Przetargi.pl
Zarządzanie Międzygminną Strefą Aktywności Gospodarczej zlokalizowanej na terenie Powiatu Tarnogórskiego

Powiat Tarnogórski ogłasza przetarg

  • Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3813786 , fax. 032 3813727
  • Data zamieszczenia: 2009-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Tarnogórski
    ul. Karłuszowiec 5 5
    42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 032 3813786, fax. 032 3813727
    REGON: 27628546000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tarnogorski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zarządzanie Międzygminną Strefą Aktywności Gospodarczej zlokalizowanej na terenie Powiatu Tarnogórskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie Międzygminną Strefą Aktywności Gospodarczej, zwana dalej Strefą zlokalizowanej na terenie Powiatu Tarnogórskiego. Na realizację przedmiotu zamówienia przeznacza się kwotę maksymalnie 197 960,00 zł brutto, tj. w roku 2009 kwotę maksymalnie 98 980,00 zł brutto oraz w roku 2010 kwotę maksymalnie 98 980,00 zł brutto. Przewiduje się zawarcie pięciu umów na zarządzanie Strefą pomiędzy Zarządzającym Strefą a każdym z Zamawiających z osobna na okres od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2010 r. na kwoty maksymalnie: Powiat Tarnogórski- 131 640, 00 zł brutto; Gmina Miasteczko Śląskie- 18 320, 00 zł brutto; Gmina Kalety - 13 840, 00 zł brutto; Gmina Ożarowice- 13 240,00 zł brutto; Gmina Tworóg - 20 920,00 zł brutto. Przedmiot zamówienia obejmuje: a. Pozyskiwanie informacji i prowadzenie regionalnej bazy danych ofert inwestycyjnych (kontakty m.in. z samorządami terytorialnymi, strefami, parkami przemysłowymi i technologicznymi). b. Dostarczanie inwestorom i zamawiającemu informacji o dostępnych terenach i obiektach pod inwestycje, ich parametrach, dostępności i atrakcyjności inwestycyjnej, procedurach lokalizacyjnych. c. Doradztwo prawno-administracyjne dla inwestorów. d. Monitorowanie stanu inwestycji w Powiecie Tarnogórskim i regionie, w razie potrzeb dostarczanie informacji na temat stanu inwestycji w regionie, przygotowanie analiz rynku diagnoz w ww. zakresie nie rzadziej niż raz na kwartał. e. Przygotowanie publikacji, tj. Przewodnik Inwestora, zawierających co najmniej: - szczegółowe dane o możliwościach uzyskania ulg i zwolnień na terenie Powiatu Tarnogórskiego, - dane adresowe wszystkich urzędów z terenu Powiatu Tarnogórskiego z podaniem nr telefonów i adresów mailowych, - streszczenie strategii rozwoju Powiatu Tarnogórskiego, - dane instytucji okołobiznesowych. Powyższa publikacja składająca się z co najmniej 50 stron ma zostać wydana nakładem co najmniej 1000 sztuk, w kolorze czarno białym, z okładką utwardzoną kolorową. Treść publikacji jak i kolorystyka okładki muszą przed jej wydrukiem zostać zaakceptowane przez Zamawiającego. f. Organizacja misji gospodarczych - co najmniej jednej na rok na terenie Europy oraz udział w targach inwestycyjnych krajowych (co najmniej w dwóch na rok) i zagranicznych (co najmniej w jednym na rok) . g. Prowadzenie działalności szkoleniowej dla samorządów i przedsiębiorców w zakresie przygotowania profesjonalnej oferty inwestycyjnej oraz standardów obsługi inwestorów zewnętrznych - co najmniej dwa szkolenia na rok. h. Promocja gospodarcza Powiatu Tarnogórskiego, tj. stworzenie strony internetowej Strefy, wydanie ofert inwestycyjnych zamawiającego w postaci kolorowych broszur w ilości 1000 szt. i. Asysta inwestorom podczas pobytu w Powiecie Tarnogórskim. j. Pomoc inwestorom w zakresie aplikowania o środki unijne. k. Wnioskowanie o środki zewnętrzne na bieżącą działalność i promocję Strefy w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 zgodnie z zatwierdzonym przez Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego harmonogramem konkursów oraz w ramach konkursów ogłaszanych na bieżąco przez poszczególne Ministerstwa w ramach pozostałych Programów Operacyjnych na lata 2007-2013. Zadania od punktu a do punktu k muszą być obligatoryjnie zamieszczone w ofercie. Dodatkowo, w przypadku uzyskania środków finansowych z funduszy unijnych na infrastrukturę techniczną Strefy przedmiotem zamówienia będzie także prowadzenie inwestycji na tym terenie oraz nadzór nad przygotowywaniem odpowiedniej dokumentacji technicznej inwestycji. Wykonawca zobowiązany jest do kompletowania dokumentacji potwierdzającej wykonywanie wyżej wymienionych zadań (np. protokoły z przeprowadzonych doradztw, szkoleń itd.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794200004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 500,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2 Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. Posiadają doświadczenie, czyli wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed datą wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, następujące przedsięwzięcia: a) przygotowali dokumentację inwestycyjną (dokumentacji technicznej do pozwolenia na budowę łącznie ze studium wykonalności lub biznes planem) dla co najmniej pięciu firm, b) prowadzili co najmniej jedną inwestycję o wartości co najmniej 1.000.000,00 zł w formie inwestorstwa zastępczego, c) przeprowadzili co najmniej 1 kampanię promocyjną lub projekt promocyjny o charakterze okołobiznesowym, ekonomicznym lub społecznym na skalę regionalną (co najmniej obejmującą jedno województwo), d) przygotowali i wydali co najmniej jedną publikację w formie drukowanej o charakterze promocyjnym (folder promocyjny, informator itp), e) opracowali co najmniej 2 strategie promocji dla podmiotu prowadzącego działalność w zakresie obsługi inwestorów, f) zarządzali co najmniej 1 projektem współfinansowanym z funduszy europejskich, którego wartość wynosiła co najmniej 4 mln PLN, g) posiadają doświadczenie w świadczeniu usług okołobiznesowych (w szczególności: aplikowanie o środki unijne, organizacja szkoleń, świadczenie usług na rzecz przedsiębiorców, współpraca z organizacjami pozarządowymi i instytucjami otoczenia biznesu). 4 Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia do pełnienia następujących funkcji: a) Kierownik projektu posiadający co najmniej następujące kwalifikacje i doświadczenie: wykształcenie wyższe (ekonomiczne, prawnicze lub administracyjne); co najmniej 5 lat doświadczenia w zarządzaniu podmiotami publicznymi lub podmiotami gospodarczymi na stanowisku kierowniczym; brał udział w opracowaniu co najmniej 3 opracowań ekonomicznych tj. strategii ekonomiczno - finansowych, analiz finansowych i organizacyjno - prawnych, programów inwestycyjnych lub restrukturyzacyjnych dla podmiotów prowadzących strefy aktywności gospodarczej lub parki przemysłowe/technologiczne lub spółek prawa handlowego. b) Ekspert ds. funduszy unijnych posiadający co najmniej następujące kwalifikacje i doświadczenie: co najmniej 3 lat doświadczenia w opracowywaniu dokumentacji aplikacyjnych (np.: studia wykonalności, biznes plany) dla inwestycji infrastrukturalnych opracowanie co najmniej 3 studiów wykonalności dla inwestycji o wartości co najmniej 10 mln PLN łącznie. 5. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 150.000,00 złotych. 6. Dysponują, bądź będą dysponować od daty podpisania umowy na zarządzanie Strefą lokalem na terenie Powiatu Tarnogórskiego. Powyższe musi być potwierdzone umową wskazującą na tytuł prawny do lokalu przedłożoną najpóźniej w dniu podpisania umowy o udzielenie niniejszego zamówienia. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów, złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Dla dokonania oceny spełnienia warunków wyszczególnionych wyżej wykonawca przedstawi następujące dokumenty: 1. Wypełniony, podpisany i opieczętowany przez osobę upoważnioną (osoby upoważnione) do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 2.Zaparafowane lub podpisane i opieczętowane przez osobę upoważnioną (osoby upoważnione) do reprezentowania wykonawcy wzory istotnych postanowień umowy stanowiące załączniki nr 3, 4, 5, 6 i 7 do SIWZ. 3. Aktualny lub uaktualniony odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Stosowne pełnomocnictwo w przypadku, gdy nie wynika ono z dokumentu dopuszczającego do obrotu lub umowy spółki cywilnej. 5. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia oświadczenia, iż spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z art. 24 ust.1 i 2 w/w. Ustawy (załącznik nr 8 do SIWZ). 6. Umowę spółki cywilnej, jeśli działalność gospodarcza prowadzona jest w formie spółki cywilnej (w celu identyfikacji wspólników, stron, zasad i sposobu reprezentowania spółki). 7. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 150.000,00 złotych. 8. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia Postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie w celu sprawdzenia zamówień zgodnie z warunkiem określonym w Rozdziale IV pkt 1.3. SIWZ (zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SIWZ). 9. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, zgodnie z warunkiem określonym w Rozdziale IV pkt 1.4. SIWZ (zgodnie z Załącznikiem nr 10 do SIWZ). W przypadku wskazania osób, którymi Wykonawca będzie dysponował należy złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 10. Oświadczenie lub umowa wskazująca na tytuł prawny do lokalu, 11. Oświadczenie o podwykonawstwie (jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom- wskazuje tę część). II. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to zamiast dokumentów wyszczególnionych w punkcie I. podpunkt 3 winien przedstawić dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Termin ważności dokumentów analogicznie jak w pkt. I podpunkt 3. III. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie II, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, albo przed notariuszem odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. IV. Dokumenty i oświadczenia, o których mowa wyżej mają być aktualne lub uaktualnione przez organ je wydający, przedstawione w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy za wyjątkiem dokumentu pełnomocnictwa, które ma być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez notariusza lub mocodawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. V. Brak dokumentów wymienionych wyżej spowoduje odrzucenie oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tarnogorski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach