Zachodniopomorski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia ogłasza przetarg
- Adres: 71-470 Szczecin, ul. Arkońska 45
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 4251161 , fax. 091 4251096
- Data zamieszczenia: 2015-06-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zachodniopomorski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
ul. Arkońska 45 45
71-470 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 4251161, fax. 091 4251096
REGON: 01581798500096 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-szczecin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaproszenie do złożenia oferty cenowej w zakresie świadczenia usług konserwacji i asysty technicznej oprogramowania elektronicznego obiegu dokumentów ELOprofessional - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i asysta techniczna oprogramowania elektronicznego obiegu dokumentów ELOprofessional użytkowanego w Zachodniopomorskim OW NFZ (licencja na 250 stanowisk). Wykaz oprogramowania do objęcia usługą asysty technicznej i konserwacji: 1) ELOprofessional - aplikacja klienta windowsowego, 2) ELO Fulltext, 3) ELO Barcode, 4) ELO XML Import, 5) ELO COLD Business, 6) ELO ePUAP. Usługa konserwacji i asysty technicznej obejmuje: 1) telefoniczne i pisemne (e-mail) konsultacje odnośnie będącego w eksploatacji oprogramowania w czasie roboczym: poniedziałek - piątek w godz. 8.00 - 16.00, 2) usuwanie błędów w oprogramowaniu i w oddanej do dyspozycji Zamawiającego dokumentacji, 3) bezpłatne przekazywanie uaktualnień do oprogramowania w postaci: 1. tzw. łatek do naprawy błędów oprogramowania, 2. pakietów serwisowych do rozszerzonego usuwania błędów oprogramowania, 3. aktualizacji typu Updates, tzn. poprawione i ulepszone wersje oprogramowania objętego licencją, tzw. Minor-Releases, 4. aktualizacje typu Upgrades, tzn. rozwinięte wydania oprogramowania objętego licencją, tzw. Major-Releases. 4) okres świadczenia usługi: od dnia 9 lipca 2015 r. do dnia 8 lipca 2015 r. (12 miesięcy), 5) w okresie trwania umowy Zleceniobiorca umożliwi wykorzystanie 40 roboczogodzin na prace: programistyczne, analityczne, projektowe, itp. nie wynikające z usuwania błędów w oprogramowaniu. Ustala się następujące wagi problemów oraz ramy czasowe na ich realizację: Priorytet 1: Czas reakcji: 4 godziny (w ciągu podanego powyżej czasu urzędowania). Czas naprawy: 1 dzień roboczy (obejmuje awarię systemu uniemożliwiającą zachowanie ciągłości pracy). Priorytet 2: Czas reakcji: 12 godzin (w ciągu podanego powyżej czasu urzędowania). Czas naprawy: 3 dni robocze (dotyczy awarii pojedynczych funkcjonalności programu). Priorytet 3: Czas reakcji: 48 godzin (w ciągu podanego powyżej czasu urzędowania). Czas naprawy: 5 dni (przykład błędu : błędy, które w sposób nieistotny utrudniają przebieg produkcji) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722670004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-szczecin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego wraz z usługami serwisowymi umożliwiającymi bieżącą eksploatację systemu HIS Eskulap oraz Impuls ERP
Dodano: 2016-04-26 - NADZÓR I OBSŁUGA SERWISOWA OPROGRAMOWANIA HIPOKRATES/AMMS DLA SP ZOZ W CHOSZCZNIE
Dodano: 2015-12-21 - Świadczenie usług serwisowych wraz z nadzorem autorskim umożliwiającym bieżącą eksploatację systemów RIS/PACS Alteris wraz z integracją z His Eskulap
Dodano: 2015-12-18 - Usługa nadzoru autorskiego i opieki serwisowej nad systemem RIS i PACS Alteris oraz dostawę sprzętu serwerowego do SPSK Nr 1 PUM. OS ZP 96 15
Dodano: 2015-12-10 - Świadczenie usług serwisowych wraz z nadzorem autorskim umożliwiającym bieżącą eksploatację systemów RIS/PACS Alteris wraz z integracją z His Eskulap
Dodano: 2015-12-09 - Nadzór autorski systemu informatycznego Infomedica zainstalowanego w SPSK Nr 1 PUM. OS/ZP/82/15
Dodano: 2015-10-21 - Nadzór autorski systemu informatycznego Infomedica zainstalowanego w SPSK Nr 1 PUM. OS ZP 93 14
Dodano: 2014-10-24 - Nadzór autorski systemu informatycznego Infomedica zainstalowanego w SPSK Nr 1 PUM OS/ZP/90/14
Dodano: 2014-10-16 - Świadczenie usług konserwacji i asysty technicznej oprogramowania elektronicznego obiegu dokumentów ELOprofessional
Dodano: 2014-06-27 - Świadczenie usług serwisowych wraz z nadzorem autorskim umożliwiających bieżącą eksploatację systemów IMPULS 5 - Administracja i HIS Eskulap
Dodano: 2014-04-02