Przetargi.pl
Zarządzanie i administrowanie budynkami oraz lokalami stanowiącymi własność Gminy Goleniów.

Gmina Goleniów ogłasza przetarg

  • Adres: 72-100 Goleniów, Plac Lotników 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4698200 , fax. 091 4698298
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Goleniów
    Plac Lotników 1
    72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4698200, fax. 091 4698298
    REGON: 81168436700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleniow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zarządzanie i administrowanie budynkami oraz lokalami stanowiącymi własność Gminy Goleniów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje zarządzanie i administrowanie budynkami oraz lokalami stanowiącymi własność Gminy Goleniów czyli:1.1. Zarządzanie budynkami i administrowanie lokalami (mieszkalnymi i użytkowymi) w budynkach stanowiących własność Gminy Goleniów , w tym: a) lokale mieszkalne i użytkowe znajdujące się w budynkach mających status budynków mieszkalnych o powierzchni 7.771,82m2 b) lokale użytkowe znajdujące się w budynkach mających status budynków użytkowych o powierzchni 3.626,51 m2 Łączna powierzchnia użytkowa: 11.398,33m2 Wykaz lokali został przedstawiony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.1.2. Zarządzanie budynkami i administrowanie lokalami (mieszkalnymi i użytkowymi) w budynkach, w których Gmina posiada udział tj. wspólnot mieszkaniowych w tym: a) lokale mieszkalne i użytkowe znajdujące się w budynkach mających status budynków mieszkalnych o powierzchni 25.457,11 m2 b) lokale użytkowe znajdujące się w budynkach mających status budynków użytkowych o powierzchni 304,50 m 2 Łączna powierzchnia użytkowa; 25.761,61m2 Wykaz lokali został przedstawiony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.Zasób może ulegać zmianie w trakcie realizacji zamówienia, w związku z przekształceniami własnościowymi.Szacuje się, że w wyniku przekształceń własnościowych w trakcie realizacji umowy zasób może ulec zmianom, tj. zmniejszeniu o ok. 10%, tj. ok. 80 lokali zostanie sprzedanych na rzecz ich użytkowników.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703300003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).2. Wadium może być wniesione w następujących formach:a) pieniądzu,b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,c) gwarancjach bankowych,d) gwarancjach ubezpieczeniowych,e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być, co najmniej: bezwarunkowa, nieprzenośna, nieodwołalna i płatna na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Gwarancja ma być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy:a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjanta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,b) oznaczenie postępowania,c) określenie przedmiotu postępowania,d) określenie wierzytelności, którą ma być zabezpieczona gwarancja,e) kwotę gwarancji,f) termin ważności gwarancji,4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: Bank PEKAO I Oddział Goleniów, ul. Konstytucji 3-go Maja, 72-100 Goleniów, Nr konta: 28124038391111000044134794 do dnia 07 grudnia 2009r. do godziny 10:455.Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w: kasie Urzędu Gminy i Miasta w Goleniowie, Plac Lotników 1, 72-100 Goleniów do dnia 07 grudnia 2009 r. do godziny 10:45.6. Zwrot wadium nastąpi, jeżeli zaistnieje jedna z poniższych okoliczności: a) upłynął termin związania z ofertą, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy,c) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia.7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy:a )który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofertb) który został wykluczony z postępowania,c) którego oferta została odrzucona.8. Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoczesne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu.9. Dyspozycje w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadium wykonawców, których oferta nie zostanie wybrana Zamawiający przekaże do banku.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) , a spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 w/w ustawy, a więc:1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.2.Celem spełnienia warunku zawartego w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca musi wykazać, iż:- co najmniej jedna z osób, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada aktualną licencję zarządcy nieruchomości ważną na cały okres zamówienia;- dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno - budowlanej, zatrudnionych w ramach umowy o pracę i zaświadczenie o wpisie do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa;- wykonał minimum 1 usługę w zakresie zarządzania zasobem o powierzchni użytkowej minimum 35.000,00 m2 obejmującej co najmniej 750 lokali potwierdzić je dokumentami , z których wynika , iż usługa ta została wykonana należycie.- posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzona działalnością i posiadanym mieniem w minimalnej wysokości 200.000,00 złotych- posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu zawodu zarządcy w minimalnej wysokości 200.000,00 złotych3. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych do oferty należy załączyć:a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania oferty. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich);b) Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy załączyć:a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączaniem dokumentów potwierdzających, ze usługi zostały wykonane należycie. Wykonawca w wykazie tym musi wykazać wykonanie minimum 1 usługę zrealizowaną na podstawie jednej umowy w zakresie zarządzania zasobem o powierzchni użytkowej minimum 35.000,00 m2 obejmującej co najmniej 750 lokali oraz załączyć dokumenty potwierdzające, iż usługa ta została wykonana należycie. Wykonawca nie może sumować kilku umów i kilku powierzchni o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunek ten musi spełniać przynajmniej jeden z wykonawców.b) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W wykazie tym, Wykonawca musi wykazać, iż:- co najmniej 1 osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno - budowlanej;W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunek ten musi spełniać przynajmniej jeden z wykonawców.- co najmniej 1 osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada aktualną licencję zarządcy nieruchomości wydanej przez uprawniony organ - ważną na cały okres zamówienia.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunek ten musi spełniać przynajmniej jeden z wykonawców.c) pisemne zobowiązanie innych podmiotów w przypadku uczestniczenia w wykonywaniu zamówienia osób wskazanych w wykazie osób i podmiotów... nie będących pracownikami Wykonawcy. d) dokumenty stwierdzające, że co najmniej 1 osoba, która została wymieniona w wykazie osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia... posiada uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz zaświadczenie o wpisie do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, a także, że jest zatrudniona w ramach umowy o pracę;e) dokumenty stwierdzające, że co najmniej 1 osoba, która została wymieniona w wykazie osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia... posiada aktualną licencję zarządcy nieruchomości wydanej przez uprawniony organ - ważną na cały okres zamówienia.3. Inne dokumenty, których złożenie jest wymagane od wszystkich wykonawców w prowadzonym postępowaniu:a)Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych .4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w:1) w pkt. 1. ppkt. 1.1. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,5. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1.1 lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je sądowym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dotyczy to również pkt. 5.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goleniow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach