Przetargi.pl
Zarządzanie i utrzymanie cmentarza komunalnego w Wysokiej - wykonywanie pochówków wraz z bieżącym utrzymaniem terenu cmentarza w 2010 roku

Urząd Miejski Wadowice ogłasza przetarg

  • Adres: 34-100 Wadowice, pl. Jana Pawła II 23
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski Wadowice
    pl. Jana Pawła II 23 23
    34-100 Wadowice, woj. małopolskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wadowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zarządzanie i utrzymanie cmentarza komunalnego w Wysokiej - wykonywanie pochówków wraz z bieżącym utrzymaniem terenu cmentarza w 2010 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Do podstawowych obowiązków Zarządcy należeć będzie utrzymanie czystości i porządku na cmentarzu. a) utrzymanie zieleni na terenie cmentarza: - koszenie trawy na terenie cmentarza tj. cześć stara cmentarza - działki nr 322/2, 322/3; cześć nowa cmentarza - działka nr 322/5 oraz terenów stanowiących własność Gminy Wadowice wokół cmentarza tj. działka nr 322/6. Zamawiający wymaga wykonania min. 3 pokosów w ciągu roku. Powierzchnia do koszenia: działka nr 322/5 - 2.582,00 m2; działka nr 322/6 - 1.347,00 m2; działki nr 322/2, 322/3 - działka w całości wykorzystana pod cmentarz (stara część cmentarza) - szacunkowa powierzchnia do koszenia ok. 30,00 m2 b) utrzymanie czystości na terenie cmentarza oraz bezpośrednio wokół niego tj. tereny pomiędzy starą a nową częścią cmentarza (dz. nr 322/6) w zakresie: - opróżniania kontenerów zlokalizowanych na działce nr 322/6; - zbiórki nieczystości stałych z terenu cmentarza (działki nr 322/2, 322/3, 322/5) oraz bezpośrednio wokół niego - działka nr 322/6. - wywozu zebranych nieczystości stałych na wysypisko odpadów w Choczni - Przedsiębiorstwo Komunalne EKO Sp. z o.o., ul. T. Kościuszki 304, 34 - 123 Chocznia; - opłaty za przyjęcie odpadów na wysypisko pokrywa Wykonawca; c) bieżące utrzymanie dojść do grobów poprzez zapewnienie swobodnego przejścia pomiędzy grobami w poszczególnych kwaterach na cmentarzu; d) utrzymanie zimowe terenu cmentarza - odśnieżanie drogi na cmentarzu, chodników oraz alejek pomiędzy grobami, dostępu do kontenerów; - posypywanie piaskiem lub chlorkiem sodu drogi na cmentarzu, chodników oraz alejek pomiędzy grobami, - odkuwanie lodu na wejściu zarówno na nową jak i starą cześć cmentarza; Ponadto do obowiązków Zarządcy należeć będzie: a) prowadzenie dokumentacji cmentarnej; b) zawieranie w imieniu Gminy Wadowice umów na najem miejsc na cmentarzu; c) inkasowanie i odprowadzanie do kasy Urzędu Miejskiego opłat określonych w Zarządzeniu Burmistrza Wadowic Nr 250/GK/2008 z dnia 1 sierpnia 2008r.w sprawie ustalenia opłat cmentarnych za: - najem miejsca na cmentarzu; - wykonywanie pochówków do mogił ziemnych i do grobowców; 3. Wykonawca winien zapewnić dyspozycyjność odpowiednią do pełnienia powierzonych zadań będących przedmiotem niniejszego zamówienia. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia całodobowego kontaktu telefonicznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983711108
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wszyscy Wykonawcy , którzy zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z p.z.), nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego z powodów określonych w art. 24 ust.1,2 oraz spełniają wymogi stawiane w art. 22 ust.1 -3 ustawy, oraz spełniają warunki szczegółowe: 1. Wykonawca musi wykazać, że zrealizował lub realizuje w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 3 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 2. Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną tym osobom powierzone lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na n/w stanowiska : - Zarządca Nieruchomości - uprawnienia zgodne z art. 191 ust. 2 ustawy o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997r. (tekst jednolity: Dz. U. 2004 r. Nr 261 poz. 2603) - Pracownik gospodarczy (grabarz) - obsługa uroczystości pogrzebowych - Pracownik gospodarczy - obsługa uroczystości pogrzebowych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do Formularza Oferty. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat w Urzędzie Skarbowym oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne / ZUS lub KRUS / 4. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe)na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do formularza oferty. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie. 5. Licencję Zawodową Zarządcy Nieruchomości.6. Wykaz osób (Potencjał kadrowy), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 4 do formularza oferty. 7. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 5 do formularza oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wadowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach