Przetargi.pl
Zarządzanie nieruchomościami i lokalami stanowiącymi własność Powiatu Siemiatyckiego

Powiat Siemiatycki ogłasza przetarg

  • Adres: 17-300 Siemiatycze, ul. Legionów Piłsudskiego 3
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 65 66 500 , fax. 85 65 66 501
  • Data zamieszczenia: 2013-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Siemiatycki
    ul. Legionów Piłsudskiego 3 3
    17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie
    tel. 85 65 66 500, fax. 85 65 66 501
    REGON: 05065861100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zarządzanie nieruchomościami i lokalami stanowiącymi własność Powiatu Siemiatyckiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zarządzania nieruchomościami lokalowymi polegające na podejmowaniu decyzji i dokonywaniu czynności mających na celu zapewnienie właściwej gospodarki ekonomiczno-finansowej nieruchomości oraz zapewnienie bezpieczeństwa użytkowania i właściwej eksploatacji nieruchomości w tym bieżącego administrowania zasobem. Zasób Powiatu Siemiatyckiego obejmuje: -lokale mieszkalne w budynkach wspólnot mieszkaniowych o łącznej powierzchni użytkowej 2050,00 m2 -nieruchomości lokalowe o łącznej powierzchni użytkowej 189,17 m2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SIWZ -Opis przedmiotu zamówienia, pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Istotnych Postanowieniach Umowy 2. Do obowiązków Zarządcy należeć będzie: 1) reprezentowanie właściciela w sprawach związanych z zarządzaniem zasobem, a mieszczących się w zakresie uprawnień i obowiązków powierzonych Zarządcy umową, 2) wykonywanie poleceń Właściciela związanych z zarządzaniem zasobem; 3) otwarcie rachunku bankowego w celu wykonywania poprzez ten rachunek rozliczeń związanych z zarządzaniem zasobem; 4) przygotowywanie dokumentów do dochodzenia przez właściciela na drodze sądowej, w postępowaniu upominawczym lub innym należnych przychodów, wynikających z zawartych umów najmu; 5) wykonywanie umów zawartych przez Właściciela z najemcami korzystającymi z zasobu; 6) przechowywanie i zabezpieczanie, a w stosownym czasie archiwizowanie dokumentów i dokumentacji dotyczącej nieruchomości, 7) prowadzenie dla każdego składnika zasobu teczki, zawierającej wszelkie dokumenty dotyczące tego składnika zasobu; 8) udzielanie Właścicielowi, na każde jego żądanie, wyczerpujących informacji o sprawach dotyczących zarządu zasobem, 9) dokonywanie rozliczeń za media dostarczone do zasobu; 10) przedstawianie Właścicielowi kwartalnych sprawozdań finansowych dotyczących zarządzanym zasobem, w terminie jednego miesiąca po zakończeniu kwartału, którego dotyczą; 11) wykonywanie innych czynności niezbędnych do prawidłowego zarządzania zasobem i mieszczących się w granicach zwykłego zarządu; 12) umożliwienie właścicielowi wglądu do przechowywanej dokumentacji dotyczącej zasobu; 13) prowadzenie ewidencji analitycznej czynszów i pozostałych opłat wynikających z zawartych umów najmu składników zasobu na kontach pomocniczych; 14) naliczanie wysokości obciążeń czynszowych w zakresie wysokości czynszu i innych opłat; 15) wskazanie rachunków bankowych, na które najemcy, dzierżawcy i inni użytkownicy zobowiązani są wnosić opłaty związane z korzystaniem z nieruchomości; 16) prowadzenie ewidencji kosztów i przychodów zasobu; 17) prowadzenie ewidencji rozliczeń zasobu właściciela we wspólnotach mieszkaniowych zgodnie z podjętymi uchwałami; 18) prowadzenie indywidualnych rozliczeń najemców i użytkowników z występujących obciążeń i dokonywanych wpłat; 19) składanie rocznych sprawozdań finansowych dotyczących kosztów utrzymania zasobu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703300003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siemiatycz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach