Przetargi.pl
Przebudowa ul. Długoszowskiego w Nowym Sączu

Miejski Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Gorzkowska 30
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018-4427967 , fax. 018 4427800
  • Data zamieszczenia: 2009-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg
    ul. Gorzkowska 30 30
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. 018-4427967, fax. 018 4427800
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.nowysacz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Długoszowskiego w Nowym Sączu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot inwestycji: przebudową objęto odcinek 1 384,08 mb od ulicy Prażmowskiego do wjazdu Sądeckiego Parku Etnograficznego wraz z budową kanału opadowego z odprowadzeniem wzdłuż ulicy Prażmowskiego do rzeki Kamienicy, oraz usunięciem kolizji z istniejącym uzbrojeniem ulicy tj. siecią wodociągową, kanalizacją sanitarną, kablami telekomunikacyjnymi, kablami i siecią napowietrzną energetyczną oraz gazociągami. 2.Zakres robót obejmuje: a. droga- zaprojektowano jezdnię szerokości 6,0 m oraz obustronne chodniki szerokości 2,0 m. Ze względu na obustronną pełną zabudowę i okazałe ogrodzenia przyjęto zasadę, iż na odcinkach gdzie - chcąc zachować ogrodzenie - chodnik nie będzie węższy niż 1,5 m - ogrodzenia nie będą przestawiane. Zaprojektowano zatokę autobusową po prawej stronie naprzeciw wjazdu do Skansenu. Odcinek od hm 13+47,23 do hm 13+84,08 jest włączeniem projektowanej ulicy do stanu istniejącego na dalszym odcinku, w związku z czym szerokość jezdni jest zmienna, a chodnik jedynie po prawej stronie ulicy. Na terenie obok wjazdów do Sądeckiego Parku Etnograficznego, zaprojektowano parkingi dla samochodów osobowych (11+6+5+6 stanowisk postojowych), wjazdy na teren Skansenu o szerokości 5,0 m oraz drogi manewrowe parkingów o szerokości 5,0 m. Powierzchnia jezdni ulicy wynosi 8542 m2 Powierzchnia chodników 4161 m2 Powierzchnia wjazdów 1337 m2 Parking Powierzchnia dróg 1-4 wynosi 907 m2 Powierzchnia parkingu dla samochodów osobowych 321 m2 Powierzchnia chodnika 119 m2 Konstrukcja nawierzchni: a) jezdnia ulicy Długoszowskiego: - asfaltobeton o strukturze zamkniętej 5 cm - asfaltobeton o strukturze otwartej 13 cm - tłuczeń kamienny 20 cm - grunt stabilizowany cementem oraz płynem EN-1- Rm=2,5 MPa 25 cm b) wjazd do Skansenu i jezdnia manewrowa parkingu dla samochodów osobowych: - asfaltobeton o strukturze zamkniętej 5 cm - asfaltobeton o strukturze otwartej 7 cm - tłuczeń kamienny 20 cm - grunt stabilizowany cementem oraz płynem EN-1- Rm=2,5 MPa 25 cm c) parking i wjazdy do posesji: - betonowa kostka brukowe w kolorze szarym 8 cm - podsypka cementowo - piaskowa 5 cm - pospółka stabilizowana mechanicznie 35 cm d) chodniki - betonowa kostka brukowa w kolorze szarym 6 cm - podsypka piaskowa 5 cm - żwir stabilizowany mechanicznie 20 cm b. roboty elektryczne kablowe: -przełożenie i zabezpieczenie kabli nn w obrębie parkingu przy Skansenie oraz w chodniku w kierunku ul. Prażmowskiego -przełożenie i zabezpieczenie kabli nn w związku z przebudową słupów linii napowietrznej -zabezpieczenie istniejących kabli nn na wejściach na słupy, przy skrzyżowaniach z innym uzbrojeniem energetycznym i sanitarnym oraz przy przejściach pod przebudowywaną ulicą i wjazdami do posesji c. przebudowa sieci napowietrznej nn: -wymiana słupów linii napowietrznej ze względu na stan techniczny -wymiana słupów linii napowietrznej ze względu na kolizję z projektowaną ulicą -wymiana przewodów napowietrznych na przewody izolowane AsXS 4x70mm2 -wymiana przyłączy na przyłącza wykonane przewodami AsXS -montaż ochronników przeciw-przepięciowych na słupach z odejściami kablowymi d. przebudowa oświetlenia ulicznego: -rozdzielnie zasilających obwodów oświetlenia ulicznego zarówno w stacji trafo FALKOWA 01 jak i innych stacjach, nie wymagają przebudowy -na projektowanych docelowo słupach napowietrznej sieci energetycznej nn, projektuje się obwody oświetlenia ulicznego wykonane przewodem AsXS 2x35mm2 -projektuje się oprawy o szerokim kącie rozsyłu światła PHILIPS SGP 340 PC TP P3X ze źródłem 1xSON-TPP 150W -oprawy będą montowane na wysięgnikach W-O1 e. przebudowa kanalizacji teletechnicznej i przebudowa przyłączy telefonicznych: -zarówno istniejąca jak i projektowana kanalizacja jest dwuotworowa wykonana z rur PCV 100 ze studzienkami SKR2. Do przebudowanej kanalizacji wciągnięte zostanie okablowanie teletechniczne zgodne z istniejącą konfiguracją -istniejące przyłącza do budynków ze słupów które zostały przestawione ze względu na przebudowę ulicy, zostaną także przebudowane f. usunięcie kolizji z siecią wodociągową i kanalizacją sanitarną: -przekładki odcinków sieci wodociągowej począwszy od hm 1+13 do hm 10+15 ulicy, oraz przekładkę pięciu odcinków kanału sanitarnego od hm 6+60 do hm 13+54 -przekładki pięciu odcinków istniejącego wodociągu ?160mm w miejscach kolidujących ze studzienkami wpustów ulicznych nowoprojektowanej kanalizacji deszczowej (dostosowanej do przebiegu modernizowanej ulicy) -sieć wodociągową należy wykonać z rur polietylenowych trójwarstwowych do przesyłania wody szeregu SDR 11 typ TS o średnicach od 25 do 110mm produkcji wytwórni WAVIN lub równoważnych -kanał sanitarny zostanie przełożony również na pięciu odcinkach. Odcinek S1 - S7 o średnicy ?300mm, z uwagi na korektę trasy ulicy w tym rejonie i udostępnienie miejsca pod chodnikiem nowoprojektowanej kanalizacji teletechnicznej. Odcinek S8 - S15 ?200mm, ze względu na kolizje z pozostałym uzbrojeniem podziemnym istniejącym i projektowanym, oraz dla umożliwienia przejścia pod przebudowywanym przepustem okularowym (dotyczy odcinka S17 - S19) -zaprojektowano rury kanalizacyjne PVC-U SDR 34 (szereg ciężki S) ?250 x 6,2mm. Łączenie rur kielichowe wciskowe na uszczelkę gumową (rodzaj P) -uzbrojenie kanału stanowić będą studzienki kanalizacyjne z rur karbowanych ?600mm zamkniętych dennicą i zakończonych włazem żeliwnym D 400. Podłączenia do studzienek kanalizacyjnych rurami ?160mm g. usunięcie kolizji z siecią gazową: -gazociąg będzie budowany na terenie zabudowanym, tj. zaliczonym do I klasy lokalizacji, wykonany będzie z rur polietylenowych, przewidywane maksymalne ciśnienie robocze MOP = 0,4 MPa - gazociąg średniego ciśnienia, szerokość strefy kontrolowanej wynosi 1,0 m gdzie linia środkowa strefy pokrywa się z osią gazociągu -ponadto projektuje się wykonanie 11 przekroczeń gazociągiem ulicy Długoszowskiego wraz ze skrzyżowaniami z istniejącym i projektowanym uzbrojeniem podziemnym tj. kanalizacją sanitarną i deszczową, wodociągiem czy kanalizacją teletechniczną. W obrębie przekroczeń gazociąg zostanie zabezpieczony rurami ochronnymi z PE HD80 SDR 17,6 o średnicy 250x14,2 (dla rury przewodowej ?160x14,6) oraz o średnicy 110x6,3 (dla pozostałych średnic) h. budowa kanalizacji deszczowej: -zaprojektowano dwa odcinki kanału opadowego. Pierwszy z wylotem do rzeki Kamienicy (w km 3+269 rzeki). Kanał będzie przebiegał wzdłuż ul. Prażmowskiego. Do tego kanału zostanie włączony przewidywany do realizacji kanał deszczowy z ul. Jamnickiej (poza zakresem niniejszego opracowania). Następnie trasa kanału przebiega ulicą Długoszowskiego do hm 6+45 ulicy. Pozostały odcinek kanału deszczowego w tej ulicy objęty niniejszym projektem (od hm 6+53,5 do hm 13+85 ulicy) zostanie włączony do kanału d=800mm odwadniającego osuwisko. Ponadto w projekcie przewidziano likwidację przepustu okularowego 2x?800mm znajdującego się w rejonie wjazdu do skansenu. W jego miejsce zostanie wbudowany odcinek kanału z rury HEL-COR ?1200 mm (zgodnie z projektem - Zabezpieczenie osuwiska Falkowa w Nowym Sączu - ETAP II). Odcinek ten zostanie włączony do istniejącego kanału ?1200mm z rur HEL-COR, a od strony wlotu rowu (przy wjeździe do skansenu) zakończony zostanie murkiem czołowym z wlotem zabezpieczonym kratą rzadką -nie jest wymagane podczyszczanie ścieków deszczowych. Jednak dla ograniczenia zawiesin w odpływie zaprojektowano osadniki w studzienkach wodościekowych -odcinek kanału wzdłuż ul. Prażmowskiego zostanie wykonany z rur betonowych WIPRO o średnicy d=0,80m i 0,60m. W dalszym ciągu z rur kielichowych kanalizacyjnych PVC-U SDR 41 (szereg średni N) o średnicach od d=500mm do d=315mm -projektuje się studzienki włazowe z kręgów betonowych o średnicy D=1,50m (dla rur dn=0,80m) i D=1,20m (dla rur dn=0,60m). Dla kanału z rur PVC-U należy stosować studzienki z rur PE karbowanych. Będą to studzienki włazowe ?1000mm (dla rur o średnicy dn=500mm), ?600mm (dla rur o średnicu dn=400mm) i ?425mm dla mniejszych średnic. Studzienki będą miały dennice z wyprofilowaną kinetą i zakończone włazami żeliwnymi D - 400. Studzienki włazowe D=1,5 -1,0m będą wyposażone z żeliwne stopnie włazowe lub drabinki stalowe -ściany zewnętrzne studzienek i kanału betonowego należy izolować bitizolem R+P. Odprowadzenie wód opadowych z jezdni (oraz chodników) ulicy odbywać się będzie do wpustów ściekowych ulicznych osadzanych na studzienkach wodościekowych ?425mm z rur PE z osadnikiem o głębokości 1,0m -podłączenia studzienek wodościekowych do studzienek kanalizacyjnych należy wykonać rurami PVC-U ?SDR 41 (szereg średni N). Wylot kanału do rzeki Kamienicy będzie wykonany w postaci muru oporowego betonowego ze skrzydełkami i wypadem. Na wylocie zostanie zamontowana klapa zwrotna D=800mm wykonana z polietylenu HDPE.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332520
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100 ) - nie później niż w terminie składania ofert
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy, tj.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych pomiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności pod uwagę będą brane oferty: a)wykonawców wpisanych do rejestru lub zgłoszonych do ewidencji działalności gospodarczej, b)wykonawców niezalegających z opłacaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, c)wykonawców dysponujących osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. uprawnionych do sprawowania funkcji: kierownik budowy robót drogowych, kierownik robót dla sieci kanalizacyjnej i sieci gazowej, kierownik robót energetycznych i teletechnicznych - posiadający uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz legitymujący się dokumentami potwierdzającymi przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa, d)z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy Pzp wyklucza się wykonawców, którzy jako - osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; - osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; -wykonawców, wobec których, jako podmiotów zbiorowych, sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. 3.W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; pod uwagę będą brane oferty wykonawców: a)którzy w ciągu 5 ostatnich lat wykonali z należytą starannością przynajmniej 2 zamówienia swoim rodzajem i wartością odpowiadające przedmiotowi zamówienia, polegające na budowie, przebudowie, remoncie ulicy, drogi, b)którzy dysponują niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń: -WMB min. 100Mg h lub zapewnienie dostawy betonu asfaltowego z wytwórni położonej w uzasadnionej technologicznie odległości - należy podać lokalizację WMB -spycharka gąsienicowa -koparka gąsienicowa -równiarka samojezdna -walec samojezdny wibracyjny -walec samojezdny statyczny -walec samojezdny ogumiony -rozkładarka mas bitumicznych sterowana elektronicznie -sprężarka powietrza -zagęszczarka wibracyjna -samochód samowyładowczy -frezarka o szerokości min. 2,00 m. 4.W zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia pod uwagę będą brane oferty wykonawców: a)którzy posiadają środki finansowe w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000 zł lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 1 000 000 zł, b)którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5.Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez wykonawców wymogów określonych w ustawie i w specyfikacji w zakresie jakości oferty, a mianowicie pod uwagę będą brane oferty zawierające: a)komplet ważnych oświadczeń i wymaganych specyfikacją dokumentów, b)prawidłowo i terminowo złożone wadium.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy. 2.Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; c)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi lub urządzeń; e)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia; f)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością; g)informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; h)polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 ppkt a), c) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 4. Dokumenty, o których mowa w pkt 3 lit. a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 3 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzd.nowysacz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach