Przetargi.pl
Zarządzanie i administrowanie nieruchomościami i lokalami będącymi własnością Powiatu Lublinieckiego

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 42-700 Lubliniec, ul. Paderewskiego 7
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3510514 , fax. 034 3510511
  • Data zamieszczenia: 2012-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Paderewskiego 7 7
    42-700 Lubliniec, woj. śląskie
    tel. 034 3510514, fax. 034 3510511
    REGON: 15139906000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubliniec.starostwo.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zarządzanie i administrowanie nieruchomościami i lokalami będącymi własnością Powiatu Lublinieckiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: 1)reprezentowanie Zamawiającego w sprawach związanych z zarządzaniem nieruchomościami (lokalami, garażami), a mieszczących się w zakresie uprawnień i obowiązków powierzonych Wykonawcy niniejszą umową, 2)zawieranie w imieniu i na rzecz Zamawiającego umów najmu, dzierżawy na nieruchomości (lokale użytkowe, garaże), na warunkach określonych i zaakceptowanych przez Zamawiającego. 3)wykonywanie poleceń i dyspozycji Zamawiającego związanych z zarządzaniem nieruchomościami (lokalami, garażami), o ile nie są sprzeczne z niniejszą umową, 4)dokonywanie rozliczeń związanych z zarządzaniem nieruchomościami (lokalami, garażami), polegających w szczególności na naliczaniu i wystawianiu faktur VAT obejmujących: a)opłaty czynszowe, b)oraz inne opłaty związane z korzystaniem z poszczególnych lokali, pomieszczeń lub części gruntu, które obciążają najemców, dzierżawców i użytkowników zgodnie z zawartymi z nimi umowami najmu, dzierżawy lub użyczenia, 5)przygotowanie dokumentów do dochodzenia w imieniu Zamawiającego na drodze sądowej, lub w innym postępowaniu należnych przychodów z wynajmu, użyczenia lokali lub dzierżawy części gruntu na podstawie informacji uzyskanych od Zamawiającego. Ustala się 3 miesięczny okres zaległości powodujący konieczność rozpoczęcia procedury egzekucyjnej przez Wykonawcę, 6)wykonywanie umów zawartych przez Zamawiającego z najemcami, użytkownikami, dzierżawcami w tym wykonywanie wobec najemców, użytkowników, dzierżawców korzystających z nieruchomości (lokali, garaży) obowiązków obciążających Zamawiającego, 7)w razie zwolnienia - opróżnienia któregokolwiek z lokali czy pomieszczeń przez dotychczasowego najemcę, użytkownika niezwłocznego powiadamiania o tym Zamawiającego oraz gdy Zamawiający tego zażąda, podjęcia działań w imieniu Zamawiającego mających na celu wyłonienie kolejnego najemcy lub użytkownika wolnego lokalu lub pomieszczenia, także przygotowanie i przedstawienie Zamawiającemu do podpisu umowy najmu, dzierżawy lub użyczenia z podmiotami lub osobami uznanymi za najemcę, 8)przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów i dokumentacji dotyczącej nieruchomości (lokali, garaży), także sporządzanie lub zlecanie sporządzania takiej dokumentacji odpowiednio do wymogów przewidzianych przepisami, 9)udzielanie Zamawiającemu na każde jego żądanie wyczerpujących informacji o sprawach dotyczących zarządu nieruchomościami, 10)dokonywanie rozliczeń za media dostarczane do nieruchomości oraz lokali i garaży, 11)prowadzenie rejestru lokali, najemców, użytkowników i dzierżawców, 12)prowadzenie dla każdego wynajmowanego, użyczanego lokalu, garażu lub grupy lokali, garaży teczki zawierającej wszelkie dokumenty dotyczące tego lokalu lub grupy lokali, w szczególności: a)umów, b)korespondencji, c)protokołów zdawczo-odbiorczych 13) składanie Zamawiającemu pisemnych sprawozdań z prowadzonego zarządu nieruchomością a w szczególności rozliczeń finansowych z naliczonych czynszów za lokale użytkowe na koniec każdego miesiąca w terminie do 5 dnia następnego miesiąca kalendarzowego. 14)wykonywanie innych czynności niezbędnych do prawidłowego zarządzania nieruchomościami, lokalami, garażami, związanych z realizacją niniejszej umowy i mieszczących się granicach zwykłego zarządu, 15)umożliwienie Zamawiającemu wglądu do przechowywanej dokumentacji dotyczącej nieruchomości na każde żądanie Zamawiającego. 16)dostarczanie kopii wystawionych faktur VAT o których mowa w punkcie 4) za dany miesiąc w terminie do 5 dnia następnego miesiąca kalendarzowego. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania czynności będących przedmiotem niniejszej umowy z należytą starannością, do czuwania nad prawidłowością umów zawartych z osobami trzecimi, a także do chronienia interesu Zamawiającego w toku realizacji powierzonych zadań i czynności. 3.Zamawiający żąda by Wykonawca wskazał w ofercie część zamówienia, której wykonanie chce powierzyć podwykonawcom. Jeżeli Wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części prac podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794200004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępujący do przetargu musi wpłacić wadium w wysokości: 1 000,00 zł. (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) Wadium należy wnieść skutecznie do dnia 20 marca 2012r. do godz. 09.30.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubliniec.starostwo.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach