Przetargi.pl
Zarządzanie i obsługa finansowa europejskiego projektu Take a Breath! - Adaptation Actions to reduce adverse health impacts of air - realizowanego przez partnerów z obszaru objętego programem CENTRAL EUROPE.

Główny Instytut Górnictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 40-166 Katowice, pl. Gwarków 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2581631-9 , fax. 0322596533
  • Data zamieszczenia: 2012-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Główny Instytut Górnictwa
    pl. Gwarków 1
    40-166 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2581631-9, fax. 0322596533
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gig.katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zarządzanie i obsługa finansowa europejskiego projektu Take a Breath! - Adaptation Actions to reduce adverse health impacts of air - realizowanego przez partnerów z obszaru objętego programem CENTRAL EUROPE.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie i obsługa finansowa projektu europejskiego Take a Breath! - Adaptation Actions to reduce adverse health impacts of air pollution realizowanego w ramach Europejskiego Programu Współpracy Terytorialnej CENTRAL EUROPE. Czas trwania projektu 01.08.2011 - 31.07.2014. Projekt realizowany jest przez 8 partnerów z krajów Europy Środkowej tj. Polska, Węgry, Czechy, Słowenia, Włochy. Zamawiający przewodzi grupie podmiotów realizujących wspólnie projekt pełniąc funkcję tzw. Partnera wiodącego (Lidera). Wykonawca przedmiotu zamówienia w zakresie zarządzania i obsługi finansowej projektu zobowiązuje się w szczególności do: 1. Nadzoru nad prawidłową realizacją projektu pod względem finansowym w oparciu o zaakceptowany przez władze Programu wniosek aplikacyjny. 2. Aktualizacji harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji projektu i kontroli budżetu projektu zgodnie z wytycznymi Programu CENTRAL EUROPE. 3. Terminowego przygotowania okresowych sprawozdań rzeczowo-finansowych, zbiorczych wniosków o płatność za kolejne okresy realizacji projektu, oraz każdorazowego udzielania dodatkowych wyjaśnień wymaganych przez Instytucję Wdrażającą i inne upoważnione instytucje do kontroli projektu. 4. Przekazywania partnerom dokumentacji rozliczeniowej oraz informacji o akceptacji przez Instytucję Wdrażającą wniosków o płatność. 5. Utrzymanie ścisłej współpracy z Liderem projektu i informowania go o wszystkich zaistniałych okolicznościach związanych z realizowanym projektem. 6. Utrzymania ścisłej współpracy z partnerami projektu o charakterze help desk polegającym na udzielaniu partnerom projektu wsparcia o charakterze doradczym. 7. Przygotowania i prezentacji okresowych zestawień o finansowym postępie realizacji projektu. 8. W przypadku konieczności wydłużenia okresu realizacji projektu, wykonawca zobowiązuję się do kontynuacji powierzonych zadań aż do zamknięcia rzeczowo-finansowego projektu potwierdzonego przez Instytucję Wdrażającą. 9. Stałego monitorowania przebiegu projektu oraz koordynowania zadań projektu w zakresie finansowym. Harmonogram realizacji projektu nakłada 6 okresów rozliczeniowo - sprawozdawczych obejmujących naprzemiennie miesiące sierpień - styczeń oraz luty - lipiec dla całego okresu trwania projektu. Językiem roboczym projektu jest język angielski, dlatego Zamawiający wymaga znajomości języka angielskiego oraz znajomości co najmniej 1 - go języka ojczystego partnera uczestniczącego w projekcie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722240001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gig.eu/pl/a158/Aktualne_przetargi.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach