Przetargi.pl
Zarządzanie cmentarzami komunalnymi w Iławie. Postępowanie znak Oo-341/5/2011

Gmina Miejska Iława ogłasza przetarg

  • Adres: 14-200 Iława, ul. Niepodległości 13
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (089) 6490159, 6490101 , fax. (089) 649 26 31
  • Data zamieszczenia: 2011-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Iława
    ul. Niepodległości 13 13
    14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (089) 6490159, 6490101, fax. (089) 649 26 31
    REGON: 00052437000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.umilawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zarządzanie cmentarzami komunalnymi w Iławie. Postępowanie znak Oo-341/5/2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zarządzanie cmentarzami komunalnymi w Iławie - zgodnie z wzorem umowy - §XXVIII i XXIX SIWZ oraz utrzymywanie obiektów budowlanych we właściwym stanie zgodnie z wzorem umowy użyczenia stanowiącym załącznik nr 2 do wzoru umowy. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dwie części (zadania): 1) Część 1 - zadanie I- zarządzanie cmentarzami komunalnymi przy ul. Piaskowej oraz ul. Kard. St. Wyszyńskiego w Iławie obejmuje: a) Działalność cmentarną na cmentarzu komunalnym przy ul. Piaskowej i Kardynała Wyszyńskiego. b) Utrzymanie obiektów budowlanych i uzbrojenia. c) Utrzymanie i konserwację zieleni na terenie cmentarza przy ul. Piaskowej oraz wzdłuż ogrodzenia od strony parkingu. d) Utrzymanie w stałej czystości i porządku terenu na cmentarzu przy ul. Piaskowej w sposób określony przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.) i ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 z późn. zm.). e) Utrzymanie we właściwym stanie dróg komunikacyjnych, alei, ścieżek na cmentarzu przy ul. Piaskowej. f) Utrzymanie bieżące istniejącego ogrodzenia, bram wjazdowych, furtek oraz budynku domu przedpogrzebowego przy ul. Piaskowej. g) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na czas realizacji zespół komputerowy składający się z jednostki centralnej, monitora i drukarki, z możliwością korzystania z Internetu, z odpowiednim oprogramowaniem zdolnym obsłużyć program CMENTARZ. h) Wykonawcy w cenie oferty zobowiązani są wliczyć wszelkie koszty związane z dyspozycyjnością i udostępnianiem pomieszczeń kaplicy poza godzinami urzędowania. i) Zabezpieczenie i opróżnianie dodatkowego kontenera na śmieci o poj. min.7,5 m3 na okres od 24 października do 3 listopada przy ul. Piaskowej j) Szczegółowy zakres usługi określa wzór umowy oraz załącznik nr 1 do wzoru umowy dla części 1 dołączony do SIWZ. 2) Część 2 - Zadanie II- zarządzanie cmentarzem komunalnym przy ul. Ostródzkiej w Iławie obejmuje: a) Działalność cmentarną. b) Utrzymanie obiektów budowlanych i uzbrojenia. c) Utrzymanie i konserwację zieleni na terenie cmentarza przy ul. Ostródzkiej oraz wzdłuż ogrodzenia od strony parkingu. d) Utrzymanie w stałej czystości i porządku terenu na cmentarzu przy ul. Ostródzkiej oraz terenu wzdłuż ogrodzenia od wjazdu z ul. Ostródzkiej wzdłuż drogi utwardzonej i gruntowej do końca ogrodzenia cmentarza w sposób określony przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.) i ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 z późn. zm.. e) Utrzymanie we właściwym stanie dróg komunikacyjnych, alei, ścieżek. f) Utrzymanie bieżące istniejącego ogrodzenia, bram wjazdowych, furtek oraz budynku kaplicy. g) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na czas realizacji zespół komputerowy składający się z jednostki centralnej, monitora i drukarki, z możliwością korzystania z Internetu, z odpowiednim oprogramowaniem zdolnym obsłużyć program CMENTARZ. h) Wykonawcy w cenie oferty zobowiązani są wliczyć wszelkie koszty związane z dyspozycyjnością i udostępnianiem pomieszczeń kaplicy poza godzinami urzędowania. i) Zabezpieczenie i opróżnianie dodatkowych 8 szt. kontenerów na śmieci o poj. min.7,5 m3 na okres od 24 października do 3 listopada. j) Szczegółowy zakres usługi określa wzór umowy oraz załącznik nr 1 do wzoru umowy dla części 2 dołączony do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej na tylko jedną z wymienionych części zamówienia. 4. Ze względu na specyfikę zamówienia wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia nie mogą prowadzić działalności (usług pogrzebowych) pogrzebowej oraz pośredniczyć w świadczeniu takich usług celem uniknięcia konfliktu interesu. 5. Do ceny oferty należy wliczyć także koszty określone w § XIII SIWZ, których konieczność wykonania stwierdzono na podstawie przeprowadzonej wizji lokalnej na miejscu realizacji usługi. 6. Nazwy kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV 70.33.00.00-3, 79.99.30.00-1, 98.37.11.11-5,77.31.00.00-6, 77.21.15.00-7, 77.31.41.00-5, 90.51.00.00-5. 7. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wypełniając wzór nr 4b. Nie wykazanie podwykonawstwa przez Wykonawcę we wzorze nr 3b, oznaczać będzie, że przedmiot zamówienia realizowany zostanie wyłącznie przez Wykonawcę bez udziału podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703300003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ust.2 ustawy Pzp zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.umilawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach