Przetargi.pl
Zarządzanie cmentarzem komunalnym w Dąbrowie Górniczej przy ul. Królewskiej (dzielnica Tucznawa) i świadczenie usług grzebalnych dla ludności.

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2956700 , fax. 032 2625032, 2956700
  • Data zamieszczenia: 2009-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Graniczna 21 21
    41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 032 2956700, fax. 032 2625032, 2956700
    REGON: 00051575000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dabrowa-gornicza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zarządzanie cmentarzem komunalnym w Dąbrowie Górniczej przy ul. Królewskiej (dzielnica Tucznawa) i świadczenie usług grzebalnych dla ludności.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie o wartości poniżej 206 000 euro. I. Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie cmentarzem komunalnym oraz świadczenie usług grzebalnych dla ludności, a w szczególności : 1. Świadczenie usług grzebalnych dla ludności polegających na : a) zapewnieniu możliwości zorganizowania w domu pogrzebowym i na cmentarzu ceremonii pogrzebowej zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi tj. : - Ustawą z dnia 31.01.1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych (Dz. U. nr 23, poz. 295 z 2000 r. wraz z późniejszymi zmianami), - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie wymagań, jakie muszą spełniać cmentarze, groby i inne miejsca pochówku zwłok i szczątków (Dz. U. nr 48, poz. 284 z 2008 r.), - Zarządzeniem nr 828/2004 z dnia 28.05.2004 r. Prezydenta Miasta Dąbrowy Górniczej w sprawie ustalenia wysokości opłat za usługi grzebalne na cmentarzach komunalnych w Dąbrowie Górniczej (ul. Zaplecze, Tucznawa, Okradzionów). b) wykonywaniu pochówków zgodnie z planem zagospodarowania cmentarza, c) prowadzeniu wszelkiej dokumentacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów (Dz. U. nr 90, poz. 1013 z 2001 wraz z późniejszymi zmianami), w tym : - ksiąg cmentarnych, - księgi ekshumacji zwłok, - kart zgonu, - zezwoleń, - zaświadczeń, - decyzji o ekshumacji zwłok, - ewidencji miejsc grzebalnych, d) utrzymaniu w należytym stanie mogił osób pochowanych z opieki społecznej tzn. oznaczenia ich krzyżem, a także na bieżąco usuwanie chwastów i samosiewów. 2. Utrzymaniu na bieżąco porządku i czystości na terenie cmentarza oraz na terenie przyległym w odległości 2 m od granic ogrodzenia oraz drogi dojazdowej i parkingów w tym : a) w okresie letnim : - koszenie trawy tj. w terminach do dnia 30.05, 15.07,30.08.,30.09. ,a następnie uporządkowanie terenu tj. zgrabienie, zebranie zanieczyszczeń i wywiezienie do miejsca unieszkodliwienia wszystkie wytworzone odpady wraz z uiszczeniem opłaty za ich utylizację, - na alejkach z kostki brukowej usuwanie chwastów i samosiewów, b) w okresie zimowym systematyczne odśnieżanie oraz usuwanie śliskości. 3. Przeprowadzanie koniecznych, drobnych napraw oraz bieżącej konserwacji całego powierzonego majątku, w tym między innymi wymiany klamki, uszkodzonej szyby, zamka, a także malowanie oraz naprawa zniszczonych, zdewastowanych i skorodowanych elementów ogrodzenia. II. Warunki wykonywania usługi. 1. Wykonawca użytkuje cmentarz zgodnie z jego przeznaczeniem i wymaganiami ochrony środowiska oraz utrzymuje go we właściwym stanie technicznym, sanitarnym i estetycznym. 2. Zamawiający zakazuje ustawiania jakichkolwiek reklam, bilboardów itp. na terenie całego cmentarza i terenie przyległym w odległości 2 m od ogrodzenia oraz obrzeży drogi dojazdowej i parkingów. 3. Wykonawca ponosi wszelkie koszty z tytułu korzystania z energii elektrycznej, wody, wywożenia wszelkich odpadów i nieczystości. 4. Wykonawca zawiera odrębne umowy na wywóz odpadów, oraz dostarczanie wszelkich mediów z firmami posiadającymi stosowne zezwolenie. W przypadku posiadania przez Wykonawcę zezwolenia na wywóz odpadów nie musi on zawierać odrębnej umowy. 5. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność cywilną za szkody powstałe wobec osób trzecich, które wynikną na skutek nieprawidłowego wykonywania przedmiotu zamówienia. 6. Rezerwacje miejsc pochówkowych opłacone u poprzednich zarządców przed podpisaniem niniejszej umowy pozostają aktualne w czasie jej obowiązywania. 7. Wykonawca przy realizacji postanowień umowy stosuje się do przepisów prawa budowlanego. 8. Wykonawca prowadzi dokumentację finansowo - rzeczową( księgowość) dotyczącą przedmiotowej umowy. 9. Wykonawca ubezpieczy powierzone mienie wymienione w pkt. III. 2. od ognia, kradzieży dewastacji na kwotę min. 8 500,00 zł, z cesją praw na właściciela obiektu tj. Gminę Dąbrowa Górnicza, z pierwszym dniem obowiązywania umowy na okres 12 miesięcy i będzie zobowiązany do nieprzerwanej kontynuacji ubezpieczenia do końca trwania umowy. 10. Wykonawca winien posiadać ubezpieczenie OC od prowadzonej działalności (administrowania) z sumą ubezpieczenia na kwotę min. 50 000,00 zł nieprzerwanie przez cały okres obowiązywania umowy. III. Informacje dodatkowe : 1. Powierzchnia cmentarza wynosi 1,0 ha. 2. Cmentarz : a) ogrodzony jest : - od strony zachodniej i południowej siatką metalową ułożoną na słupkach metalowych, - od strony północnej i wschodniej siatką zamocowaną na słupkach z cegły i podmurówce betonowej oraz bramą wjazdową usytuowaną od strony wschodniej przy narożu ogrodzenia od strony północnej. b) posiada dwa budynki, w tym : - dom przedpogrzebowy o powierzchni 20 m2 zbudowany z cegły, kryty papą, - budynek gospodarczy o powierzchni 20 m2. zbudowany z bloczków gazobetonowych, kryty papą termozgrzewalną. c) posiada dwie alejki o nawierzchni z kostki brukowej o obrzeżach betonowych o powierzchni 277,50 m2 d) posiada parking asfaltowy o powierzchni 240 m2 98371110-8 usługi cmentarne Przedmioty dodatkowe : 79420000-4 usługi związane z zarządzaniem 98371111-5 usługi utrzymania cmentarzy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983711108
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń, wykazów i dokumentów opisanych w pkt. 11 SIWZ wg formuły: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 Ustawy, Zamawiający żąda od Wykonawcy następujących dokumentów: 1.1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2. Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Ustawy (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ) - wskazana data podpisania. 1.3. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje lub za zgodą innych podmiotów będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy następujących dokumentów: 2.1.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia - min. 1 usługa, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonywania i poprzednich zamawiajacych. Przez usługę odpowiadającą wartością i rodzajem przedmiotowi zamówienia należy rozumieć zarządzanie cmentarzem o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto - (wzór wykazu stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ) - wskazana data podpisania. 2.2. Referencje lub inne dokumenty wystawione przez poprzednich Zamawiających potwierdzające należyte wykonanie lub wykonywanie dostaw, o których mowa w pkt. 11.2.1. 2.3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. - (wzór wykazu stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ) - wskazana data podpisania. Do wykazu należy załączyć kserokopię uprawnień do Zarządzania Nieruchomościami zgodnie z art. 184 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz. U. nr 261 poz. 2603 z dnia 30 listopada 2004 r.) 2.4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 11.2.3, wykonawca wskazał osobę którą będzie dysponował za zgodą innych podmiotów - (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ) - wskazana data podpisania. Ponadto do oferty należy załączyć: 3. Formularz ofertowy - wskazana data podpisania formularza (wzór formularza stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ). 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania 4.1. wymagane w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje w przetargu osoba bądź osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika bezpośrednio z innych załączonych dokumentów, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4.2 wymagane w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (dotyczy również spółki cywilnej), przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. Uwagi: 1. Złożone dokumenty winny być zgodne z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. nr 87 poz. 605 z późn. zm.). 2. Wykonawca składa oświadczenia i dokumenty przetargowe pod odpowiedzialnością karną /dotyczącą składania nieprawdziwych zeznań i oświadczeń/ wynikającą z art. 297 Kodeksu Karnego. W razie stwierdzenia, że złożone przez wykonawcę informacje są nieprawdziwe Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 304 k.p.k. - zawiadomi o tym fakcie właściwy organ ścigania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowa-gornicza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach