Przetargi.pl
Zarządzanie i utrzymanie Cmentarza Komunalnego przy ul. Sportowej Kostrzynie nad Odrą

Urząd Miasta Kostrzyn nad Odrą ogłasza przetarg

  • Adres: 66-470 Kostrzyn, ul. Kopernika 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7278160
  • Data zamieszczenia: 2010-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Kostrzyn nad Odrą
    ul. Kopernika 1 1
    66-470 Kostrzyn, woj. lubuskie
    tel. 095 7278160
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zarządzanie i utrzymanie Cmentarza Komunalnego przy ul. Sportowej Kostrzynie nad Odrą
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie i utrzymanie Cmentarza Komunalnego przy ul. Sportowej w Kostrzynie nad Odrą, który obejmuje w szczególności: 1. w zakresie zarządzania: a) prowadzenie racjonalnej gospodarki kwaterami grzebalnymi zgodnie z planem zagospodarowania cmentarza oraz obowiązującymi przepisami, b) pobieranie opłat za korzystanie z cmentarza komunalnego i urządzeń cmentarnych według cen ustalonych przez Zamawiającego oraz przekazywanie ich do kasy Urzędu Miasta w terminie 5 dni, c) ustalanie terminów i warunków pogrzebów, d) otwieranie i zamykanie bram cmentarza zgodnie z ustaleniami regulaminu cmentarza, e) prowadzenie dokumentacji cmentarnej, w formie pisemnej i elektronicznej, a w szczególności: - ksiąg wieczystych osób pochowanych na cmentarzu, - alfabetycznego spisu osób pochowanych na cmentarzu, - księgi grobów na cmentarzu, - rejestru kart zgonów, - rejestru miejsc rezerwowych, - aktualizacji planu zagospodarowania i wykorzystania miejsc na cmentarzu, - ksiąg obiektów budowlanych, wykonywanie niezbędnych przeglądów i pomiarów, f) bieżąca obsługa i konserwacja bazy danych programu komputerowego - system ewidencji grobów i zmarłych , g) przedstawienie do dnia 31 stycznia każdego roku sprawozdań o stopniu wykorzystania miejsc grzebalnych według stanu na 31 grudnia roku poprzedniego oraz każdorazowo na żądanie Zamawiającego, h) egzekwowanie od wykonawców usług pogrzebowych utrzymania porządku oraz usuwania nadmiaru ziemi w przypadku wykonywania grobu murowanego, i) pełnienie nadzoru nad robotami wykonywanymi bezpośrednio na terenie cmentarza i jego obiektach przez podmioty gospodarcze świadczące usługi pogrzebowe (pouczenie ich o wymogach prawidłowego wykonania grobu i przywrócenia porządku po czynnościach pogrzebowych oraz dokonanie sprawdzenia i odbioru wykonanych robót przed i po pochowaniu zwłok (pogrzebie)). Administrator może zawrzeć umowę, w której określi obowiązki stron oraz sposób zabezpieczenia prawidłowości wykonania robót związanych z pochowaniem zwłok, j) zarząd cmentarzem oraz terenem i obiektami położonymi w jego granicach, 2. w zakresie utrzymania cmentarza: a) bieżące utrzymanie czystości cmentarza, a w szczególności - domu przedpogrzebowego o pow. 186,09m2, - alejek utwardzonych o powierzchni 2071 m2, - parkingów przy cmentarzu o łącznej pow. 2542,28m2, - kwatery Jeńców Wojennych o pow. 1100m2. - poniemieckiego obelisku, - pomnika Sybiraków. b) systematyczne wykaszanie: - traw na terenie cmentarza, - mogił zaniedbanych i przeznaczonych do likwidacji - pasa zieleni izolacyjnej o szer. do 1 m bezpośrednio przylegającego do terenu cmentarza, c) odchwaszczanie na bieżąco nieutwardzonych alejek i terenów wokół drzew i nasadzeń, d) wykonywanie prac korekcyjno-pielęgnacyjnych drzew i żywopłotów, e) wykonywanie systematycznych konserwacji i drobnych napraw obiektów, urządzeń, instalacji, ogrodzenia i nawierzchni alejek wraz z jednokrotnym malowaniem pomieszczeń wewnątrz domu przedpogrzebowego, w terminie ustalonym z zamawiającym, f) usuwanie aktów wandalizmu, w tym m.in. napisów itp., g) usuwanie opadłych liści oraz odśnieżanie, usuwanie lodu i posypywanie piaskiem chodnika i dojazdu do cmentarza oraz głównych utwardzonych alejek na cmentarzu, parkingów i dojścia do domu przedpogrzebowego, h) wyposażenie obiektu w niezbędną liczbę kontenerów na odpady oraz bieżące ich opróżnianie, wywóz nieczystości oraz ponoszenie związanych z tym kosztów; średnio w ciągu roku wywożonych jest około 57m3 oraz 173tony. i) ponoszenie kosztów zużytej energii elektrycznej oraz wody na cmentarzu, średnie roczne zużycie wody wynosi około 732m3, Urząd nie posiada danych dotyczących zużycia energii w roku poprzednim, j) obsługę domu przedpogrzebowego, wyposażenie domu przedpogrzebowego w świeczniki, stojaki na wieńce, ławki, kwiaty i inne elementy dekoracyjne, k) wykonanie zgodnie z obowiązującymi przepisami przeglądów technicznych obiektów budowlanych i instalacji, prowadzenie książki obiektu oraz wykonywanie pomiarów instalacji elektrycznej, l) usuwanie drobnych zastoisk wody opadowej (kałuże), ł) obsługę klientów z należytą starannością, 3. Wszystkie czynności związane z chowaniem zmarłych, ekshumacją zwłok i szczątków, zagospodarowaniem starych grobów, utrzymaniem terenów cmentarzy, domów przedpogrzebowych prowadzeniem ksiąg cmentarnych powinny być wykonywane zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych /Dz.U. z 2000 r. Nr 23, poz.295 ze zmianami/ i jej przepisami wykonawczymi, a w szczególności: -Rozporządzenia Ministra Gospodarki Terenowej i Ochrony Środowiska Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 20 października 1972 r. w sprawie urządzania cmentarzy, prowadzenia ksiąg cmentarnych oraz chowania zmarłych /Dz.U. z 1972 roku Nr 47 poz. 299 ze zmianami/. -Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2001 r. w sprawie postępowania ze zwłokami i szczątkami ludzkimi /Dz.U. z 2001 roku Nr 153 poz.1783/. -Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia l sierpnia 2001r. w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów /Dz.U. z 2001 roku Nr 90 poz.1013 ze zmianami/. 4. Wszystkie czynności związane z zarządzaniem nieruchomościami powinny być wykonywane zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane /Dz.U. z 2006r. Nr 156 poz. 1118 ze zmianami/ i Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami /Dz.U. z 2000 r. Nr 46 poz. 543 ze zmianami/ oraz aktami wykonawczymi do powyższych ustaw z uwzględnieniem postanowień niniejszej siwz wraz z załącznikami. 5. Każdy z Oferentów winien dokonać wizji lokalnej celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem usług będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do złożenia oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983711115
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kostrzyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach