Przetargi.pl
ZAPYTANIE OFERTOWE: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. „Budowa drogi gminnej wraz z kanalizacją deszczową oraz oświetleniem drogowym w miejscowości Radwanice – ul. Południowa oraz budowa sieci elektroenergetycznej nn 0,4kV oświetlenia drogowego w miejscowości Radwanice, ul. Tenisowa, ul. Promykowa, ul. Słoneczna”.

Gmina Radwanice ogłasza przetarg

  • Adres: 59-160 Radwanice, ul. Przemysłowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 768 311 436
  • Data zamieszczenia: 2020-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radwanice
    ul. Przemysłowa 17
    59-160 Radwanice, woj. dolnośląskie
    tel. 768 311 436
    REGON: 39064763000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radwanice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAPYTANIE OFERTOWE: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. „Budowa drogi gminnej wraz z kanalizacją deszczową oraz oświetleniem drogowym w miejscowości Radwanice – ul. Południowa oraz budowa sieci elektroenergetycznej nn 0,4kV oświetlenia drogowego w miejscowości Radwanice, ul. Tenisowa, ul. Promykowa, ul. Słoneczna”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. „Budowa drogi gminnej wraz z kanalizacją deszczową oraz oświetleniem drogowym w miejscowości Radwanice – ul. Południowa oraz budowa sieci elektroenergetycznej nn 0,4kV oświetlenia drogowego w miejscowości Radwanice, ul. Tenisowa, ul. Promykowa, ul. Słoneczna” obejmujące świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego w branży drogowej, sanitarnej, elektroenergetycznej. 2.2. W celu realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca jest zobowiązany utworzyć zespół specjalistów – inspektorów nadzoru poszczególnych branż, tj. drogowej, sanitarnej i elektroenergetycznej. 2.3. W trakcie realizacji robót budowlanych ilość dni w tygodniu, w których wymagany jest pobyt na budowie wynosi: a) inspektor nadzoru robót drogowych – minimum 3 dni, b) pozostali inspektorzy branżowi– minimum 3 dni. 2.4. Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej, sanitarnej, elektroenergetycznej w następującym zakresie: a) zapewnienie profesjonalnego, kompletnego i ciągłego nadzoru niezbędnego do prawidłowego i skutecznego nadzorowania realizacji zadania, b) reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, c) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów budowlanych i urządzeń zgodnych z wymaganiami specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentacji projektowej oraz praktyki inżynierskiej, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych i urządzeń wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; bieżące archiwizowanie w uzgodnieniu z zamawiającym wszelkich atestów, deklaracji, aprobat, deklaracji właściwości użytkowych, certyfikatów jakości dotyczących zastosowanych materiałów i urządzeń, d) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających oraz sporządzenie każdorazowo protokołu z przeprowadzenia tych czynności, e) koordynacja i uczestniczenie w próbach, rozruchach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych oraz sporządzenie każdorazowo protokołu z przeprowadzenia tych czynności, f) przygotowanie i udział w czynnościach odbiorów częściowych, odbioru końcowego i przekazania przedmiotu umowy do użytkowania oraz sporządzenie w uzgodnieniu z zamawiającym, każdorazowo protokołu z przeprowadzenia tych czynności, g) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, kontrolowanie i potwierdzanie rozliczeń rzeczowych i finansowych budowy, h) doradztwo i opiniowanie czynności lub procedur technicznych, administracyjnych i finansowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę należy złożyć na formularzu oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. Do oferty należy załączyć: a) pełnomocnictwo, o ile umocowanie prawne do reprezentacji wykonawcy nie wynika z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych, UWAGA: Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. b) Wykaz osób UWAGA: Dokumenty należy złożyć w oryginale

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach