Powiat Chrzanowski ogłasza przetarg
- Adres: 32500 Chrzanów, ul. Partyzantów
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 326 257 900 , fax. 326 257 955
- Data zamieszczenia: 2017-04-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Chrzanowski
ul. Partyzantów 2
32500 Chrzanów, woj. małopolskie
tel. 326 257 900, fax. 326 257 955
REGON: 27628971300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
CZĘŚĆ 1- „Dostawa wraz z montażem urządzenia do bezprzerwowego zasilania urządzeń komputerowych” CZĘŚĆ 2-„Dostawa zestawów komputerowych PC (typ1 i typ2), oprogramowania biurowego oraz skanerów A3” w ramach realizacji projektu „E-usługi w informacji przestrzennej Powiatu Chrzanowskiego” dofinansowywanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, w ramach Osi Priorytetowej 2 Cyfrowa Małopolska, Działania 2.1 E-administracja i otwarte zasoby, Poddziałania 2.1.4 E- usługi w informacji przestrzennej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie: CZĘŚĆ 1 - „Dostawa wraz z montażem urządzenia do bezprzerwowego zasilania urządzeń komputerowych” Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 31154000-0. CZĘŚĆ 2 - „Dostawa zestawów komputerowych PC (typ1 i typ2), oprogramowania biurowego oraz skanerów A3” Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 30213000-5 , 38520000-6, 48000000-8. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych stanowi załącznik A do SIWZ dla Części 1 oraz załącznik B do SIWZ dla Części 2. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SIWZ jak i w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3a do SIWZ dla Części 1 i załącznika nr 3b do SIWZ dla Części 2. 4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Oferta równoważna nie może mieć parametrów technicznych i jakościowych niższych niż przedstawione w SIWZ przez Zamawiającego. 5.Wykonawca musi zaoferować co najmniej 60 miesięczny okres gwarancji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31154000-0
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż dwóch UPS-ów do serwerowni zapasowej
Dodano: 2018-05-22 - Rozbudowa elektronicznego systemu obiegu dokumentów wraz z integracją z systemami dziedzinowymi Urzędu Miasta i Gminy oraz rozbudowa systemów udostępniających e-usługi w Wieliczce
Dodano: 2017-05-17 - Rozbudowa elektronicznego systemu obiegu dokumentów wraz z integracją z systemami dziedzinowymi Urzędu Miasta i Gminy oraz rozbudowa systemów udostępniających e-usługi w Wieliczce
Dodano: 2017-04-13 - Rozbudowa elektronicznego systemu obiegu dokumentów wraz z integracją z systemami dziedzinowymi Urzędu Miasta i Gminy oraz rozbudowa systemów udostępniających e-usługi w Wieliczce
Dodano: 2017-03-28 - Dostawa i montaż zasilacza awaryjnego 160kW w ACMIN AGH w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Poprawa bezpieczeństwa zasilania pawilonów D-16 i D-17" KC-zp.272-472/16
Dodano: 2016-10-28