Przetargi.pl
Zarządzanie budynkowym i lokalowym zasobem Gminy Pieniężno

Gmina Pieniężno ogłasza przetarg

  • Adres: 14-520 Pieniężno, ul. Generalska 8
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 055 237 46 00 , fax. 055 237 46 01
  • Data zamieszczenia: 2009-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pieniężno
    ul. Generalska 8 8
    14-520 Pieniężno, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 055 237 46 00, fax. 055 237 46 01
    REGON: 00053081500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pieniezno.pl www.piniezno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zarządzanie budynkowym i lokalowym zasobem Gminy Pieniężno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego postępowania jest wyłonienie Wykonawcy na zarządzanie budynkowym i lokalowym zasobem Gminy Pieniężno w zakresie nieruchomości budynkowych stanowiącymi wyłączną własność Gminy Pieniężno oraz lokali pozostającymi w budynkach wspólnot mieszkaniowych w ilości: 1) 10 budynków stanowiących wyłączną własność Gminy, w których znajduje się 54 lokale mieszkalne o łącznej powierzchni 2304,96 m2, 2) 122 lokale w budynkach wspólnot mieszkaniowych o łącznej powierzchni użytkowej 5761,39 m2 w tym: a)118 lokali mieszkalnych o łącznej powierzchni użytkowej 5647,59 m2 b) 4 lokale użytkowe o łącznej powierzchni użytkowej 288,82 m2 3) 7 budynków garażowych stanowiących własność Gminy o łącznej powierzchni użytkowej 108,30 m? 4) 56 budynków gospodarczych stanowiących własność Gminy o łącznej powierzchni użytkowej 912,79 m? 3.3. Do zarządzanej powierzchni użytkowej, za którą Zarządca otrzymuje wynagrodzenie nie wlicza się powierzchni lokali pustych przez okres dłuższy niż jeden miesiąc kalendarzowy. 3.4. Zarząd obejmuje także teren posesji zgodnie z granicami ewidencyjnymi działek przynależny do budynków (dotyczy budynków stanowiących wyłączną własność Gminy). 3.5. Zarząd należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3.6.Wykonawca w ramach zarządu wykonywać będzie w szczególności czynności administracyjne, eksploatacyjne, konserwacyjne i technicznego utrzymania nieruchomości. 3.7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz obowiązków zarządcy określony jest we wzorze umowy, który jest integralną częścią SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703300003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące 00/100), przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SIWZ oraz w art. 22 ustawy PZP, jak też nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP. 5.2. W oparciu o powyższe Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: a) Wykonawca musi wykazać, w formie załączonego do oferty wykazu usług i oświadczenia, potwierdzonego referencjami lub odpowiednimi dokumentami uprzednich zamawiających, że w ciągu ostatnich 3 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, wykonał, tj. zrealizował, co najmniej jedną usługę odpowiadającą rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, przez co należy w szczególności rozumieć zrealizowanie usługi zarządzania nieruchomościami zabudowanymi, budynkami mieszkalnymi, garażowymi oraz gospodarczymi o łącznej powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 3.000,00 m2 przez co najmniej 9 kolejnych miesięcy; b) Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadające opisane niżej kwalifikacje zawodowe oraz uprawnienia: - Zarządca nieruchomości - co najmniej 1 osoba posiadająca licencję zawodową nadaną w trybie przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2004 r., Nr 261 poz. 2603 z dnia 21 sierpnia 1997 r. tekst jednolity z. późn. zm.); -Inspektor nadzoru - co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w zakresie kierowania robotami (Dz. U.2006. Nr 156 poz. 1118 Prawo budowlane t. jednolity z późn. zm.). c) Wykonawca musi wykazać, w formie załączonego do oferty oświadczenia, że dysponuje programami komputerowymi pozwalającymi na sprawne administrowanie zasobami mieszkalnymi. d) Wykonawca musi wykazać, w formie załączonego do oferty oświadczenia, że zorganizuje biuro obsługi klienta w Pieniężnie wraz z punktem kasowym do przyjmowania czynszów i opłat wpłacanych gotówką. Biuro musi posiadać możliwości obsługi osób niepełnosprawnych. e) Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia. 5.3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 5.4. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, warunek udzielenia zamówienia określony w pkt. 5.2.e muszą spełniać wszyscy Wykonawcy oddzielnie, warunki określone w pkt. 5.2. a ,5.2.b, 5.2.c, 5.2.d, mogą spełniać Wykonawcy łącznie. 5.5. W przypadku, o którym mowa w punkcie 5.3., Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo w postępowaniu do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, co potwierdzą stosownym pisemnym pełnomocnictwem podpisanym przez wszystkie podmioty, występujące wspólnie o udzielenie przedmiotowego zamówienia. 5.6. Jako spełnienie wymogu przedłożenia pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt. 5.5., uznaje się również złożenie umowy konsorcjum, jeżeli będzie z niej wynikać upoważnienie dla osoby występującej w postępowaniu do reprezentowania wszystkich podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.7. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5.8. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5.9. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5.10. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp oraz warunków określonych w Rozdziale I punkt V. SIWZ, od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest przedstawienie następujących dokumentów: Oświadczenia o spełnianiu wymagań art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, (jest załącznikiem nr 1 do formularza oferty), Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg wzoru (załącznik nr 2 do formularza oferty). Stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia i kwalifikacje zawodowe tj. uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w zakresie kierowania robotami, posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa oraz aktualną polisę lub innym dokumentem potwierdzającym posiadanie obowiązkowego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywanego zawodu; świadectwo nadania licencji zawodowej zarządcy nieruchomości, aktualne zaświadczenie o przynależności do Stowarzyszenia Zarządców Nieruchomościami, oraz aktualną polisę lub innym dokumentem potwierdzającym posiadanie obowiązkowego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywanego zawodu; Wykaz podmiotów (podwykonawców), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności wg wzoru (stanowiącego załącznik nr 3 do formularza oferty - jeśli dotyczy). Wykaz usług (oświadczenie) potwierdzony referencjami lub odpowiednimi dokumentami uprzednich zamawiających, że w ciągu ostatnich 3 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym czasie, licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, przez co należy w szczególności rozumieć zrealizowanie kontraktu usługowego na zarządzanie nieruchomościami zabudowanymi, budynkami mieszkalnymi, garażowymi oraz gospodarczymi o łącznej powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 3.000,00 m2 prze co najmniej 9 kolejnych miesięcy. (wzór załącznik nr 4 do formularza oferty), Oświadczenie, o dysponowaniu przez Wykonawcę programami komputerowymi pozwalającymi na sprawne administrowanie zasobami mieszkalnymi (wzór załącznik nr 5 do formularza oferty). Oświadczenie, że Wykonawca zorganizuje biuro obsługi klienta w Pieniężnie wraz z punktem kasowym do przyjmowania czynszów i opłat wpłacanych gotówką. Biuro będzie posiadać możliwości obsługi osób niepełnosprawnych, Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty wymienione w punktach a), b) i h) składa każdy z podmiotów. 6.2. Dokumenty wymienione w pkt 6.1. mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6.3. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z pieczątką imienną osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). 6.4. W przypadku poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby(ę) nie wymienione(ą) w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. 6.7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w punkcie 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pieniezno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach