Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta Miasta ogłasza przetarg
- Adres: 41-902 Bytom, ul. Parkowa 2
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2836301 , fax. 032 2836344
- Data zamieszczenia: 2010-01-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta Miasta
ul. Parkowa 2 2
41-902 Bytom, woj. śląskie
tel. 032 2836301, fax. 032 2836344 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.bytom.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zarządzanie nieruchomościami w 2010 r - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zarządzaniu nieruchomościami będącymi w posiadaniu Gminy Bytom, w skład których wchodzą: 1)Nieruchomości zabudowane stanowiące własność Skarbu Państwa określone w zał.A1 2)Nieruchomości Gminy Bytom nieprzekazane w użytkowanie określone w zał.A2 3)Powierzchnie zewnętrzne i wewnętrzne do sprzątania nieruchomości Skarbu Państwa określone w zał.B1 4)Powierzchnie zewnętrzne i wewnętrzne do sprzątania nieruchomości Gminy Bytom nieprzekazane w użytkowanie określone w zał.B2 5) Garaże Skarbu Państwa określone w zał.C1 6) Garaże Gminy Bytom nieprzekazane w użytkowanie określone w zał.C2 Podane w załącznikach wielkości zarządzanych powierzchni określone są na dzień 31.10.2009r. i stanowią podstawę do obliczenia łącznej ceny ofertowej brutto . Powyższe wielkości mogą w trakcie realizacji umowy ulec zmianie w związku z sukcesywnym przekazywaniem nieruchomości do użytkowania, bądź przyjmowania na majątek Gminy. Szczegółowe warunki realizacji niniejszego zamówienia określają postanowienia umowne. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703300003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2)spełnią warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, poprzez: a) wykazanie, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę polegającą na zarządzaniu nieruchomościami, o wartości usługi co najmniej 500 000,00 zł brutto i przedłoży dokument potwierdzający jej należyte wykonanie/wykonywanie. W przypadku usług wykonywanych, Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku jeżeli przed upływem terminu składania ofert nastąpiła realizacja niniejszej usługi na kwotę co najmniej 500 000,00 zł brutto. b) dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w zakresie posiadanych uprawnień, tj. minimum: - 1 licencjonowany zarządca nieruchomości, - 2 osoby z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej posiadające aktualne zaświadczenie o wpisie na listę Izby Inżynierów Budownictwa, - 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadająca aktualne zaświadczenie o wpisie na listę Izby Inżynierów Budownictwa, - 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych posiadająca aktualne zaświadczenie o wpisie na listę Izby Inżynierów Budownictwa. c) wykazanie, że dysponuje lub będzie dysponował minimum 5 jednostkami organizacyjnymi odpowiedzialnymi za zarządzanie zasobem mieszkaniowym na terenie Gminy Bytom, umiejscowionymi co najmniej w dzielnicach Łagiewniki, Stroszek, Miechowice i w Śródmieściu. 2.Zamawiający oceni spełnienie w/w warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w cz. VI siwz. Dokumenty załączone do oferty weryfikowane będą wg formuły spełnia- nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca winien przedłożyć : 1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku osób fizycznych - oświadczenia w zakresie art.24 ust.1 pkt 2 ustawy (vide: załącznik nr 1 do specyfikacji); 2.W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca winien przedłożyć : 1)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, 2)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, 3)wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, 4)oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.bytom.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Administrowanie Targowiskiem miejskim na Placu Targowym w Raciborzu
Dodano: 2016-05-13 - Zarządzanie i administrowanie komunalnym zasobem lokalowym miasta Lublińca
Dodano: 2015-04-07 - zarządzanie lokalami mieszkalnymi Skarbu Państwa
Dodano: 2014-10-30 - Zarządzanie komunalnym zasobem mieszkaniowym Gminy Wojkowice
Dodano: 2014-06-20 - Zarządzanie i administrowanie komunalnym zasobem lokalowym miasta Lublińca
Dodano: 2014-02-14 - Zarządzanie lokalami Skarbu Państwa.
Dodano: 2013-12-19 - Administrowanie w imieniu Gminy Czeladź targowiskiem miejskim w 2014 roku
Dodano: 2013-12-10 - Administrowanie cmentarzami komunalnymi będącymi własnością miasta Tychy położonymi w Tychach przy ul. Cmentarnej i Barwnej
Dodano: 2013-12-06 - Zarządzanie zasobem mieszkaniowym Gminy Toszek
Dodano: 2013-12-02 - Administrowanie w imieniu Gminy Czeladź targowiskiem miejskim w 2014 roku
Dodano: 2013-11-29