Przetargi.pl
Leasing samochodów dla Wojskowego Domu Wypoczynkowego w Unieściu

Wojskowy Dom Wypoczynkowy ogłasza przetarg

  • Adres: 76-032 Unieście, ul. Suriana 24
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3481921 , fax. 094 3481921
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowy Dom Wypoczynkowy
    ul. Suriana 24 24
    76-032 Unieście, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3481921, fax. 094 3481921
    REGON: 33005302100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wdw.afr.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Leasing samochodów dla Wojskowego Domu Wypoczynkowego w Unieściu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest leasing operacyjny 2 sztuk fabrycznie nowych samochodów oraz ich ubezpieczenie w zakresie AC, OC, NNW, Asistance. 1.1.Rok produkcji 2009, model 2009, 1 sztuka, 1.2.Samochód dostawczy, średni, minibus wg SAMAR, 1.3.Liczba miejsc siedzących - 1+8, 1.4.Długość całkowita min. 4.400 mm, 1.5.Szerokość całkowita min. 1.900 mm, 1.6.Wysokość całkowita max. 2.100 mm, 1.7.Rozstaw osi min. 3.000 mm, 1.8.Silnik zasilany olejem napędowym, o pojemności min. 1.900 cm3, 1.9.Skrzynia biegów manualna, 1.10.Napęd na oś przednią, 1.11.Nadwozie 4-drzwiowe, 1.12.Maksymalna masa całkowita pojazdu 3,5 tony, 1.13.Kolor nadwozia - typ lakieru: żółty lub zielony - akryl, 1.14.Kolor tapicerki - kolor w tonacji szarości lub czarny. 1.15.Poduszka powietrzna kierowcy, 1.16.ABS, 1.17.System stabilizacji toru jazdy, 1.18.Reflektory przeciwmgielne, 1.19.Alarm z funkcją monitorowania wnętrza, 1.20.Immobiliser, 1.21.Centralny zamek ze zdalnym sterowaniem, 1.22.Komputer pokładowy, 1.23.Fabryczny radioodtwarzacz, 1.24.Wspomaganie układu kierowniczego oraz regulowana w dwóch płaszczyznach kolumna kierownicy, 1.25.Pełnowymiarowe koło zapasowe, 1.26.Komplet kół (4 szt.) z oponami na sezon letni, 1.27.Komplet kół (4 szt.) z oponami na sezon zimowy. 1.28.Wymagana gwarancja producenta:Mechaniczna min. 3 lata, Na powłokę lakierniczą min. 3 lata, Na perforację nadwozia min. 5 lat. 2.1.Rok produkcji 2009, model 2009, 1 samochód, 2.2.Samochód klasy kombi-van wg SAMAR, 2.3.Ilość miejsc 1+4, 2.4.Minimalna ładowność: 250 kg, 2.5.Długość całkowita min. 4.100 mm, 2.6.Szerokość całkowita min. 1.800 mm, 2.7.Wysokość całkowita max. 1.900 mm, 2.8.Rozstaw osi min. 2.300 mm, 2.9.Silnik zasilany olejem napędowym, o pojemności min.. 1.200 cm3, 2.10.Skrzynia biegów manualna, 2.11.Nadwozie typu kombi, 4 drzwiowe 2.12.Szerokość drzwi tylnych min. 1.000 cm 2.13.Maksymalna masa całkowita pojazdu 3,5 tony, 2.14.Kolor nadwozia - typ lakieru: żółty lub zielony - akryl, 2.15.Kolor tapicerki - kolor w tonacji szarości lub czarny 2.16.Poduszki powietrzne dla kierowcy, 2.17.ABS, 2.18.System stabilizacji toru jazdy, 2.19.Alarm z funkcją monitorowania wnętrza, 2.20.Immobiliser, 2.21.Centralny zamek ze zdalnym sterowaniem, 2.22.Klimatyzacja manualna, 2.23.Fabryczny radioodtwarzacz, 2.24.Wspomaganie układu kierowniczego oraz regulowana w dwóch płaszczyznach kolumna kierownicy, 2.25.Elektryczne otwierane szyby drzwi przednich, 2.26.Elektrycznie sterowane lusterka zewnętrzne, 2.27.Pełnowymiarowe koło zapasowe. 2.28.Komplet kół (4 szt.) z oponami na sezon letni, 2.29.Komplet kół (4 szt.) z oponami na sezon zimowy. 2.30.Wymagana gwarancja producenta:Mechaniczna min. 3 lata, Na powłokę lakierniczą min. 3 lata, Na perforację nadwozia min. 5 lat.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661140002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a.Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca ma obowiązek złożyć następujące dokumenty: a.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich; b.wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich. 2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek określony w ust. 1 lit. d musi spełnić każdy z Wykonawców, a warunki określone w ust. 1 lit. a - c mogą zostać spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców. 3.Wymagany dokument określony w ust. 2 lit. a powinien być przedstawiony w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Dokument, o którym mowa w ust. 2 lit. b powinien być przedstawiony w formie oryginału. 4.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 2 lit. a składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5.Dokument, o którym mowa w ust. 5 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 5, to zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienie ust. 6 stosuje się odpowiednio. 7.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 8.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, wskazanych w ust. 1, będzie przeprowadzona metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty, o których mowa w ust. 2.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wdw.afr.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach