Gmina Gołdap ogłasza przetarg
- Adres: 19-500 Gołdap, Plac Zwycięstwa 14
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 87 6156000 , fax. 87 6150800
- Data zamieszczenia: 2012-02-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Gołdap
Plac Zwycięstwa 14 14
19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 87 6156000, fax. 87 6150800
REGON: 79067123100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.goldap.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zarządzanie nieruchomościami i mieszkaniowym zasobem gminy na terenie miasta i gminy Gołdap - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie nieruchomościami i mieszkaniowym zasobem gminy Gminy Gołdap, o łącznej powierzchni użytkowej 19 446,78 m? w skład którego wchodzą (stan dzień 31.01.2012 r.): - lokale mieszkalne w budynkach 100% gminnych 2.617,51 m? - lokale użytkowe w budynkach 100% gminnych 248,62 m? - lokale socjalne w budynkach 100% gminnych 1.188,80 m? - lokale mieszkalne we wspólnotach mieszkaniowych 12.853,37 m? - lokale użytkowe we wspólnotach mieszkaniowych 1.089,87 m? - garaże 121,39 m? - budynki gospodarcze 1.327,22 m? Szczegółowy wykaz nieruchomości i mieszkaniowego zasobu gminy stanowi załącznik nr 8 SIWZ 2) Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie nieruchomościami będącymi własnością, będącą w samoistnym posiadaniu lub współwłasności Zamawiającego - Gminy Gołdap. 3) Wykonawca w ramach świadczenia usług zarządzania w ww. zakresie, zobowiązany będzie w szczególności do: - zawierania, dokonywania zmian i rozwiązywania w imieniu Zamawiającego umów najmu, dzierżawy, użyczenia, ubezpieczenia i innych stosunków prawnych związanych ze sprawowanym zarządem, - odbiór lokali od dotychczasowych użytkowników, dozór nad ruchomościami pochodzącymi z tych lokali, - rozliczania mediów i usług dla finalnych odbiorców, - ustalania zasad rozliczeń z tytułu zużycia wody i odprowadzania ścieków oraz wywozu nieczystości, - analiz i kontroli merytorycznej kosztów związanych z zawartymi umowami, - prowadzenia dla każdego lokalu kompletu dokumentów (m. in. protokół odbioru, umowa najmu itp.) - prowadzenia i przetwarzania baz danych osobowych i prowadzenia komputerowej ewidencji zarządzanych zasobów, - kontroli prawidłowości wykorzystania lokali, - zabezpieczenia wolnych lokali przed dewastacją, - przyjmowania interwencji, podań, wniosków i ich rozpatrywania, - naliczania czynszów i innych opłat dotyczących zajmowanych nieruchomości, - przyjmowanie czynszów i innych opłat dotyczących zajmowanych nieruchomości oraz przekazywanie ich właścicielowi, - prowadzenie spraw związanych z wystawianiem faktur z tytułu czynszów za lokale użytkowe, - prowadzenie spraw windykacyjnych, sądowych i egzekucyjnych związanych z zarządzanym zasobem, - monitorowanie wpłat dokonywanych przez najemców i informowanie na bieżąco o powstałych zadłużeniach Opiekę Społeczną (w związku z przyznawaniem dodatków mieszkaniowych) , - przygotowywanie i przedkładanie Zamawiającemu wniosków dotyczących umarzania nieściągalnych należności z tytułu czynszów i innych opłat zależnych od właściciela związanych z eksploatacją lokalu wraz z odsetkami, - prowadzenie ewidencji zarządzanych nieruchomości oraz jej bieżąca aktualizacja, - prowadzenie ewidencji przychodów i kosztów oraz rejestrów VAT, - składanie sprawozdań miesięcznych, półrocznych i rocznych o stanie przychodów, kosztów oraz należności i zobowiązań dotyczących zarządzanych nieruchomości, - możliwości codziennego kontaktu z Zamawiającym celem wyjaśnień i uzgodnień dotyczących gospodarki lokalami, - opracowywanie i przedkładanie Zamawiającemu planu przychodów i kosztów dotyczących zarządzanych nieruchomości na rok następny w terminie do 30 września, - opracowywanie i przedkładanie Zamawiającemu planu remontów na rok następny w terminie do 30 września, - realizowanie remontów i robót budowlanych w oparciu o zatwierdzony przez zamawiającego ww. plan, poprzez typowanie, zlecanie, nadzór i odbiór robót z zachowaniem przepisów Prawo zamówień publicznych i Prawo Budowlane na zasadzie każdorazowego zastępstwa inwestycyjnego, - nadzoru bieżącej konserwacji i remontów budynków i lokali, w tym zapewnienie warunków technicznych użytkowania budynków na poziomie zapewniającym bezpieczeństwo ludzi i mienia poprzez przeprowadzanie drobnych napraw oraz usuwanie awarii i ich skutków. Zarządca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji technicznej budynków (książki obiektu itp.) dokonywania przeglądów prawem przewidzianych oraz prowadzenia nadzoru technicznego, - kontroli wyposażenia nieruchomości w urządzenia służące do gromadzenia odpadów, utrzymywania stanowisk na odpady stałe w czystości oraz kontrolę racjonalnej częstotliwości wywozu odpadów, - kontroli utrzymywania czystości w częściach wspólnego użytkowania budynków, posesjach, - kontroli odśnieżania i usuwania śliskości ciągów komunikacyjnych posesji oraz chodników przyległych, - zapewnienia pogotowia awaryjnego, - współpracy z właściwymi przedmiotowo Wydziałami Urzędu Miejskiego Gołdap, - zawierania umów w imieniu i na rzecz Zamawiającego na dostawę energii elektrycznej, wody, odprowadzania ścieków, wywozu nieczystości, usług kominiarskich, konserwacji, remontów, usuwania awarii urządzeń technicznych - prowadzenia na terenie miasta Gołdapi biura obsługi najemców, pomieszczenia kasy czynnych od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-15.00, pogotowia technicznego z pełnieniem w czasie dni wolnych dyżuru pod ustalonym nr telefonu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703300003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goldap.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zarządzanie gminnym zasobem nieruchomości Gminy Orzysz w okresie od 01.08.2016 r. do 31.07.2019 r
Dodano: 2016-06-30 - Zarządzanie lokalami komunalnymi Gminy Miejskiej Górowo Iławeckie
Dodano: 2015-12-10 - Administrowanie cmentarzami komunalnymi przy ul. Pieniężnego - Iławskiej w Suszu
Dodano: 2015-12-07 - Zarządzanie cmentarzami komunalnymi w Iławie. Postępowanie znak ZP.271.45.2015
Dodano: 2015-11-20 - Zarządzanie Gminnym zasobem nieruchomości Gminy Pieniężno w okresie od 1 stycznia 2016 roku do 31 grudnia 2018 roku.
Dodano: 2015-11-10 - Usługa zarządzania nieruchomościami Gminy Miejskiej Kętrzyn
Dodano: 2015-06-16 - Zarządzanie gminnym zasobem nieruchomości miasta Giżycka w okresie od 01.07.2015 - 30.06.2017
Dodano: 2015-06-03 - Zarządzanie gminnym zasobem nieruchomości gminy Orzysz w okresie od 01.08.2015 r. do 31.07.2016 r
Dodano: 2015-06-02 - Zarządzanie cmentarzami komunalnymi w Iławie. Postępowanie znak ZP.271.41.2014
Dodano: 2014-11-20 - Wybór zarządcy na zarządzanie zasobami mieszkaniowymi, lokalami użytkowymi i terenami Gminy Miasto Mrągowo
Dodano: 2014-11-03