Przetargi.pl
Zarządzanie cmentarzem komunalnym przy ul. Krd.Stefana Wyszyńskiego w Tarnowskich Górach

Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry ogłasza przetarg

  • Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, Rynek 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3933600, 3933855 , fax. 032 3933602
  • Data zamieszczenia: 2010-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry
    Rynek 4 4
    42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 032 3933600, 3933855, fax. 032 3933602
    REGON: 00052721000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tarnowskiegory.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zarządzanie cmentarzem komunalnym przy ul. Krd.Stefana Wyszyńskiego w Tarnowskich Górach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie zarządzania cmentarzem komunalnym w Tarnowskich Górach przy ul. Kard. Stefana Wyszyńskiego o powierzchni 16.268m2 w szczególności: A. Czynności eksploatacyjne 1. wykonywanie usług grzebania zmarłych w tym : a) wyznaczenie i wytyczenie miejsca pochówku, b) wykonanie wykopu ręcznie lub specjalistycznym sprzętem uzgodnionym z Właścicielem wraz z odwozem ziemi na odkład, c) zabezpieczenie wykopu i przygotowanie miejsca ceremonii , d) dowóz ziemi z odkładu i zasypanie grobu z wstępnym ręcznym zagęszczeniem gruntu, e) uformowanie grobu, f) dokładne uprzątnięcie miejsca pochówku, g) umieszczenie tablicy ewidencyjnej. 2. Wykonanie usług związanych z ekshumacją zwłok, w następującym zakresie: a) odkopanie grobu płytkiego, zabezpieczenie i wyjęcie zwłok, pogłębienie grobu w celu uzyskania grobu głębinowego i pogrzebanie zwłok w tym samym miejscu, b) odkopanie grobu, zabezpieczenie i wyjęcie zwłok oraz ich przekazanie organizującym (np. rodzinie) ekshumację , w przypadku dokonania ponownego pochówku w innym miejscu, c) po wykonaniu powyższych czynności miejsce pochówku należy doprowadzić do stanu pierwotnego tj.: uformować grób w przypadku a) lub zniwelować teren w przypadku b). Roboty ziemne należy wykonać w sposób nie powodujący uszkodzenia grobów sąsiednich. 3.Utrzymanie czystości i porządku na cmentarzu i terenach przyległych tj. w pasie o szerokości 2,0 m od ogrodzenia, parkingu z drogą dojazdową, rondzie zewnętrznym oraz drogach dojazdowych od alei głównej parku, zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w tym: - koszenie traw jeden raz na 4 tygodnie, - sukcesywna wycinka samosiejek, - usuwanie śniegu, błota pośniegowego i lodu oraz posypywanie piaskiem dróg dojazdowych, chodników oraz alejek na terenie cmentarza bezpośrednio po wystąpieniu opadów, nie mniej jednak niż raz na dobę w godzinach rannych, - dzienne utrzymanie czystości w miejscu ustawienia pojemników na śmieci, zamiatanie śmieci wysypanych poza pojemnik, - niezwłoczne oczyszczenie miejsc po wystąpieniu zanieczyszczenia zagrażającego stanowi sanitarnemu - wywóz nieczystości na wysypisko odpadów , - ustawienie w rejonie cmentarza w okresie od 30 października do 3 listopada kabiny sanitarnej, - mycie bram wjazdowych minimum 1 raz w miesiącu, - okresowa konserwacja bram wjazdowych wraz z konserwacją i naprawą zamków, - sukcesywne wykonywanie chodników pomiędzy grobami z elementów ażurowych na podbudowie piasku i żużla wielkopiecowego w ilości 34 m2, - konserwacja grobów osób pochowanych na koszt gminy polegająca m.in. na: odnowieniu tablicy ewidencyjnej, obudowy drewnianej, krzyża, zasadzeniu roślin całorocznych, - codzienne otwieranie i zamykanie cmentarza w okresie: od 15 maja do 30 września w godzinach 6.oo - 22.oo oraz w pozostałym okresie w godzinach 7.oo - 20.oo . Maksymalna długość chodnika nieutwardzonego nie może przekraczać 3 mb. tj. szerokości dwóch rzędów grobów. 4. Konserwacja i drobne naprawy instalacji elektrycznej . Oświetlenie przynależne do cmentarza komunalnego zlokalizowane jest na terenie cmentarza, drogi dojazdowej do cmentarza i parkingu przy ul. Wyszyńskiego. Zasilanie oświetlenia oraz pomiar energii odbywa się w szafce rozdzielczej. Zakres czynności obejmuje: a) wymiana lub uzupełnienie żarówek w lampach oświetlenia przynależnego do nieruchomości, b) uzupełnienie brakujących kloszy, c) wymiana i naprawa lamp, naprawa elementów układu sterującego oświetleniem, d) wymiana zabezpieczeń nadmiarowo-prądowych oświetlenia, e) utrzymywanie skrzynek elektrycznych głównych w czystości, sprawdzenie umocowania przewodów elektrycznych, f) wyszukiwanie przerw i zwarć w instalacji elektrycznej oraz usuwanie przyczyn wraz z wymianą upalonych końcówek w szafce zasilająco - sterującej, g) dokonywanie okresowych pomiarów instalacji elektrycznej . 5. Konserwacja i drobne naprawy instalacji wodnej i armatury wodnej począwszy od studzienki wodomierzowej, w tym: a) sprawdzenie prawidłowości działania wodomierza głównego oraz jego wskazań, b) sprawdzenie stanu instalacji wodnej oraz usuwanie nieszczelności, c) uszczelnienie wszystkich zaworów wodnych oraz ich pojedyncza wymiana, d) likwidowanie miejscowych przecieków w instalacji wodnej , e) okresowe odczytywanie wodomierza. f) przygotowanie instalacji wodociągowej do sezonu zimowego. B. Czynności administracyjne. 1.Zlecanie usług w oparciu o ustawę prawo zamówień publicznych a następnie zawieranie umów w zakresie dostaw i świadczenia usług związanych z zarządzaniem cmentarzem, a w szczególności dostawy wody i energii elektrycznej, wywozu nieczystości stałych, usług remontowych i konserwacyjnych, ubezpieczenia budowli. 2.Prowadzenie dokumentacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 1.08.2001r w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów (Dz.U. Nr 90 poz.1013. z późn. zm.) . 3.Rozliczenie finansowe kosztów zarządzania cmentarzem komunalnym oraz roczne przekazywanie Właścicielowi informacji o poniesionych kosztach zarządzania cmentarzem komunalnym. 4.Ponoszenie wydatków za dostawę energii elektrycznej, wody, wywóz nieczystości oraz innych usług, na które Zarządca zawarł umowy. 5. Pobieranie i przekazywanie na konto Właściciela opłat cmentarnych. 6.Zwrot pobranych opłat cmentarnych w przypadku rezygnacji z rezerwacji miejsca grobowego za każdy miesiąc rezygnacji. 7.Prowadzenie kontroli i przeglądów stanu technicznego instalacji i urządzeń technicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami. 8.Niezwłoczna organizacja wszelkich działań niezbędnych do likwidacji awarii instalacji, urządzeń oraz uszkodzeń na terenie zarządzanym . 9.Oświetlenie cmentarza w godzinach zgodnych z kalendarzem świecenia - moc zainstalowana oświetlenia wynosi 3,0 kW. 11.Reprezentowanie Właściciela cmentarza wobec osób trzecich korzystających z cmentarza. 12.Występowanie do Starostwa Powiatowego o pozwolenie na wycinkę drzew.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983711115
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.tarnowskiegory.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach