.4. Podatek VAT należy naliczyć zgodnie z obowiązującymi przepisami o podatku od towarów i usług. Cenę oferty należy przedstawić jako cenę brutto zawierającą podatek od towarów i usług (VAT) w należnej wysokości.5. Sposób zapłaty i rozliczenia za realizację niniejszego zamówienia, określone zostały w Istotnych Postanowieniach Umowy (Załącznik nr 1 do SWZ).6. Zaoferowana cena ofertowa brutto winna uwzględniać wszystkie koszty, należne podatki i opłaty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w szczególności Istotnych Postanowień Umowy.7. Zgodnie z art. 225 ustawy, jeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, zamawiający w celu oceny takiej oferty. doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.8. Jeżeli wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego w zakresie podatku VAT należy wskazać nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazać ich wartość bez kwoty podatku. Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Zamawiający jest zarejestrowany dla potrzeb transakcji wewnątrzwspólnotowych i posiada NIP PL678-27-26-055.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:1.1. Spełniają warunek dotyczący zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.1.2. Spełniają warunek udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej w zakresie posia-dania: odpowiedniej polisy Ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w wysokości co najmniej 1.000.000,00 zł.1.3. Spełniają warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznych i zawodowych, a w tym zakresie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie:i. minimum trzy zamówienia, spełniające następujące wymagania:(a) każde zamówienie polegało na kompleksowej obsłudze projektu polegającej na rozliczeniu projektów współfinansowanych z funduszy Unijnych lub Norweskich, zarządzaniu projektem, wykonywaniu czynności związanych z promocją, monitoringiem i sprawozdawczością oraz obejmowało swoim za-kresem także kompleksową obsługę prawną projektu w tym świadczenie usług w zakresie zamówień publicznych tj. przygotowanie i przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznegoprzy czym:- łączna wartość projektów wynosiła co najmniej 20.000.000,00 zł brutto, w tym co najmniej jeden o wartości 10.000.000,00 zł brutto.- przynajmniej jeden projekt obejmował swym zakresem wykonanie robót budowlanych,- przynajmniej jeden projekt obejmował swym zakresem dostawę i instalację sprzętu.Uwaga: pod pojęciem "Zamówienia" Zamawiający rozumie umowę. W przypadku gdy wartość wyka-zywanych zamówień (umów) jest określona w innej walucie niż PLN, dokonane zostanie przeliczenie tej wartości na PLN na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli kursów średnich NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu.ii. dysponuje lub będzie dysponował:a) jedną osobą pełniącą funkcje Koordynator Projektu - odpowiedzialną na nadzór merytoryczny i organizacyjny nad realizacją przedmiotu zamówienia ze strony Wykonawcy, kontrolę i koordynowanie pracy personelu Wy-konawcy, kontrolę formalną i merytoryczną dokumentów opracowanych lub weryfikowanych przez Wykonawcę, posiadającą:- znajomość zasad zarządzania projektami potwierdzoną posiadanym ważnym certyfikatem,- doświadczenie w prowadzeniu dokumentacji zarządczej w co najmniej 2 projektach,- doświadczenie w prowadzeniu rejestru ryzyk wraz z monitorowaniem i zarządzaniem ryzykiem w co najmniej 1 projekcie,- doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika/ Koordynatora Projektu w co najmniej 3 projektach w całym okresie ich trwania (tj. w fazie planowania, realizacji i odbioru) o łącznej wartości projektów co najmniej 20.000.000,00 zł brutto, w tym co najmniej jeden o wartości 10 000.000,00 zł brutto.b) przynajmniej jedną osobą pełniąca funkcje Specjalisty ds. rozliczeń – odpowiedzialną na doradztwo w zakresie planowania finansowego, nadzór finansowy nad realizacją projektu i prowadzenie rozliczeń projektu po stronie Wykonawcy, posiadającą:- doświadczenie w prowadzeniu dokumentacji dot. sprawozdawczości i raportowania w co najmniej 2 projektach,- przynajmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie rozliczania projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej przejawiające się w pełnieniu funkcji osoby ds. rozliczeń w co najmniej 3 projektach w całym okresie ich trwania (tj. w fazie planowania, realizacji i odbioru) o łącznej wartości projektów co najmniej 20.000.000,00 zł brutto, w tym co najmniej jeden o wartości 10.000.000,00 zł brutto.c) przynajmniej jedną osobą pełniącą funkcje Specjalisty ds. księgowych - odpowiedzialną za doradztwo w za-kresie poprawności prowadzenia ksiąg rachunkowych posiadającą:- przynajmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie rozliczania projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej przejawiające się w pełnieniu funkcji osoby ds. rozliczeń/księgowych w co najmniej 3 projektach w całym okresie ich trwania (tj. w fazie planowania, realizacji i odbioru) o łącznej wartości projektów co najmniej 20.000.000,00 zł brutto, w tym co najmniej jeden o wartości 10.000.000,00 zł brutto.- wykształcenie wyższe kierunkowe /posiadającą minimum kwalifikacje pierwszego stopnia w rozumieniu ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym ( Dz.U. z 2012 r. poz. 672 z późn. zm.)/ z zakresu rachunkowości lub posiadającą uprawnienia do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych.b) Radcą prawnym/adwokatem (lub prawnikiem zagranicznym posiadającym uprawnienia do świadczenia po-mocy prawnej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej Dz. U. z 2002 r. Nr 126, poz. 1069, z pózn. zm.) posiadającym: minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w świadczeniu po-mocy prawnej jako radca prawny/adwokat, w tym w szczególności w zakresie Prawa zamówień publicznych i Prawa budowlanego oraz doświadczenie w prowadzeniu obsługi prawnej minimum 2 projektów o łącznej wartości projektów co najmniej 20.000.000,00 zł brutto, w tym co najmniej jeden o wartości 10.000.000,00 zł brutto, a także doświadczenie w przygotowaniu i przeprowadzeniu minimum 5 postępowań o udzielenie za-mówienia publicznego w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz doświadczenie w reprezentacji Za-mawiającego przed Krajową Izbą Odwoławczą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-01-23

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach