Przetargi.pl
Wybór zarządcy na zarządzanie zasobami mieszkaniowymi, lokalami użytkowymi i terenami Gminy Miasto Mrągowo

Gmina Miasto Mrągowo ogłasza przetarg

  • Adres: 11-700 Mrągowo, ul. Królewiecka 60A
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 74190 00 , fax. 89 7412874
  • Data zamieszczenia: 2014-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Mrągowo
    ul. Królewiecka 60A 60A
    11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 74190 00, fax. 89 7412874
    REGON: 51074342700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mragowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wybór zarządcy na zarządzanie zasobami mieszkaniowymi, lokalami użytkowymi i terenami Gminy Miasto Mrągowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Zarządzanie lokalami i budynkami Gminy Miasto Mrągowo 1. Budynki mieszkalne i niemieszkalne stanowiące własność Gminy Miasto Mrągowo: 1/ zawieranie umów na dostawę mediów (woda, energia elektryczna, energia cieplna) i świadczenie usług (zaopatrzenie w pojemniki na odpady, usługi kominiarskie i in.), 2/ prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem czystości nieruchomości, a w szczególności: - w zakresie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz ustawy o odpadach: a) dwa razy w tygodniu (od poniedziałku do piątku) zamiatanie sieni, korytarzy, podestów i stopni schodowych, b) dwa razy w tygodniu (od poniedziałku do piątku) wycieranie kurzu z poręczy schodowych, balustrad, parapetów okien i rur, c) raz w tygodniu sprzątanie (zamiatanie) korytarzy piwnicznych, wózkowni, pralni, d) raz w miesiącu sprzątanie strychów i suszarni - w miarę potrzeb częściej, e) w odstępach dwutygodniowych mycie klatek schodowych budynków (sienie, korytarze, podesty, stopnie, podstopnie, balustrady schodowe wraz z podchwytami) f) raz w miesiącu mycie pralni, suszarni, wózkowni, g) raz w miesiącu mycie drzwi do budynków i pomieszczeń ogólnodostępnych - w miarę potrzeb częściej, h) raz na dwa miesiące mycie ścian z glazury lub malowanych olejno, okien na klatkach schodowych i w pomieszczeniach ogólnodostępnych - w miarę potrzeb częściej. - w zakresie utrzymania stanu sanitarnego: i) tępienie gryzoni i insektów, zgodnie z wymaganiami j) regularna dezynfekcja zsypów i śmietników, k) dyscyplinowanie najemców posiadającym psy i koty o konieczności przestrzegania przepisów porządkowych ( w tym usuwanie odchodów) l) oczyszczanie odprowadzeń rur spustowych, okienek piwnicznych i studzienek, m) wywieszanie flag w okresie świąt państwowych i innych uzgodnionych ze zleceniodawcą uroczystości, n) utrzymanie w sprawności oraz wymiana szafek i tablic ogłoszeniowych w budynkach, o) niezwłoczne informowanie zleceniodawcy o przypadkach dewastacji, zniszczeń, kradzieży wyposażenia w budynku, zagrożeniu pożarowym, p) wykonywanie innych czynności w zakresie porządku i czystości wynikających z obowiązujących przepisów i zarządzeń organów kontroli zawodowej. 3/ sprawdzanie i rozliczanie faktur za media i usługi, 4/ zlecanie w porozumieniu ze zleceniodawcą napraw konserwacyjnych i kontrola ich realizacji, 5/ zabezpieczenie przed włamaniem i kradzieżą obiektów, lokali zwalnianych przez najemców, zapewniające brak dostępu osób postronnych do lokali i budynków nieużytkowanych, po uzgodnieniu zakresu zabezpieczeń ze Zleceniodawcą, 6/ wystawianie faktur za usługi, 7/ sporządzanie wymaganej sprawozdawczości. 2. Lokale mieszkalne, lokale użytkowe, i inne pomieszczenia stanowiące własność Gminy Miasto Mrągowo 1/ zgłaszanie, z wyprzedzeniem informacji o zwalnianych lokalach; przyjmowanie lokali od najemców prowadzenie rozliczenia z najemcami oraz prowadzenie spraw związanych z zawieraniem umów najmu z nowym najemcą wskazanym przez Zleceniodawcę oraz umów w przypadku zamiany mieszkań między najemcami, zgodnie z obowiązującymi powszechnie przepisami i prawem miejscowym, 2/ dokonywanie zmian umów najmu w zakresie: - wysokości czynszu, metrażu, ilości osób do naliczania opłat eksploatacyjnych (mediów), zmiany przeznaczenia lokalu, a) potwierdzanie różnego rodzaju wniosków, druków dotyczących zajmowanego przez najemcę lokalu, b) prowadzenie ewidencji indywidualnych wodomierzy w lokalach i odczytywanie ich wskazań - analiza zużycia wody, c) prowadzenie innych spraw związanych z zarządzaniem lokalami, wynikających z przepisów powszechnie obowiązujących oraz prawa miejscowego, a przede wszystkim z uchwały organu Zleceniodawcy o wieloletnim programie gospodarowania zasobem gminy i zasadach wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy, d) zabezpieczanie przed włamaniem i kradzieżą obiektów zwalnianych, zapewniające brak dostępu osób postronnych do lokali i budynków nie użytkowanych, zakres zabezpieczeń będzie każdorazowo uzgodniony ze Zleceniodawcą, e) rozpatrywanie wniosków najemców i prowadzenie korespondencji. II. Zarządzanie terenami Gminy Miasto Mrągowo związanymi z działką zabudowaną komunalnym budynkiem mieszkaniowym - w myśl ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Organizowanie i nadzór nad realizacją usług: 1. w zakresie utrzymania w czystości terenów i chodników oraz odśnieżania terenów i innych ciągów komunikacyjnych: 1) codzienne oczyszczanie powierzchniowe terenów (od poniedziałku do piątku) oraz w razie potrzeby, po zgłoszeniu Zleceniodawcy w dniu ustawowo wolne od pracy. 2) bieżące sprzątanie chodników przez 7 dni w tygodniu, 3) bieżące odśnieżanie przez 7 dni w tygodniu chodników, innych ciągów komunikacyjnych, dojść do klatek schodowych, dojść i dojazdów do śmietników, dojść do przejść dla pieszych - po opadach nocnych najpóźniej do godz. 7.00, po opadach dziennych do odśnieżania należy przystąpić najpóźniej w ciągu dwóch godzin od ustania intensywnych opadów, 4) usuwanie śliskości, lodu i gołoledzi z chodników oraz innych ciągów komunikacyjnych i dojść do klatek schodowych; zaopatrzenie w piasek nieruchomości, 5) stałe utrzymanie w terenie drożności odpływu wody z topniejącego śniegu i lodu, 6) sprzątanie i wywiezienie piasku pozimowego. 2. w zakresie utrzymania zieleni: 1) stała opieka na zielenią poprzez sprzątanie z zanieczyszczeń trawników, kwietników, konserwacja terenów zieleni 2) koszenie trawy w ciągu sezonu 2 razy w miesiącu, jej zgrabienie i wywóz, 3) przycinanie gałęzi krzewów, drobnej zieleni oraz odrostów drzew, usuwanie opadłych gałęzi, 4) pielęgnacja istniejących rabat kwiatowych, systematyczne odchwaszczanie, 5) bieżąca rekultywacja trawników i kwietników przydomowych, 6) grabienie i usuwanie liści w okresie jesiennym na bieżąco, 7) dokonywanie nie rzadziej niż 2 razy w roku wymiany piasku w piaskownicach - utrzymywanie ich w ciągłej czystości. 3. w zakresie utrzymania stanu sanitarnego: 1) dbałość o systematyczne opróżnianie pojemników na odpady, utrzymanie w odpowiednim stanie higieniczno - sanitarnym pojemników oraz przyległego terenu, 2) zwracanie uwagi najemcom posiadającym psy i koty o konieczności utrzymania czystości - sprzątanie odchodów, wyprowadzanie psów na smyczy. 4. inne: 1) bieżące porządkowanie ze złożonych odpadów terenu wokół śmietników, 2) oczyszczanie odprowadzeń rur spustowych, wpustów wraz z przykanalikami, 3) zaopatrzenie we flagi nieruchomości w okresie świąt państwowych i innych uroczystości, 4) utrzymanie w sprawności szafek i tablic ogłoszeniowych, ogrodzeń. Usuwanie graffiti, plakatów ogłoszeń oraz naklejek, 5) niezwłoczne informowanie o przypadkach dewastacji, zniszczeń, kradzieży wyposażenia, zagrożeniu pożarowym, 6) wykonywanie innych czynności w zakresie utrzymania czystości i porządku, wynikających z obowiązujących przepisów i zarządzeń organów kontroli zawodowej. III. Obsługa techniczno - eksploatacyjna. 1. Lokale komunalne: 1) przygotowywanie i przedstawianie do zaakceptowania przez Zleceniodawcę planów remontów koniecznych do podjęcia ze względów na wydane orzeczenia i ekspertyzy, ogólny stan techniczny oraz uzasadnione wnioski najemców, 2) organizowanie napraw i nadzór nad wymianą w szczególności: wewnętrznych instalacji wodociągowych, gazowych, c.o., c.w., wewnętrznej instalacji kanalizacyjnej, elektrycznej, instalacji anten zbiorczych - w zakresie określonym przez Zleceniodawcę, 3) organizowanie czynności w szczególności: wymiany pieców grzewczych, stolarki okiennej drzwiowej oraz podłóg, posadzek i wykładzin podłogowych, a także innych robót budowlanych - w zakresie określonym przez Zleceniodawcę, 4) organizowanie i nadzór nad przeprowadzanymi remontami w lokalach nie zasiedlonych - w zakresie określonym przez Zleceniodawcę, 5) sporządzanie kosztorysów prac budowlanych oraz przekazywanie do weryfikacji przez Zleceniodawcę, 6) przygotowanie materiałów do ogłoszenia przetargów na wykonanie robót remontowych, ogłaszanie, rozstrzyganie przetargów, przekazywanie placu budowy oraz odbiór robót, 7) zlecanie opracowania dokumentacji technicznych i uzyskiwanie wszelkich uzgodnień potrzebnych do rozpoczęcia robót budowlanych - zgodnie z Prawem budowlanym i rozporządzeniami wykonawczymi - w zakresie określonym przez Zleceniodawcę, 8) likwidacja powstałych w lokalach szkód z przedstawicielami firm ubezpieczeniowych, 9) rozpatrywanie i załatwianie korespondencji i realizacja wniosków Zleceniodawcy i najemców; sporządzanie stosownych opinii, opracowań i wyliczeń, 10) fakturowanie wykonywanych prac. 11) inne czynności wynikające, nie wymienione powyżej a wynikające z umowy, 2. Budynki Gminy Miasto Mrągowo: 1) zlecanie przeglądów technicznych, dokonywanie przeglądów na potrzeby Zleceniodawcy, 2) przygotowywanie i przedstawianie do zaakceptowania przez Zleceniodawcę planów remontów koniecznych po podjęcia ze względu na wydane orzeczenia i ekspertyzy, ogólny stan techniczny oraz uzasadnione wnioski najemców, 3) podejmowanie działań w zakresie utrzymania należytego stanu technicznego budynków: prace konserwacyjne, remontowe, modernizacyjne, 4) rozpatrywanie i załatwianie korespondencji i realizacja wniosków Zleceniodawcy i najemców, 5) wykonywanie kosztorysów (inwestorskie, powykonawcze) na remonty, oraz przekazywanie do weryfikacji Zleceniodawcy, 6) przygotowywanie, ogłaszanie przetargów na roboty remontowe, rozstrzyganie, przekazywanie placu budowy i odbiór zakończonych prac, 7) zabezpieczanie przed włamaniem i kradzieżą obiektów zwalnianych, zapewniające brak dostępu osób postronnych do lokali i budynków nieużytkowanych, zakres zabezpieczeń będzie każdorazowo uzgodniony ze Zleceniodawcą, 8) prowadzenie analizy zużycia wody i usuwanie przyczyn nadmiernego zużycia wody, 9) przedstawianie właścicielowi potrzeb remontowych budynków, 10) likwidacja powstałych szkód z przedstawicielami firm ubezpieczeniowych, 11) informowanie Zleceniodawcy o stanie technicznym budynków, konieczności wykonania remontu lub rozbiórki, 12) przygotowywanie i przedłożenie Zleceniodawcy sprawozdania finansowego, określającego koszty utrzymania poszczególnych nieruchomości, stanowiących własność Gminy Miasto Mrągowo na zasadach określonych w umowie, w terminie 14-dni od zakończenia umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703300003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 11 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: kryterium społeczne
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/mragowo_gmina_miejska/zamowienia_publiczne/110/status/rodzaj/wzp/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach