Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 30085 Kraków, ul. B. Głowackiego
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 44 65 700, 44 65 810 , fax. 12 44 65 702
- Data zamieszczenia: 2017-04-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie
ul. B. Głowackiego 56
30085 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 44 65 700, 44 65 810, fax. 12 44 65 702
REGON: 58889000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zarządzanie kontraktem i pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. "OBWODNICA SKAWINY ETAP II – od ul. Energetyków do drogi krajowej nr 44” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług inżynieryjnych polegających na pełnieniu pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych oraz zarządzaniu kontraktem pn. „OBWODNICA SKAWINY ETAP II – od ul. Energetyków do drogi krajowej nr 44”. Zakres inwestycji, nad którą sprawowany będzie nadzór i która ma być zarządzana, obejmuje budowę obwodnicy Skawiny na odcinku o długości ok. 2,2,km od ul. Energetyków do drogi krajowej nr 44 jako drogi krajowej klasy GP, jednojezdniowej o 2 pasach ruchu, w tym obiektu mostowego nad linią kolejową, kanałem energetycznym i składowiskiem odpadów przemysłowych. Zakres prac objętych zamówieniem: a) pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych wraz z kontrolowaniem rozliczeń finansowych - w zakresie i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa – w tym prawa budowlanego (tekst jedn. Dz.U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zmianami) oraz przepisami wykonawczymi w okresie realizacji inwestycji; b) opiniowanie zmian do dokumentacji projektowej dokonanych w czasie wykonywania robót, nieodstępujących w sposób istotny od zatwierdzonego projektu budowlanego lub warunków decyzji zezwalającej na wykonanie robót; c) uczestniczenie w kontrolach budowy i odbiorach, w tym uczestniczenie w odbiorach robót związanych z zabezpieczeniem i przebudową urządzeń obcych i uzbrojenia terenu oraz w przekazaniu przebudowanych sieci i urządzeń ich Zarządcom/Właścicielom, d) opiniowanie skarg i wniosków związanych z realizacją inwestycji kierowanych przez społeczność lokalną i władze terenowe e) przekazywanie informacji o stanie zaawansowania robót pod względem finansowym i rzeczowym; f) wnioskowanie do Zamawiającego o przeprowadzenie badań kontrolnych przez laboratorium Zamawiającego; g) dokonywanie analizy i opiniowania przedstawionych przez Wykonawcę harmonogramów rzeczowo-finansowych, PZJ, BIOZ w celu ich akceptacji przez Zamawiającego; h) egzekwowanie przestrzegania przez Wykonawcę zasad BHP; i) kontrola oznakowania i organizacji ruchu w trakcie trwania robót, w razie konieczności wnioskowanie o wprowadzenie zmian; j) nadzorowanie pomiarów, badań materiałów i robót na terenie budowy i w miejscach wyprodukowania, zgodnie z ST; k) przekazywanie informacji o wykrytych wadach w robotach oraz poświadczenie usunięcia wad przez Wykonawcę robót, a także ustalenia rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych; l) sporządzanie raportów miesięcznych z działalności obejmującej prowadzenie nadzoru oraz raportu końcowego; m) uczestnictwo w naradach koordynacyjnych, sporządzanie protokołów z narad oraz egzekwowanie realizacji podjętych na naradach ustaleń; n) stałe monitorowanie, prowadzenie i rozstrzyganie spraw związanych z właściwym wykonaniem robót i przygotowaniem dokumentów przez Wykonawcę, o) bieżąca kontrola obmiarów robót i rozliczeń finansowych do faktur przejściowych; p) prowadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z kontraktem; q) w przypadku realizacji robót budowlanych z udziałem podwykonawców - bieżąca kontrola zatrudnionych na budowie podwykonawców, niedopuszczenie do realizacji robót przez podwykonawców niezaakceptowanych przez Zamawiającego oraz kontrola dowodów zapłaty wymagalnego wynagrodzenia dla podwykonawców składanych przez Wykonawcę robót wraz z fakturami przejściowymi i fakturą końcową - na warunkach określonych w umowie z wykonawcą robót; r) nadzór nad przygotowaniem przez wykonawcę dokumentacji powykonawczej, w tym nadzór nad przygotowaniem przez wykonawcę dokumentacji niezbędnej do przekazania oświetlenia ulicznego Gminie Skawina; s) sprawdzenie operatu kolaudacyjnego i wniosku o udzielenie pozwolenia na użytkowanie; t) udział w czynnościach związanych z pozyskaniem decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu, w szczególności: udzielanie wyjaśnień, uzupełnienie dokumentów, udział w obowiązkowej kontroli budowy przeprowadzonej przez WINB; u) końcowe rozliczenie kontraktu; v) prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych związanych z realizacją projektu i współpracę w tym zakresie z służbami Zamawiających, w) w okresie gwarancji – udział w min. 2 przeglądach gwarancyjnych oraz nadzorowanie usunięcia ewentualnych usterek/wad stwierdzonych w przeglądach gwarancyjnych, w ramach zawartego Kontraktu; x) wspieranie Zamawiającego jako lojalny i sumienny doradca we wszystkich czynnościach związanych z realizacją Kontraktu; y) w przypadku wypowiedzenia umowy z wykonawcą robót wyegzekwowania zabezpieczenia przez Wykonawcę robót Terenu Budowy nadzór nad inwentaryzacja robót oraz rozliczenie umowy. Zamawiający informuje, iż w związku z porozumieniem zawartym w dniu 29 lipca 2016 r. pomiędzy Województwem Małopolskim a Skarbem Państwa – Generalnym Dyrektorem Dróg Krajowych i Autostrad w przedmiocie współpracy przy realizacji przedsięwzięcia p.n. „Obwodnica Skawiny Etap II – od ul. Energetyków do drogi krajowej nr 44” (stanowiącym część Opisu Przedmiotu Zamówienia) w realizacji niniejszego zamówienia będzie uczestniczyła Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Krakowie w sposób i w zakresie określonym w umowie (zał. nr 7 SIWZ). Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71300000-1
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe na czas równy okresowi związania ofertą w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji geodezyjno - prawnej w celu uregulowania stanu prawnego dróg gminnych, Gminy Korzenna z podziałem na części.
Dodano: 2024-05-22 - WYKONANIE DOKUMENTACJI GEODEZYJNO-PRAWNEJ W CELU REGULACJI STANU PRAWNEGO NIERUCHOMOŚCI ZAJĘTYCH POD DROGI GMINNE ORAZ DROGI WEWNĘTRZNE POŁOŻONYCH NA TERENIE GMINY DOBRA
Dodano: 2024-04-24 - WYKONANIE DOKUMENTACJI GEODEZYJNO-PRAWNEJ W CELU REGULACJI STANU PRAWNEGO NIERUCHOMOŚCI ZAJĘTYCH POD DROGI GMINNE POŁOŻONYCH NA TERENIE GMINY DOBRA
Dodano: 2023-07-05 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zamierzenia budowlanego pn. Małopolskie Muzeum Pożarnictwa w Alwerni – budowa nowego oddziału Muzeum Nadwiślański Park Etnograficzny w Wygiełzowie i Zamek Lipowiec wraz z pełnieniem nadzorów autorskich
Dodano: 2020-12-01 - Kompleksowa realizacja w formie „zaprojektuj i wybuduj” związana z „PRZEBUDOWĄ ORAZ ROZBUDOWĄ BUDYNKU ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W SŁOMNIKACH PRZY UL. ŻEROMSKIEGO 2”- III postępowanie.
Dodano: 2020-08-27 - Rewitalizacja przestrzeni (podwórka) położonej pomiędzy budynkami przy ul. Józefińskiej 24-24a-30 oraz ul. Limanowskiego 13 i 15 w Krakowie.
Dodano: 2020-06-09 - Rewitalizacja przestrzeni (podwórka) położonej pomiędzy budynkami przy ul. Józefińskiej 24-24a-30 oraz ul. Limanowskiego 13 i 15 w Krakowie
Dodano: 2019-11-26 - Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej z podziałem na zadania III postępowanie: Zad. 1. „Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla inwestycji pn.: Budowa drogi gminnej na odcinku od ul. Mirka do ul. Kolejowej w Słomnikach” Zad. 2. „Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla inwestycji pn.: Budowa drogi gminnej na odcinku od ul. Bema do ul. Św. Jana Pawła II w Słomnikach” Zad. 3. „Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla inwestycji pn.: Budowa drogi gminnej na odcinku od ul. Św. Jana Pawła II do ul. Poniatowskiego w Słomnikach” Zad. 4. „Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla inwestycji pn.: Rozbudowa ul. Żeromskiego w Słomnikach” Zad. 5. „Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla inwestycji pn.: Budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 775 w m. Brończyce i Waganowice”
Dodano: 2019-08-08 - Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej z podziałem na zadania II postępowanie: Zad. 1. „Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla inwestycji pn.: Budowa drogi gminnej na odcinku od ul. Mirka do ul. Kolejowej w Słomnikach” Zad. 2. „Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla inwestycji pn.: Budowa drogi gminnej na odcinku od ul. Bema do ul. Św. Jana Pawła II w Słomnikach” Zad. 3. „Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla inwestycji pn.: Budowa drogi gminnej na odcinku od ul. Św. Jana Pawła II do ul. Poniatowskiego w Słomnikach” Zad. 4. „Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla inwestycji pn.: Rozbudowa ul. Żeromskiego w Słomnikach” Zad. 5. „Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla inwestycji pn.: Budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 775 w m. Brończyce i Waganowice”
Dodano: 2019-07-25 - Rozbudowa drogi gminnej nr 510951 K ul. Brzechwy w Chełmku
Dodano: 2019-07-24