Przetargi.pl
Zarządzanie projektem oraz prowadzenie zajęć w ramach projektu pn.: Nauka kluczem do lepszej przyszłości w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Gmina Płoty ogłasza przetarg

  • Adres: 72-310 Płoty, Pl. Konstytucji 3 Maja 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 3851415 , fax. 91 3851866
  • Data zamieszczenia: 2013-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Płoty
    Pl. Konstytucji 3 Maja 1 1
    72-310 Płoty, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 3851415, fax. 91 3851866
    REGON: 85718232420000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ploty.pl www.bip.ploty.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zarządzanie projektem oraz prowadzenie zajęć w ramach projektu pn.: Nauka kluczem do lepszej przyszłości w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegającą na zarządzaniu projektem oraz prowadzeniu zajęć w ramach projektu pn. Nauka kluczem do lepszej przyszłości realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Przedmiotowy projekt jest realizowany przez Gminę Płoty Miejsce realizacji: Szkła Podstawowa w Wicimicach z siedzibą w Modlimowie, Gmina Płoty. PAKIET I: Koordynator Projektu: Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy: 1. Nadzór nad przepływem informacji. 2. Bezpośredni nadzór nad prawidłową realizacją projektu. 3. Obecność w Szkole Podstawowej w Wicimicach z siedzibą w Modlimowie min. 3 x tygodniowo oraz min. 2 x tygodniowo w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Miejskim w Płotach. 4. Opis faktur/ rachunków w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Miejskim w Płotach. 5. Monitorowanie i koordynacja pracy kadry. 6. Terminowa realizacja harmonogramu i budżetu. 7. Nadzór nad procedurami PZP. 8. Sporządzanie wniosków o płatność. 9. Wykonywania czynności administracyjnych związanych z realizacją projektu. 10. Dokonywania systematycznej kontroli uzyskanych efektów. 11. Promocji projektu w mediach (prasa, radio) oraz poprzez plakaty, ulotki, broszurę informacyjną w szkole i innych instytucjach współpracujących na terenie powiatu gryfickiego. 12. Kontaktów z partnerami w zakresie działań promocyjno - informacyjnych. 13. Współpraca z Asystentem Koordynatora Projektu, specjalistą ds. księgowych, specjalistą do PZP, Dyrektorem szkoły. 14. Wykonywania czynności administracyjnych związanych z realizacją projektu. 15. Przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz. 1024), 16. Niezwłoczne udostępnianie dokumentacji z zakresu realizacji umowy na żądanie uprawnionemu przedstawicielowi Zamawiającego, organowi kontrolującemu. 17. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadań zapewniających wykonanie projektu w wymiarze 70 godzin miesięcznie. PAKIET II: Asystent Koordynatora: Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy: 1. Bieżąca realizacja zadań wynikających z projektu i współpracy z Koordynatorem projektu. 2. Obecność każdego dnia podczas zajęć, z możliwością pracy soboty. 3. Wykonywania czynności administracyjnych związanych z realizacją projektu. 4. Organizacji zajęć wynikających z wniosku i harmonogramu projektu. 5. Współpracy z wykładowcami w zakresie przygotowania szczegółowego programu zajęć, w tym nadzór nad prawidłową realizacją zajęć. 6. Wykonywania zadań składających się na proces rekrutacji. 7. Monitorowania uczestnictwa Beneficjentów. 8. Organizacji i koordynacji promocji projektu. 9. Prowadzenia bieżącej dokumentacji projektu w oparciu o obowiązujące zapisy. 10. Zapewnienia terminowej realizacji zadań wynikających z harmonogramu realizacji projektu. 11. Dokonywania systematycznej kontroli uzyskanych efektów. 12. Prowadzenia bieżącej statystyki projektu (archiwum). 13. Tworzenia bazy uczestników projektu. 14. Sporządzania sprawozdań z realizacji projektu. 15. Kontaktów z partnerami w zakresie działań promocyjno - informacyjnych. 16. Przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz. 1024), 17. Niezwłoczne udostępnianie dokumentacji z zakresu realizacji umowy na żądanie uprawnionemu przedstawicielowi Zamawiającego, Koordynatorowi Projektu, organowi kontrolującemu. 18. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadań zapewniających wykonanie projektu w wymiarze 50 godzin miesięcznie. PAKIET III: Prowadzenie zajęć dydaktyczno- wyrównawczych z języka polskiego godz. : 244 lekcyjnych (45 minut) PAKIET IV: Prowadzenie zajęć dydaktyczno- wyrównawczych z matematyki godz. : 244 lekcyjnych (45 minut) PAKIET V: Prowadzenie zajęć dydaktyczno- wyrównawczych z języka niemieckiego godz. : 244 lekcyjnych (45 minut) PAKIET VI: Prowadzenie koła zainteresowań pn.: W świecie kultury grupa dzieci młodszych kl. I - III godz. : 130 lekcyjnych (45 minut) PAKIET VII: Prowadzenie koła zainteresowań pn.: W świecie kultury grupa dzieci starszych kl. IV - VI godz. : 130 lekcyjnych (45 minut) PAKIET VIII: Prowadzenie koła zainteresowań pn.: W świecie barw i dźwięków grupa dzieci młodszych kl. I - III godz. : 130 lekcyjnych (45 minut) PAKIET IX: Prowadzenie koła zainteresowań pn.: W świecie barw i dźwięków grupa dzieci starszych kl. IV - VI godz. : 130 lekcyjnych (45 minut) PAKIET X: Prowadzenie koła zainteresowań pn.: Młody Informatyk grupa dzieci młodszych kl. I - III godz. : 130 lekcyjnych (45 minut) PAKIET XI: Prowadzenie koła zainteresowań pn.: Młody Informatyk grupa dzieci starszych kl. IV - VI godz. : 130 lekcyjnych (45 minut) PAKIET XII: Prowadzenie koła zainteresowań pn.: Młody Odkrywca grupa dzieci młodszych kl. I - III godz. : 130 lekcyjnych (45 minut) PAKIET XIII: Prowadzenie koła zainteresowań pn.: Młody Odkrywca grupa dzieci starszych kl. IV - VI godz. : 130 lekcyjnych (45 minut) PAKIET XIV: Prowadzenie koła zainteresowań pn.: Język niemiecki w praktyce grupa dzieci młodszych kl. I - III oraz grupa dzieci starszych kl. IV - VI godz. :130 lekcyjnych (45 minut) PAKIET XV - prowadzenie warsztatów z zakresu poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów/uczennic z klasy przez Psychologa - 206godz. (60 minut) PAKIET XVI - prowadzenie warsztatów z zakresu poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów/uczennic przez Pedagoga - 187 godz. (60 minut) Do obowiązków wykonawcy który złoży ofertę w ramach pakietów od III do XVI należeć będzie: 1. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy: 1.1przygotowanie szczegółowego programu zajęć w formie pisemnej i przedstawienie go do zatwierdzenia dyrektorowi szkoły, w której będą realizowane zajęcia, o których mowa § 1 umowy - w terminie 5 dni od podpisania umowy oraz niezwłoczne dostarczenie go Zamawiającemu, 1.2 przeprowadzenie zajęć zgodnie z programem i harmonogramem zatwierdzonym przez dyrektora szkoły, w której będą realizowane zajęcia, o których mowa § 1 umowy, 1.3 niezwłoczne informowanie dyrektora szkoły o każdym przypadku uniemożliwiającym mu realizację zajęć zgodnie z harmonogramem, 1.4 zapewnienie ładu i porządku w czasie zajęć, bezpieczeństwa uczniów uczestniczącym w zajęciach oraz zgodnego z przeznaczeniem użytkowania sprzętu, materiałów i pomocy dydaktycznych, 1.5 bieżące dokumentowanie prowadzonych zajęć w dzienniku zajęć oraz bieżąca kontrola frekwencji i monitorowania osiągnięć uczniów, 1.6 przeprowadzenie i dokonanie zbiorczej analizy ankiet ewaluacyjnych (których treść uzgodniona będzie wcześniej z dyrektorem szkoły) na pierwszych i ostatnich zajęciach w każdym semestrze oraz w każdej grupie i przekazanie analizy dyrektorowi w terminie 14 dni od zakończenia zajęć w danym semestrze. 1.7 sporządzenie raportu z realizacji zajęć po ich zakończeniu i złożenia go dyrektorowi szkoły wraz z ostatnim rachunkiem/fakturą, 1.8 przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz. 1024), 1.9 niezwłoczne udostępnianie dokumentacji z zakresu realizacji umowy na żądanie uprawnionemu przedstawicielowi Zamawiającego, dyrektorowi szkoły, organowi kontrolującemu. 2. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za: 2.1 bezpieczeństwo uczniów w czasie trwania zajęć, 2.2 jakość i terminowość prowadzonych zajęć, 2.3 szkody wyrządzone przez swoje działania lub zaniechania podczas wykonywania przedmiotu umowy, 2.4 wykorzystanie sprzętu i materiałów dydaktycznych zakupionych, w ramach projektu zgodnie z ich przeznaczeniem do realizacji dodatkowych zajęć oraz dbałość o ich należyty stan.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ploty.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach