Przetargi.pl
Zarządzanie lokalami mieszkalnymi wchodzącymi w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Wadowice oraz lokalami użytkowymi będącymi własnością Gminy Wadowice

Urząd Miejski Wadowice ogłasza przetarg

  • Adres: 34-100 Wadowice, pl. Jana Pawła II 23
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski Wadowice
    pl. Jana Pawła II 23 23
    34-100 Wadowice, woj. małopolskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wadowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zarządzanie lokalami mieszkalnymi wchodzącymi w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Wadowice oraz lokalami użytkowymi będącymi własnością Gminy Wadowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a) Zakres 1- Zarządzanie budynkami wchodzącymi w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Wadowice b) Zakres 2 -Zarządzanie lokalami użytkowymi będącymi własnością Gminy Wadowice Zakres 1 obejmuje zarządzanie lokalami mieszkalnymi wchodzącymi w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Wadowice obejmujący 90 mieszkań o łącznej powierzchni 4420,41m2 położonych w budynkach będących własnością Gminy Wadowice, 12 mieszkań o łącznej powierzchni 586,58 m2 położonych w budynkach będących współwłasnością Gminy Wadowice i 31 mieszkań o łącznej powierzchni 1389,69 m2 położonych w budynkach nie będących własnością Gminy Wadowice będących w administracji zleconej. ( łącznie 6396,68 m2) W tym: 1.Zawieranie w imieniu Gminy umów najmu lokali na rzecz najemców wskazanych przez Gminę, 2.Zawieranie umów z dostawcami mediów, wykonawcami robót, konserwatorami, dozorcami sprzątającymi 3.Zlecanie i nadzór nad przeglądami okresowymi wynikającymi z przepisów prawa . 4. Kalkulacja i zawiadamianie właścicieli lokali o nowych stawkach czynszu i opłatach eksploatacyjnych. 5,. Przekazywanie Gminie informacji o osobach zalegających z opłatami. 6. Prowadzenie ewidencji kosztów nieruchomości. 7. Ubezpieczenia nieruchomości. 8.Wykonywanie poleceń i dyspozycji Gminy związanych z zarządzanymi budynkami, o ile nie są sprzeczne z niniejszą umową oraz obowiązującym prawem . 9.Utrzymywanie budynków w należytym stanie technicznym i sanitarnym (sprzątanie), bieżąca konserwacja , a w szczególności dokonywanie niezbędnych napraw ,urządzeń technicznych umożliwiających korzystanie z oświetlenia, ogrzewania, bieżącej zimnej wody . 10.Usuwanie awarii i skutków awarii . 11.Wykonywanie remontów i modernizacji zgodnie z planem na dany okres rozliczeniowy przyjętym przez Gminę. 12.Reprezentowanie Gminy w sprawach związanych z zarządzanymi lokalami, a mieszczących się w zakresie uprawnień i obowiązków powierzonych niniejszą umową. 13.W przypadku zaległości z tytułu umowy najmu lokalu wynoszącej powyżej dwu miesięcznych okresów płatności, dochodzenie w imieniu Gminy na drodze sądowej przypadającej należności. 14.Przechowywanie i zabezpieczenie dokumentacji dotyczącej nieruchomości, także sporządzanie dokumentacji odpowiednio do wymogów przewidzianych przepisami. 15.Udzielanie Gminie na każde jej życzenie wyczerpujących informacji o sprawach dotyczących zarządu . 16.Wykonywanie innych czynności niezbędnych do prawidłowego zarządzania budynkami, związanych z realizacją niniejszej umowy i mieszczących się w granicach zwykłego zarządu. Zakres 2 obejmuje zarządzanie lokalami użytkowymi położonymi w budynkach: Lwowska 7 o łącznej powierzchni użytkowej 1248,88 m2 Wojtyłów 4 (magazyn, warsztat) 188,70 m2 Blok XX lecia 1 (9 lokali) 365,48 m2 Blok Wadowity 4 (1 lokal) 78,40 m2 (łącznie : 1881,46 m2) w tym: 1.prowadzenie książki obiektu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r w sprawie książki obiektu budowlanego ( Dz.U. z 2003 r Nr 120, poz. 1134)) 2.. rozliczanie zużycia wody i odprowadzenia ścieków dla lokali w budynkach Lwowska 7 i Wojtyłów 4 oraz opłat za wywóz śmieci - proporcjonalnie do liczby osób pracujących w obiekcie, 3. rozliczanie kosztów centralnego ogrzewania, zgodnie ze wskazaniem głównego licznika dla budynku, wg stawki jaką przedstawi dostawca ciepła w comiesięcznych fakturach, w przeliczeniu na zajmowaną przez Najemców ogrzewaną powierzchnię użytkową. 4. wykonanie rocznych przeglądów technicznych budynku, 5. przygotowywanie dokumentacji w zakresie prowadzenia spraw cywilno-prawnych, 6. utrzymanie porządku i czystości pomieszczeń wspólnego użytkowania w budynku i terenu wokół budynku, 7. zamiatanie ciągów pieszych , jezdnych i placów, odśnieżanie i posypywanie piaskiem , koszenie i wywóz trawy. 8. organizacja dezynfekcji, dezynsekcji , deratyzacji pomieszczeń wspólnego użytku, 9. zapewnienie dostawy zimnej wody , energii elektrycznej, c.o. i odprowadzenia ścieków , 10. ubezpieczenie budynku, 11. wykonywanie innych czynności zleconych mu przez Zleceniodawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703300003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy oraz musi spełniać warunki zawarte w art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych; Wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi licencję zawodowego zarządcy nieruchomości wydaną przez Urząd Mieszkalnictwa i Rozwoju Miast lub dysponować osobami posiadającymi w/w licencję lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób posiadających licencję. Wykonawca winien posiadać wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę co najmniej 200 000 zł . Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat wykonał lub wykonuje co najmniej 2 usługi podobne , polegające na zarządzaniu nieruchomością na których powierzchnia użytkowa jest nie mniejsza niż 4000 m2, co potwierdzi co najmniej 2 umowami.Ocena spełnienia wymagań zostanie dokonana metodą spełnia-nie spełnia na podstawie dokumentów dołączonych do oferty wymaganych w siwz
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 i art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych . Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofer. Oświadczenie o nie zaleganiu z podatkami w Urzędzie Skarbowym. Oświadczenie o nie zaleganiu ze składkami w ZUS lub KRUS. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Licencje zawodowego zarządcy nieruchomości. Wykaz wykonanych i wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej 2 usług zarządzania wraz z załączeniem dokumentów z potwierdzeniem, że usługi te wykonywane były lub są wykonywane należycie. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wadowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach