Przetargi.pl
Zarządzanie ekologiczną mini przystanią żeglarską w Siemianach

Wójt Gminy Iława ogłasza przetarg

  • Adres: 14-200 Iława, ul. Gen. Władysława Andersa 2a
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6492418 , fax. 089 6494882
  • Data zamieszczenia: 2013-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Iława
    ul. Gen. Władysława Andersa 2a 2a
    14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6492418, fax. 089 6494882
    REGON: 00053276000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-ilawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zarządzanie ekologiczną mini przystanią żeglarską w Siemianach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zarządzanie mini przystanią żeglarską wraz z systemami odbioru i segregacji odpadów w Siemianach, gmina Iława, w skład której wchodzą-Budynek dwukondygnacyjny z górną kondygnacją w poddaszu użytkowym,z podcieniami usytuowany wzdłuż jeziora Jeziorak. Dolna kondygnacja od strony jeziora mieści ogólnodostępne toalety,w tym dla osób niepełnosprawnych, umywalnie z natryskami oraz zewnętrzny punkt mycia naczyń zlokalizowany w zamykanej roletą wnęce w podcieniu budynku. W tej kondygnacji znajduje się punkt pierwszej pomocy medycznej i winda dla osób niepełnosprawnych, umożliwiająca transport na górna kondygnację.Od drugiej strony budynku znajduje się pomieszczenie punktu napraw dla jachtów,zwane szkutnią. Pomieszczenie szkutni zajmuje przestrzeń dwóch kondygnacji.Na górnej kondygnacji dostępnej z tarasu znajdują się pomieszczenia administracyjne, sala konferencyjna oraz sanitariaty. Wzdłuż elewacji od strony jeziora znajduje się taras, który pomostem łączy się z wieżą obserwacyjną.Wieża z platformą obserwacyjną - konstrukcji drewnianej z pomostem widokowymi schodami prowadzącymi na pomost. Wieża jest kryta dachem krytym blachą cynkowo - tytanową. obiekt połączony jest z tarasem budynku przystani kładką o konstrukcji drewnianej.Budynek gospodarczy stacji podciśnieniowej - budynek jest zlokalizowany obok wejścia na pomost cumowniczy, wyposażony jest w urządzenia służące do odbioru ścieków z jednostek pływających.Budynek o konstrukcji drewniane z dachem czterospadowym, krytym blachą tytanową.Altana-obiekt o konstrukcji drewnianej na planie regularnego ośmioboku z dachem wielospadowym pokryta blachą cynkowo-tytanową.Wiata śmietnikowa - usytuowana obok budynku głównego od strony dojazdu, mieści trzy zamknięte kontenery z otworami wrzutowymi pojemności 800 l każdy,służące do wyodrębnionej zbiórki odpadów segregowanych i dwa kontenery zamykane na odpady niesegregowane. Pomost pływający do cumowania - o konstrukcji stalowej ocynkowanej z opierzeniem drewnianym, 30 - stanowiskowy z odnogami cumowniczymi dł. 7,0 m. Pomost składa się z dwóch odcinków połączonych w literę T. Wejście na pomost z przyczółka na linii brzegowej za pomocą trapu o dł.7,0 m z poręczami.Pomost jest oświetlony i uzbrojony w punkty czerpalne wody i energii elektrycznej.Zadania operatora-Zamawiający powierzy operatorowi zarządzanie nieruchomością zlokalizowaną na działce oznaczonej nr ewidencyjnym 239-93 w miejscowości Siemiany.Na działce zlokalizowana jest infrastruktura wybudowana w ramach realizacji projektu p.n.Budowa ekologicznej mini przystani żeglarskiej wraz z systemami odbioru i segregacji odpadów na wybranych obszarach regionu warmińsko-mazurskiego-Gmina Iława.obiekt został przekazany do eksploatacji w miesiącu lipcu 2012 r. Operator w ramach zamówienia przyjmuje do wykonania kompleksowe zarządzanie mini przystanią żeglarską wraz z infrastrukturą towarzyszącą.Do obowiązków operatora należy1)utrzymanie obiektu w stanie niepogorszonym, 2)prowadzenie działalności zgodnej z przeznaczeniem obiektu w sezonie letnim,3)odbiór ścieków sanitarnych oraz odbiór i segregacja odpadów z jednostek pływających,4)prowadzenie szkoleń i spotkań z zakresu edukacji ekologicznej skierowanych do dzieci, młodzieży i dorosłych z wykorzystaniem sali wykładowej i altan (przeszkolenie minimum 100 osób w skali roku),5)sprawowanie nadzoru nad nieruchomością w sezonie letnim i poza sezonem poprzez zapewnienie ochrony obiektu,6)zapewnienie właściwej eksploatacji i obsługi technicznej zgodnie z wymogami prawa budowlanego,7)zapewnienie bezpieczeństwa użytkownikom obiektu,8)prowadzenie odrębnej ewidencji księgowej dla dokumentowania przychodów i kosztów pochodzących z opłat użytkowników za odpady stałe i płynne,9)zachowanie trwałości projektu mini przystani tzn. nie poddawanie go znaczącym modyfikacjom (wykonawca nie może zmieniać architektury budynków, konstrukcji, rozbudowy obiektu i zmiany użytkowania obiektu. obowiązkiem wykonawcy jest dokonywanie bieżących napraw obiektu oraz likwidacji uszkodzeń powstałych na skutek użytkowania,10)opracowanie regulaminu korzystania z mini przystani oraz przygotowanie cennika za odpady stałe i płynne i przedstawienie do akceptacji Gminie Iława,11)zapewnienie odpowiedniej kadry do obsługi i zarządzania nieruchomością,12)składanie zamawiającemu pisemnego sprawozdania z czynności związanych z zarządzaniem obiektem oraz o prowadzonej działalności szkoleń, spotkań -do dnia 31 października każdego roku trwania umowy. Ostateczne rozliczenie umowy nastąpi do dnia 15 stycznia 2018 r.13)promocja obiektu, 14)zarządzanie obiektem:Techniczne a)prowadzenie niezbędnej dokumentacji technicznej dotyczącej obiektów budowlanych, w tym książkę obiektu budowlanego,b)bieżącą konserwację instalacji i urządzeń znajdujących się na terenie obiektu przez uprawnione podmioty, zgłaszanie napraw gwarancyjnych oraz wszelkich uszkodzeń zamawiającemu,c)monitoring i naprawy elementów infrastruktury towarzyszącej,d)zapewnienie i utrzymanie ochrony obiektu w okresie trwania umowy,Eksploatacja:a)przestrzeganie przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz wszystkich aktów prawa, w tym prawa miejscowego, niezbędnych do wykonywania przedmiotu zamówienia,b)utrzymanie w należytym porządku i czystości terenu, pomieszczeń i urządzeń należących do mini przystani,c)odśnieżanie w okresie oraz zabezpieczenie elementów pomostów pływających w okresie zimowym,d)racjonalne gospodarowanie mediami energia elektryczna, woda i In.,e)pielęgnacja zieleni oraz zapewnienie porządku na terenie obiektu,Operator nie nabywa prawa własności do mini przystani żeglarskiej i infrastruktury towarzyszącej.Operator nie może prowadzić żadnej działalności gospodarczej na terenie mini przystani żeglarskiej.Operator nie ma prawa wykonywać żadnych prac budowlanych w celu przebudowy obiektu. Operator może za zgodą zamawiającego zmienić aranżację pomieszczeń znajdujących się w obiekcie w celu prawidłowego funkcjonowania obiektu. Przedstawiciele zamawiającego mają zagwarantowane prawo wstępu na teren nieruchomości w okresie trwania umowy.Operator w trakcie trwania zamówienia dla pobranych opłat za odbiór ścieków sanitarnych i odbiór odpadów komunalnych jak również ponoszonych kosztów prowadzić będzie odrębną ewidencję księgową. Ceną zamówienia jest wynagrodzenie dla operatora za świadczenie usługi objętej zamówieniem tj. zarządzaniem ekologiczną mini przystanią żeglarską w Siemianach. Do kosztów utrzymania nieruchomości, które są ponoszone przez operatora należą 1)wynagrodzenia pracowników, zleceniobiorców podwykonawców oraz wszystkie związane z tym wydatki (płace, składki ZUS, podatki od wynagrodzeń, świadczenia na rzecz pracowników).2)wynagrodzenia obsługi pomocniczej - firm sprzątających itp.3)koszty ochrony obiektu,4)podstawowe koszty eksploatacyjne zapewniające bieżące utrzymanie obiektu.5)koszty odprowadzenia ścieków sanitarnych i odbioru odpadów komunalnych.Koszty zamawiającego1)Koszty ubezpieczenia obiektu. 2)koszt dostawy energii elektrycznej, dostawę wody, usługi telekomunikacyjne, Internet, opłaty licencyjne za programy komputerowe.3)Amortyzacja obiektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703300003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 6900,00

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-ilawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach