Przetargi.pl
ZARZĄDZANIE MINI PRZYSTANIĄ ŻEGLARSKĄ W RYNIE

Urząd Miasta i Gminy Ryn ogłasza przetarg

  • Adres: 11-520 Ryn, ul. Świerczewskiego 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-87 4293970 , fax. 087 4218034
  • Data zamieszczenia: 2014-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Ryn
    ul. Świerczewskiego 2 2
    11-520 Ryn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-87 4293970, fax. 087 4218034
    REGON: 00052930900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastoryn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZARZĄDZANIE MINI PRZYSTANIĄ ŻEGLARSKĄ W RYNIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem umowy jest kompleksowe zarządzanie mini przystanią żeglarską w Ryn, w skład której wchodzą: dwukondygnacyjny budynek ekologicznej mini przystani, 2 szt. pływających pomostów cumowniczy na 54 stanowiska, pomost stały na 30 stanowisk cumowniczych, stacja podciśnieniowa do odbioru ścieków z jednostek pływających, 2 szt. wiat na wolnym powietrzu, wiata na odpady, uzbrojenie terenu w przyłącze wodociągowe i kanalizacyjne, kanalizacja deszczowa, ciągi pieszo - jezdne z miejscami postojowymi, przyłącze energetyczne, oświetlenie terenu oraz wyposażenie obiektu (ławki, kosze na śmieci, wyposażenie wewnętrzne). 2.Zamawiający powierzy operatorowi zarządzanie nieruchomością zlokalizowaną na działkach oznaczonych nr ewidencyjnym 46/2, 46/3, 47/1, 47/4, 48, 52, 123/4, 123/7, 123/8 w miejscowości Ryn wybudowaną w wyniku realizacji projektu p.n. Budowa ekologicznej mini przystani żeglarskiej wraz z systemami odbioru i segregacji odpadów na wybranych obszarach regionu warmińsko - mazurskiego - Gmina Ryn. 3.Termin przekazania mini przystani do eksploatacji - 01 czerwca 2013 r. 4.Zadania operatora: 1.Operator w ramach zamówienia przyjmuje do wykonania kompleksowe zarządzanie mini przystanią żeglarską wraz z infrastrukturą towarzyszącą. 2.Do obowiązków operatora należy: 1)utrzymanie obiektu w stanie niepogorszonym, w tym między innymi do prowadzenia bieżących napraw wynikających z eksploatacji obiektu, uszkodzeń osób trzecich oraz wystąpienia zdarzeń losowych. 2)prowadzenie działalności zgodnej z przeznaczeniem obiektu w sezonie letnim (01.05 - 30.09): a)odbiór ścieków sanitarnych oraz odbiór i segregacja odpadów z jednostek pływających, b)przeprowadzenie szkoleń z zakresu edukacji ekologicznej skierowanych do dzieci, młodzieży i dorosłych z wykorzystaniem altan i sali wykładowej w budynku kapitanatu (przeszkolonych 100 osób w skali roku), c)wynajem sali wykładowej (prezentacje, szkolenia) oraz dzierżawa miejsc pod działalność gospodarczą (4 miejsca wyposażone w bieżącą wodę i odprowadzanie ścieków oraz energię elektryczną). Wykonawca będzie czerpał korzyści z wynajmu i czynszu dzierżawnego, natomiast Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyrażenia zgody na proponowaną działalność wykonywaną w miejscach do tego przeznaczonych, d)sprawowanie nadzoru osobowego nad nieruchomością w sezonie letnim i poza sezonem, poprzez zapewnienie ochrony obiektu. 3)organizacja trzech imprez związanych z funkcjonowaniem mini przestani w sezonie letnim (regaty, oprawa muzyczna, promocja, zabezpieczenie imprezy od strony zaplecza sanitarnego, bezpieczeństwa ludzi i mienia, opieki medycznej i przeciw pożarowej, jeżeli ich zapewnienie będzie nieodzowne do charakteru imprezy). Program, charakter imprezy oraz termin uzgodnić z Zamawiającym, 4)zapewnienie właściwej eksploatacji i obsługi technicznej zgodnie z wymogami prawa budowlanego, 5)zapewnienie bezpieczeństwa osobom przebywającym w mini przystani, 6)prowadzenie odrębnej ewidencji księgowej dla dokumentowania przychodów i kosztów pochodzących z prowadzonej działalności na mini przystani żeglarskiej zgodnej z warunkami uzyskanego dofinansowania ze środków unii Europejskiej - przychody operacyjne pochodzące z opłat użytkowników za odpady stałe i płynne, odrębnie za odpady stałe i odrębnie za odpady płynne, 7)zapewnienie osiągnięcia oraz udokumentowania wskaźników projektu określonych we wniosku o dofinansowanie ze środków unii Europejskiej: -liczba osób objętych selektywną zbiórką odpadów w wyniku realizacji projektu - 11 163 osoby, 8)zachowanie trwałości projektu mini przystani tzn. nie poddawanie go znaczącym modyfikacjom (Wykonawca nie może zmieniać architektury budynków, konstrukcji, rozbudowy obiektu, zmiany użytkowania obiektu. Obowiązkiem Wykonawcy jest dokonywanie bieżących napraw obiektu oraz likwidacji uszkodzeń powstałych na skutek użytkowania), 9)opracowanie regulaminu i cennika korzystania z mini przystani przez użytkowników nastąpi w porozumieniu z Gminą Ryn, 10)zapewnienie odpowiedniej kadry do obsługi i zarządzania nieruchomością, 11)zapewnienie promocji obiektu poprzez strony www, plakaty, imprezy, szkolenia edukacyjne oraz działania promocyjne realizowane wspólnie z Zamawiającym, 12)składanie Zamawiającemu pisemnego sprawozdania z czynności związanych zarządzaniem obiektem oraz o przeprowadzonych imprezach i szkoleniach - 1 raz na kwartał, 13)Zarządzanie obiektem; a)Techniczne: -prowadzenie niezbędnej dokumentacji technicznej dotyczącej obiektów budowlanych, w tym książkę obiektu budowlanego, -bieżącą konserwację instalacji i urządzeń znajdujących się na terenie nieruchomości przez uprawnione podmioty, zgłaszanie bez zwłocznie napraw gwarancyjnych oraz wszelkich uszkodzeń Zamawiającemu, -monitoring i naprawy elementów infrastruktury towarzyszącej, -zapewnienie i utrzymanie ochrony obiektu w okresie trwania umowy, b)Eksploatacja: -przestrzeganie przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz wszystkich aktów prawa, w tym prawa miejscowego, niezbędnych do wykonywania przedmiotu zamówienia, -utrzymanie w należytym porządku i czystości terenu, pomieszczeń i urządzeń należących do mini przystani, -należy zapewnić odśnieżanie terenu oraz zabezpieczenie elementów pomostów pływających w okresie zimowym, -racjonalne gospodarowanie mediami (energia elektryczna, woda i inne), -pielęgnacja zieleni, zapewnienie porządku na terenie obiektu oraz odśnieżanie w okresie zimowym, -Operator nie nabywa prawa własności do mini przystani żeglarskiej i infrastruktury towarzyszącej, -Operator nie ma prawa wykonywać żadnych prac budowlanych w celu przebudowy lub modernizacji obiektu, -Operator może za zgodą Zamawiającego zmienić aranżację pomieszczeń znajdujących się w obiektach budowlanych w celu prawidłowego funkcjonowania obiektu, -przedstawiciele Zamawiającego mają zagwarantowane prawo wstępu na teren nieruchomości w okresie trwania umowy. 5.Ceną zamówienia jest wysokość wynagrodzenia dla Operatora za świadczenie usługi objętej zamówieniem tj. zarządzaniem obiektem mini przystani żeglarskiej w Rynie. 6.Do kosztów utrzymania nieruchomości, które są finansowane przez Operatora należą: 1)wynagrodzenie pracowników, zleceniobiorców i podwykonawców oraz wszystkie związane z tym wydatki (płace, składki ZUS, podatki od wynagrodzeń, świadczenia na rzecz pracowników). 2)wynagrodzenie obsługi pomocniczej - firm sprzątających, 3)koszty ochrony obiektu, 4)dostawę energii elektrycznej, odbiór odpadów komunalnych, odbiór ścieków sanitarnych i dostawę wody, konserwację windy, za usługi telekomunikacyjne, Internet, TV, opłaty licencyjne za programy komputerowe, organizację imprez, szkoleń itp. 7.Koszty ubezpieczenia i opłaty podatków od nieruchomości mini przystani wraz z infrastrukturą towarzyszącą ponosi Gmina Ryn. 8.Termin realizacji zamówienia: Zamówienie należy realizować w okresie od 01 maja 2014 r. do dnia 30 kwietnia 2017 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703300003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miastoryn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach