Przetargi.pl
Zarządzanie cmentarzem komunalnym w Dąbrowie Górniczej przy ul. Białej Przemszy (w dzielnicy Okradzionów) i świadczenie usług grzebalnych dla ludności

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2956700 , fax. 032 2625032, 2956700
  • Data zamieszczenia: 2010-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Graniczna 21 21
    41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 032 2956700, fax. 032 2625032, 2956700
    REGON: 00051575000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dabrowa-gornicza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zarządzanie cmentarzem komunalnym w Dąbrowie Górniczej przy ul. Białej Przemszy (w dzielnicy Okradzionów) i świadczenie usług grzebalnych dla ludności
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej 193 000 EUR zgodnie z postanowieniami Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz.759). W zakres prac wchodzi : 1.Świadczenie usług grzebalnych dla ludności. Wykonawca zapewni kontrahentom, jeśli taka jest ich wola zorganizowanie na cmentarzu ceremonii pogrzebowej zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi : - ustawą z dnia 31.01.1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych (Dz . U. nr 23, poz. 295 z 2000 r. wraz z późniejszymi zmianami), - Zarządzeniem nr 828/2004 z dnia 28.05.2004 r. Prezydenta Miasta Dąbrowy Górniczej w sprawie ustalenia wysokości opłat za usługi grzebalne na cmentarzach komunalnych w Dąbrowie Górniczej (ul. Zaplecze, dzielnica Tucznawa, dzielnica Okradzionów). - rozporządzeniem Ministrów Gospodarki Terenowej i Ochrony Środowiska oraz Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 20.10.1972 r. w sprawie urządzania cmentarzy, prowadzenia ksiąg cmentarnych oraz chowaniu zmarłych ( Dz. U. z 1972 roku Nr 47, poz. 299 z późniejszymi zmianami). Cmentarz jest cmentarzem komunalnym wobec czego uroczystości oraz ceremonie pogrzebowe mogą odbywać się wg tradycji świeckiej oraz wg dowolnej tradycji religijnej, którą da się zorganizować ze względów technicznych i organizacyjnych na cmentarzu. 2. Wykonywanie pochówków zgodnie z planem zagospodarowania cmentarza. 3. Prowadzenie wszelkiej dokumentacji wymaganej obowiązującymi przepisami (Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów - Dz. U. nr 90 poz. 1013 z 2001 r. wraz z późniejszymi zmianami) w tym : - ksiąg cmentarnych, - księgi ekshumacji zwłok, - kart zgonu, - zezwoleń, - zaświadczeń, - decyzji o ekshumacji zwłok, - ewidencji miejsc grzebalnych. 4. Prowadzenie dokumentacji finansowo-rzeczowej ( księgowość) dotycząca przedmiotowego zamówienia. 5. Utrzymanie w należytym stanie mogił osób pochowanych z opieki społecznej tj. koszenie trawy i usuwanie samosiejek z mogił oraz oznaczanie grobów tabliczkami i krzyżami. 6. Wykonawca na bieżąco dba o utrzymanie porządku i czystości na terenie całego cmentarza oraz terenie przyległym w odległości 2 m ogrodzenia oraz drogi dojazdowej i parkingu a) w okresie letnim wykona : -koszenie trawy, samosiejek, chwastów na terenie całego cmentarza oraz terenie przyległym tak aby utrzymywać trawę na poziomie do 10 cm w sposób ciągły. Po wykoszeniu Wykonawca uporządkuje teren całego cmentarza tzn. zgrabi trawę, zbierze zanieczyszczenia, załaduje i wywiezie do miejsca unieszkodliwienia wszystkie wytworzone odpady wraz z uiszczeniem opłaty za ich utylizację, -sprzątanie ( zbieranie zanieczyszczeń i odpadów na terenie całego cmentarza), zamiatanie alejek, -bieżące opróżnianie kontenera i boksu na odpady ( tj. w sposób nie powodujący ich przepełnienia), b) w okresie zimowym : - na alejkach, na parkingu, na drodze dojazdowej do cmentarza oraz przed budynkiem administracyjnym należy systematycznie wykonywać odśnieżanie, - bieżące opróżnianie kontenera i boksu na odpady ( tj. w sposób nie powodujący ich przepełnienia). 7. Utrzymanie w należytym porządku i czystości wszystkich pomieszczeń znajdujących się na terenie cmentarza II. Warunki wykonywania usługi. 1. Wykonawca ma obowiązek użytkować cmentarz zgodnie z jego przeznaczeniem i wymaganiami ochrony środowiska oraz utrzymać go we właściwym stanie technicznym, sanitarnym i estetycznym, 2. Na terenie cmentarza oraz w odległości 2 m od ogrodzenia, drogi dojazdowej i parkingów Zamawiający zabrania Wykonawcy ustawiania wszelkich reklam, billboardów itp., 3.Wykonawca ponosi wszelkie koszty z tytułu korzystania z energii elektrycznej, wody, opróżniania szamba, wywożenia wszelkich odpadów i nieczystości. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia odrębnych umów na wywóz odpadów z firmą posiadającą stosowne zezwolenia. Kopie zawartych umów Wykonawca składa najpóźniej w ciągu 1 tygodnia od dnia zawarcia umowy. W przypadku posiadania przez Wykonawcę zezwolenia na wywóz odpadów nie musi on zawierać odrębnej umowy. 4.Wykonawca ponosi pełna odpowiedzialność cywilną za szkody powstałe wobec osób trzecich, które wynikną na skutek nieprawidłowego wykonywania przedmiotu zamówienia. 5.Wykonawca ponosi wszelka odpowiedzialność za powierzone mu przez Zamawiającego ruchomości jak i nieruchomości znajdujące się na terenie cmentarza, przy czym przy wystąpieniu szkód będących wynikiem kradzieży bądź dewastacji przedmiotowego majątku pokrywa ich usunięcie ze środków własnych. 6.Wykonawca ubezpieczy powierzone mu w administrowanie mienie od ognia, kradzieży dewastacji na kwotę min.8.500,00 zł, z cesją praw na właściciela obiektu tj. Gminę Dąbrowa Górnicza. Powyższa polisa obowiązuje od pierwszego dnia przedmiotowej umowy i będzie nieprzerwalnie kontynuowana do końca trwania umowy. Kopie polisy Wykonawca przedkłada Zamawiającemu w terminie 7 dni od jej zawarcia. 7.Wykonawca winien posiadać ubezpieczenie OC od prowadzonej działalności (administrowania) z suma ubezpieczenia na kwotę minimum 50.000,00 zł nieprzerywalnie przez cały okres obowiązywania umowy. Kopie później zawieranych polis Wykonawca przedkłada Zamawiającemu w terminie 7 dni od momentu zawarcia ubezpieczenia OC. Powyższa polisa zabezpieczy roszczenia osób trzecich. 8.Wykonawca przekazuje na rzecz Zamawiającego określoną % w ofercie pobraną kwotę za usługi grzebalne. Opłaty za wykonanie usług grzebalnych Administrator pobiera na -podstawie faktury VAT, zgodnie z cenami wyszczególnionymi w Zarządzeniu nr 828/2004 Prezydenta Miasta z dnia 28.05.2004 r. w sprawie opłat za usługi grzebalne, stanowiącym załącznik Nr 1 do umowy. 9.W przypadku zmiany opłat w Zarządzeniu nr 828/2004 Prezydenta Miasta z dnia 28.05.2004 r. Wykonawcy przysługuje w terminie 1 miesiąca od dnia powiadomienia o tym fakcie prawo do wypowiedzenia zawartej na administrowanie cmentarzem umowy. Rozwiązanie umowy nastąpi po upływie 3 miesięcznego okresu wypowiedzenia. 10.Zamawiający wyraża zgodę na przygotowanie przez Administratora wyprzedzająco do pięciu studzienek pochówkowych. 11.Wszystkie rezerwacje miejsc pochówkowych opłacane u poprzednich zarządców przed podpisaniem niniejszej umowy pozostają aktualne w czasie jej obowiązywania. 12.Wykonawca zobowiązany jest stosować się do przepisów ustawy z dnia 31.01.1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych ( Dz. U., poz.295 z 2000 r. wraz z późn. zm.)oraz do przepisów prawa budowlanego. 13.Administrator wykonuje konieczne, drobne naprawy powierzonego majątku, które zaistnieją w okresie związania z przedmiotową umową polegające miedzy innymi na wymianie klamki, uszkodzonej szyby, zamka itp. 14.Wykonawca zobowiązany jest umieścić w widocznym miejscu na tablicy ogłoszeń obowiązującego cennika usług oraz informację o administratorze cmentarza ( adres, numer telefonu) oraz godziny jego urzędowania II. Dodatkowe informacje dla Wykonawców : powierzchnia cmentarza wynosi 1,12 ha. Na terenie cmentarza znajduje się budynek gospodarczy z pomieszczeniami. Cmentarz ogrodzony jest siatka metalową ułożona na słupkach metalowych oraz brama wjazdową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983711108
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowa-gornicza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach