Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg
- Adres: 42-700 Lubliniec, ul. Paderewskiego 7
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 034 3510514 , fax. 034 3510511
- Data zamieszczenia: 2012-03-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
ul. Paderewskiego 7 7
42-700 Lubliniec, woj. śląskie
tel. 034 3510514, fax. 034 3510511
REGON: 15139906000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubliniec.starostwo.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zarządzanie i administrowanie nieruchomościami i lokalami będącymi własnością Powiatu Lublinieckiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: 1)reprezentowanie Zamawiającego w sprawach związanych z zarządzaniem nieruchomościami (lokalami, garażami), a mieszczących się w zakresie uprawnień i obowiązków powierzonych Wykonawcy niniejszą umową, 2)zawieranie w imieniu i na rzecz Zamawiającego umów najmu, dzierżawy na nieruchomości (lokale użytkowe, garaże), na warunkach określonych i zaakceptowanych przez Zamawiającego. 3)wykonywanie poleceń i dyspozycji Zamawiającego związanych z zarządzaniem nieruchomościami (lokalami, garażami), o ile nie są sprzeczne z niniejszą umową, 4)dokonywanie rozliczeń związanych z zarządzaniem nieruchomościami (lokalami, garażami), polegających w szczególności na naliczaniu i wystawianiu faktur VAT obejmujących: a)opłaty czynszowe, b)oraz inne opłaty związane z korzystaniem z poszczególnych lokali, pomieszczeń lub części gruntu, które obciążają najemców, dzierżawców i użytkowników zgodnie z zawartymi z nimi umowami najmu, dzierżawy lub użyczenia, 5)przygotowanie dokumentów do dochodzenia w imieniu Zamawiającego na drodze sądowej, lub w innym postępowaniu należnych przychodów z wynajmu, użyczenia lokali lub dzierżawy części gruntu na podstawie informacji uzyskanych od Zamawiającego. Ustala się 3 miesięczny okres zaległości powodujący konieczność rozpoczęcia procedury egzekucyjnej przez Wykonawcę, 6)wykonywanie umów zawartych przez Zamawiającego z najemcami, użytkownikami, dzierżawcami w tym wykonywanie wobec najemców, użytkowników, dzierżawców korzystających z nieruchomości (lokali, garaży) obowiązków obciążających Zamawiającego, 7)w razie zwolnienia - opróżnienia któregokolwiek z lokali czy pomieszczeń przez dotychczasowego najemcę, użytkownika niezwłocznego powiadamiania o tym Zamawiającego oraz gdy Zamawiający tego zażąda, podjęcia działań w imieniu Zamawiającego mających na celu wyłonienie kolejnego najemcy lub użytkownika wolnego lokalu lub pomieszczenia, także przygotowanie i przedstawienie Zamawiającemu do podpisu umowy najmu, dzierżawy lub użyczenia z podmiotami lub osobami uznanymi za najemcę, 8)przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów i dokumentacji dotyczącej nieruchomości (lokali, garaży), także sporządzanie lub zlecanie sporządzania takiej dokumentacji odpowiednio do wymogów przewidzianych przepisami, 9)udzielanie Zamawiającemu na każde jego żądanie wyczerpujących informacji o sprawach dotyczących zarządu nieruchomościami, 10)dokonywanie rozliczeń za media dostarczane do nieruchomości oraz lokali i garaży, 11)prowadzenie rejestru lokali, najemców, użytkowników i dzierżawców, 12)prowadzenie dla każdego wynajmowanego, użyczanego lokalu, garażu lub grupy lokali, garaży teczki zawierającej wszelkie dokumenty dotyczące tego lokalu lub grupy lokali, w szczególności: a)umów, b)korespondencji, c)protokołów zdawczo-odbiorczych 13) składanie Zamawiającemu pisemnych sprawozdań z prowadzonego zarządu nieruchomością a w szczególności rozliczeń finansowych z naliczonych czynszów za lokale użytkowe na koniec każdego miesiąca w terminie do 5 dnia następnego miesiąca kalendarzowego. 14)wykonywanie innych czynności niezbędnych do prawidłowego zarządzania nieruchomościami, lokalami, garażami, związanych z realizacją niniejszej umowy i mieszczących się granicach zwykłego zarządu, 15)umożliwienie Zamawiającemu wglądu do przechowywanej dokumentacji dotyczącej nieruchomości na każde żądanie Zamawiającego. 16)dostarczanie kopii wystawionych faktur VAT o których mowa w punkcie 4) za dany miesiąc w terminie do 5 dnia następnego miesiąca kalendarzowego. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania czynności będących przedmiotem niniejszej umowy z należytą starannością, do czuwania nad prawidłowością umów zawartych z osobami trzecimi, a także do chronienia interesu Zamawiającego w toku realizacji powierzonych zadań i czynności. 3.Zamawiający żąda by Wykonawca wskazał w ofercie część zamówienia, której wykonanie chce powierzyć podwykonawcom. Jeżeli Wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części prac podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 3 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794200004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępujący do przetargu musi wpłacić wadium w wysokości: 1 000,00 zł. (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) Wadium należy wnieść skutecznie do dnia 20 marca 2012r. do godz. 09.30.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubliniec.starostwo.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wyłonienie zarządcy samorządowej instytucji kultury pod nazwą Ośrodek Kultury w Czernicy
Dodano: 2016-02-01 - PROWADZENIE WYBRANYCH DZIAŁAŃ W ZAKRESIE ZARZĄDU DRÓG KTÓRYCH ZARZĄDCĄ JEST PREZYDENT MIASTA DĄBROWA GÓRNICZA ORAZ REALIZACJA ZADAŃ ZWIĄZANYCH Z BEZPIECZEŃSTWEM W RUCHU DROGOWYM
Dodano: 2015-11-26 - Inżynier Kontraktu dla projektu pn.: Utworzenie Centrum Usług Wspólnych jako samorządowej platformy świadczenia dojrzałych e-usług publicznych oraz digitalizacji zasobów w celu zapewnienia otwartego dostępu do ich postaci cyfrowej
Dodano: 2015-11-13 - Wyłonienie zarządcy samorządowej instytucji kultury pod nazwą Miejski Ośrodek Kultury w Sławkowie
Dodano: 2015-05-25 - Wykonanie usługi dotyczącej zarządzania operacją w części obejmującej prace związane z opracowaniem projektu scalenia gruntów - 2 części
Dodano: 2014-03-25 - Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji Kierownika Projektu - Wyższa jakość edukacji w Sosnowcu. Projekt jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół
Dodano: 2014-03-14 - Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji koordynatora realizacji projektu obejmującego Zaprojektowanie, dostawę, instalację oraz konfigurację kompleksowego systemu dla zadania pn Wsparcie obsługi i bezpieczeństwa pasażerów MZK Jastrzębie innowacyjnymi systemami informatycznymi, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu VIII Bezpieczeństwo transportu i krajowe sieci transportowe, Działanie 8.3: Rozwój inteligentnych systemów transportowych Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko
Dodano: 2013-06-11 - Świadczenie usług z zakresu zarządzania projektem. Oznaczenie sprawy OZ/U/10/DM/13
Dodano: 2013-02-07 - Ekspert ds. merytorycznych w projekcie pn. Nowoczesne kadry dla nowoczesnej energetyki. Oznaczenie sprawy OZ/U/5/EK/13
Dodano: 2013-01-28 - Zarządzanie obiektami małej architektury i urządzeniami sportowymi na terenie Gminy Pyskowice w roku 2013
Dodano: 2012-12-06