Przetargi.pl
Zarządzania lokalami komunalnymi Gminy Miejskiej Górowo Iławeckie

Gmina Miejska Górowo Iławeckie ogłasza przetarg

  • Adres: 11-220 Górowo Iławeckie, Plac Ratuszowy 18
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7611161 w. 15, 7611149 , fax. 089 7611161 w. 11
  • Data zamieszczenia: 2009-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Górowo Iławeckie
    Plac Ratuszowy 18 18
    11-220 Górowo Iławeckie, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7611161 w. 15, 7611149, fax. 089 7611161 w. 11
    REGON: 00052926100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gorowoil-um.bip-wm.pl/public/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zarządzania lokalami komunalnymi Gminy Miejskiej Górowo Iławeckie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia - Zarządzania lokalami komunalnymi Gminy Miejskiej Górowo Iławeckie - obejmuje zarządzanie nieruchomościami stanowiącymi własność Zamawiającego bądź oddanymi mu do dyspozycji na podstawie innego tytułu - w rozumieniu art. 185 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. 2004 Nr 261, poz. 2603 z późn. zmian.), tj. lokalami i innymi nieruchomościami komunalnymi położonymi w budynkach komunalnych oraz we wspólnotach mieszkaniowych z udziałem Zamawiającego: 1) mieszkalnymi, 2) użytkowymi i gospodarczymi, w tym garażami,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703300003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, którzy: a. prowadzą działalność gospodarczą w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: i. dysponują i zobowiążą się dysponować - w okresie, na który udzielone będzie zamówienie - osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym co najmniej jedną osobą posiadającą ważną licencję zawodową zarządcy nieruchomości, nadaną w trybie ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami; ii. zorganizują i uruchomią - najpóźniej z chwilą rozpoczęcia wykonywania umowy i na koszt Wykonawcy - biuro obsługi najemców położone na terenie miasta Górowo Iławeckie, czynne w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 700 do 1500, wraz ze stanowiskiem umożliwiającym dokonywanie wpłat przez najemców i inne osoby korzystające z lokali czynnym w poniedziałki i piątki w godzinach od 900 do 1300 oraz w czwartki od 700 do 1400. Stanowisko to nie jest wymagane, jeżeli Wykonawca zawarł (lub zawrze w trakcie wykonywania umowy) umowę z bankiem lub innym podmiotem gospodarczym - w swoim imieniu i na swój koszt - o nieodpłatne przyjmowanie wpłat od najemców i innych osób korzystających z lokali Zamawiającego. Biuro powinno być wyposażone w najmniej jedną stacjonarną linię telefoniczną w celu umożliwienia kontaktu najemcom i innym osobom korzystającym z lokali. c. z należytą starannością zrealizowali (lub realizują) przez co najmniej 12 kolejnych miesięcy w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi zarządzania budynkami lub lokalami komunalnymi o łącznej powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 7.000 m2 dla lokali mieszkalnych oraz jednocześni 2500 m2 dla lokali użytkowych i garaży. d. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków - zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dostarczonych przez Wykonawcę. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać spełnienie przez wykonawcę wymaganych warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz niepodlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy dołączyć do oferty: a. oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (na formularzu oferty - załączniku nr 1 do SIWZ), b. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. W celu potwierdzenia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy dołączyć do oferty: a. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług zarządzania, przez okres co najmniej 12 kolejnych miesięcy, budynkami lub lokalami komunalnymi o łącznej powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 7.000 m2 dla lokali mieszkalnych oraz jednocześni 2500 m2 dla lokali użytkowych i garaży, - sporządzony według wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ . b. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, c. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, o których mowa w punkcie V ust. 1 litera a ppkt. i SIWZ, d. oświadczenie wykonawcy, iż z dniem podpisania umowy o udzielenie zamówienia Wykonawca będzie dysponował nieruchomością, w której w okresie trwania umowy o udzielenie zamówienia zlokalizowane będzie biuro obsługi najemców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gorowoil-um.bip-wm.pl/public/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach